Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de heren!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
02-03-2003, 01:09

:cool:heren zouden JULLIE op de bank slapen als jullie ruzie hebben met jullie vrouw????????? :cool:.

Dida
02-03-2003, 01:10
sorry ..maar ik ben een vrouw maar OP DE BANK SLAPEN? Ben je Gek ofsjo..na ruzie's is het altijD tijD om het Goed te maken ..:stout:

EMIEN
02-03-2003, 01:11
Hehehehehe.............................:) Ja....:rolleyes:........maar ik hou niet van ruzie.....zou et direct goedmaken..:)...... WANT IK WIL IN MN BED SLAPEN :D...........:) of natuurlijk optie 2 Na de eerste keer op de bank.........:rolleyes: Koop ik een Aerobed© voor het geval dat...............:D

AdamX
02-03-2003, 01:11
jij gaat op de bank slapen

piraat
02-03-2003, 01:12

Origineel gepost door EMIEN Hehehehehe.............................:) Ja....:rolleyes:........maar ik hou niet van ruzie.....zou et direct goedmaken..:)...... WANT IK WIL IN MN BED SLAPEN :D...........:) of natuurlijk optie 2 Na de eerste keer op de bank.........:rolleyes: Koop ik een Aerobed© voor het geval dat...............:D jij brengt mij echt op goeie ideeen

Dida
02-03-2003, 01:12
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui hahahah ewa soms moet je wel haar het gevoel geven dat ze controle heeft :wijs: :D dat heBBen de vrouwen verzonnen .. en het is andersom he ..:hihi:

Dida
02-03-2003, 01:14
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahaha weet je hoe verrot een bank ligt man.... echt erg :confused: onze bank liGt wel lekker ... :D

EMIEN
02-03-2003, 01:14
Origineel gepost door piraat jij brengt mij echt op goeie ideeen Kee dan...................:D :goedzo:...........De mannen moeten elkaar helpen he...:)

House
02-03-2003, 01:17
Tuurlijk zou ik op de bank slapen, ik heb alles over voor me vrouwtje, ook al hebben we ruzie. Ik bedoel de eerste keer ga ik op de bank slapen, daarna nooit meer. :D

piraat
02-03-2003, 01:23
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahahaha zo mag ik het horen alleen dat laatste moet je uit je hoofd zetten :kwaad: anders word het ook de laatse keer in je lekkere warme bedje..... :o wat dacht je van een tweepersoonsbed die je uit elkaar kunt halen dan heb je geen probleem bij saamhorigheid blijven ze aan elkaar bij ruzie worden ze gesplitst

EMIEN
02-03-2003, 01:24
Origineel gepost door piraat wat dacht je van een tweepersoonsbed die je uit elkaar kunt halen dan heb je geen probleem bij saamhorigheid blijven ze aan elkaar bij ruzie worden ze gesplitst :jammer:.........slecht idee............:) Je krijgt dan het 'grens' gebeuren............... Daarmee begin je ruzie..............:)

Noa
02-03-2003, 01:25
Origineel gepost door piraat wat dacht je van een tweepersoonsbed die je uit elkaar kunt halen dan heb je geen probleem bij saamhorigheid blijven ze aan elkaar bij ruzie worden ze gesplitst koop gewoon een comfortabele bank...

piraat
02-03-2003, 01:27
Origineel gepost door ouiam_tet1 neeeeh dat hoort niet.... als er ruzie is moet de man lijden en dat betekend op de bank!!!!! :D waga op die bakfiets yek? ga jij je man laten lijden? moet je niet zeggen voordat je gaat trouwen, anders doet hij het niet rustig aan op de huwelijksnacht :D

Ghatar_tangawia
02-03-2003, 01:35
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui hahahah ewa soms moet je wel haar het gevoel geven dat ze controle heeft :wijs: :D duuhhh, dat denken jullie dan!! Maar onbewust heet ze ook controle!!!

hmido_boras
02-03-2003, 01:56

waarom bank slaap maken ? als het buurvrouw ook warme bed is?

Pagina's : [1] 2 3 4