Bekijk originele versie : reorganisatie op het werk...
alhoceima
30-04-2005, 19:24
wie heeft hiermee te maken gehad? en hoe ben je ermee omgegaan? ik wil graag wat meer weten over je arbeidsrechten etc., wie kan me hier meer over vertellen, ik ben al wat info. gaan zoeken maar alles word zo moeilijk uitlegt dat ik er weinig van snap...
alvast bedankt :)
stel de vragen maar die je hebt, misschien kan ik ze beantwoorden. In mijn werk adviseer ik op het gebied van arbeidsrecht en sociale zekerheid....heb ook regelmatig te maken met vragen over ontslag als gevolg van reorganisatie...
als je wilt mag je me ook je vragen pm-en
Arif_van_Tanger
01-05-2005, 02:33
wie heeft hiermee te maken gehad? en hoe ben je ermee omgegaan? ik wil graag wat meer weten over je arbeidsrechten etc., wie kan me hier meer over vertellen, ik ben al wat info. gaan zoeken maar alles word zo moeilijk uitlegt dat ik er weinig van snap...
alvast bedankt :)
Over het algemeen verloopt reorganisatie zonder problemen alleen de tijd voor dat de reorganistie planen zijn uitgevoerd zorgen voor veel stress.
Mensse worden bang dat ze ontslagen worden, of geplaatst worden naar andere afdelingenof.... maar achter af valt het best mee
alhoceima
01-05-2005, 14:34
zonder problemen???? ik word gewoon eruit geknikkerd, terwijl ik daar al bijna 3 jaar werk! zonder enige reden behalve dan dat het slecht gaat! ONZIN het bedrijf waarvoor ik werk is een hartstikke bekend bedrijf dat heel goed gaat, nou echt dit gaat niet zomaar gebeuren! eerst word er gezeikt over dat allochtonen niet willen werken etc. en dan wat doen ze, bij reorganisatie word als eerste de enige allochtoon die er werkt eruit gegooid! dit kan toch niet zomaar!
alhoceima
01-05-2005, 14:36
stel de vragen maar die je hebt, misschien kan ik ze beantwoorden. In mijn werk adviseer ik op het gebied van arbeidsrecht en sociale zekerheid....heb ook regelmatig te maken met vragen over ontslag als gevolg van reorganisatie...
als je wilt mag je me ook je vragen pm-en
thanks meid, ik zal je pmèn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.