Bekijk originele versie : Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd...
saidaaatje
30-04-2005, 21:38
Ik vraag me af hoe de getrouwde dames van marokko.nl ten huwelijk zijn gevraagd....Dus hoe ging het..kwam hij bij je thuis, of heeft hij je eerst alleen gesproken etc...bring it on :D
Ghatar_tangawia
01-05-2005, 11:50
Ik kende hem al een tijdje.. Hij vroeg me ten huwelijk op het strand in zandvoort, op valentijnsdag! Het was echt prachtig.. te mooi voor woorden ! Ik had er namelijk niet op gerekend.. ;)
Secret_girl
01-05-2005, 14:55
ahhhhh zo mooiiii en lief :p
Ewa allah ie kemal belgir!!!
Ik heb een vriendin van me die is niet zo lang geleden ten huwelijk gevraagd. Toen ze om haar hand kwamen vragen was ze zo zenuwachtig meskiena dat het een beetje mis ging :hihi:
Ze moest thee brengen naar de MANNEN en haar verloofde keek haar aan en knipoogte naar haar, van de schrik viel de thee op de grond :eek:
Maar het is goed afgelopen ze zijn helemaal in de wolken van elkaar :koppel:
saidaaatje
01-05-2005, 14:59
Leuk om de verhalen te horen...:D
Ewa meiden, hoe zijn jullie gevraagd?
imaane911
01-05-2005, 15:00
ahhhhh zo mooiiii en lief :p
Ewa allah ie kemal belgir!!!
Ik heb een vriendin van me die is niet zo lang geleden ten huwelijk gevraagd. Toen ze om haar hand kwamen vragen was ze zo zenuwachtig meskiena dat het een beetje mis ging :hihi:
Ze moest thee brengen naar de MANNEN en haar verloofde keek haar aan en knipoogte naar haar, van de schrik viel de thee op de grond :eek:
Maar het is goed afgelopen ze zijn helemaal in de wolken van elkaar :koppel:
:eek:
dat is wel heel erg ja :hadj:
:hihi:
blondinie
17-06-2005, 22:13
nou ik ben zo gevraagt. [I]"" hej ik stuur me ouders volgende week, ja""
als ik er nu naar terug kijk denk ik zo van, wel raar hoor. maar ook grappig aahha. en het belangrijkste is dat we heeeeeeeel veeeeeeeeeel van me kaar houden!!!!!
Nou hij was een buurjongen van mij en k had een boomhut hij toevallig ook.
Op een dag zaten we beide naar dezelfde soort hout te zoeken je weet op straat.
Tot op een gegeven moment we om hetzelfde stukje hout zaten te vechten, nou je weet wat er toen ontstond liefde he..
Na een tijdje hebben we samen een boomhut gebouwd waar we elkaar konden zien stiekem, toen de boomhut af was had hij een kleedje neergelegd stonden alle sterren aan de hemel en zei hij ..."Wil je met me trouwen Dida, ik wil de rest van me leven met je delen in deze boomhut en kinderen van je hebben in deze boomhut."
toen zei k OK! *zucht*
nou ik ben zo gevraagt. [I]"" hej ik stuur me ouders volgende week, ja""
als ik er nu naar terug kijk denk ik zo van, wel raar hoor. maar ook grappig aahha. en het belangrijkste is dat we heeeeeeeel veeeeeeeeeel van me kaar houden!!!!!
Bij mij is het ook zo gegaan..lekker op de ouderwetse manier :p
nou, bij mij ging het zo we kenden elkaar een tijdje we waren zo verliefdt op elkaar,en ik dacht waar blijft mijn aanzoek nou, toen zei ik jongen luister eens als je met mij verder wilt zul je me moeten vragen anders eind het vandaag, toen zei hij is goed lieverd laat men ouders morgen bellen lief he :D
saidaaatje
17-06-2005, 22:44
Nou hij was een buurjongen van mij en k had een boomhut hij toevallig ook.
Op een dag zaten we beide naar dezelfde soort hout te zoeken je weet op straat.
Tot op een gegeven moment we om hetzelfde stukje hout zaten te vechten, nou je weet wat er toen ontstond liefde he..
Na een tijdje hebben we samen een boomhut gebouwd waar we elkaar konden zien stiekem, toen de boomhut af was had hij een kleedje neergelegd stonden alle sterren aan de hemel en zei hij ..."Wil je met me trouwen Dida, ik wil de rest van me leven met je delen in deze boomhut en kinderen van je hebben in deze boomhut."
toen zei k OK! *zucht*
Ah, zo romantisch...:engel:
Ah, zo romantisch...:engel:
Er staat nog een boomhut vrij naast die van ons, die wie weet..:p
blondinie
18-06-2005, 11:32
Bij mij is het ook zo gegaan..lekker op de ouderwetse manier :p
haha leuk toch? ;)
haha leuk toch? ;)
:goedzo: beter kan het niet!
nouhaylaaa
18-06-2005, 15:23
ben nog niet gevraagd :(
marocina
18-06-2005, 15:47
kreeg ik maar een romantische aanzoek bij sommige meiden hoorde ik ja was zo mooi en zo romantisch bijvoorbeeld tijdens etentje of strand of zo of wat dan ook
nee bij mij ging het echt zo van mijn moeder belt volgende week wagga :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.