Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kreeg dit net in mijn email

Moonshine
01-03-2003, 23:05

BOYCOT ISRAËL http://www.student.rug.ac.be/ster/images/palestina/ISRAEL4.jpg :maf2: :maf: :lekkerpuh

Moonshine
01-03-2003, 23:09
Carmel groenten (cherrytomaten), Fruit (avocado, pompelmoezen, …), wijn, cognac, likeur, vruchtensap, bloemen,.. Jaffa (fruit,fruitsappen, vruchtencake enz), Top (fruit, groenten), Dana (cherry tomaten), Beigel aperitiefkoekjes uit de kolonie Barkan. Osem (snacks, soep, koekjes, kant-en-klaar gerechten) Tivall (vegetarische producten), Dagir (vis conserven), Holyland (honing, kruiden enz), Amba (conserven), Green Valley (wijn) Epilady (haarverwijdering producten), Gottex (zwem- en sportkleding) Milonit, Word Point, Dagesh (software). El Al, Israëlische luchtvaartmaatschappij

Zelfkritiek
01-03-2003, 23:21
Leuk, het noemen van een rijtje merken... Kan iemand mij van elk van deze merken individueel aangeven waarom ze een boycot verdienen? Ben benieuwd....

Moonshine
01-03-2003, 23:24
hmm omdat de grootste deel amerikaans is....en de VS steunt Israel en wij zijn tegen Israel..en Amerika die wilt oorlog en wij zijn tegen de oorlog.....maar niet dat boycotten helpt ofzo hoor........

Moonshine
02-03-2003, 02:09

ik wil graag antwoord geven op de toegevoegde plaatjes,ik moet zeggen dat het heel wat is om dingen te gaan ontnemen wat van Israel en Amerika is.Je moet er niet als persoon achter staan maar als Land.Begrijp me niet verkeerd wat Amerika en Israel doen is niet juist,maar om deze producten op te noemen om niet te gebruiken is geen oplossing.Amerika en Israel hebben iets nodig wat ze doet verbijsteren en door middel van producten ontnemen,is geen shock!!! Groetjes, chadine Met deze dame ben ik het 100% eens....

Dorita
02-03-2003, 12:55
Ik denk wel dat er meer Amerikaanse merken of producenten zijn als die op t lijstje staan. Als we daar al mee moesten gaan beginnen, dan moet je ook de tv weg doen. Geen films meer kijken enz enz. Hoe staan jullie daar dan tegen over? xxxx Dorita

praatjes
02-03-2003, 14:30
Origineel gepost door Dorita Ik denk wel dat er meer Amerikaanse merken of producenten zijn als die op t lijstje staan. Als we daar al mee moesten gaan beginnen, dan moet je ook de tv weg doen. Geen films meer kijken enz enz. Hoe staan jullie daar dan tegen over? xxxx Dorita Als je een bijdrage levert aan een goed doel wil toch niet zeggen dat jij al je persoonlijke bezittingen aan dat goede doel weg geeft...nou dan, boycot zoveel mogelijk van die nare troep...maar niet alles.

Dina21
02-03-2003, 14:35
Origineel gepost door Moonshine .....maar niet dat boycotten helpt ofzo hoor........ alle beetjes helpen zuster....

SaMiax
02-03-2003, 14:49
en het is ook hram om in de mac donalds te gaan eten hbe ik gehoord omdat het winst naar de joden gaan ....

SaMiax
02-03-2003, 16:58
ewa weet ik veel of het hram is ik heb het maar gehoord :rolleyes:

aishaqandisha
02-03-2003, 17:26
Origineel gepost door OujDaChicK en het is ook hram om in de mac donalds te gaan eten hbe ik gehoord omdat het winst naar de joden gaan .... Waar staat dat het haram is om met joden te handelen? Mij niets van bekend. Overigens zou ik inderdaad niet te vaak naar de Mac gaan want daar krijg je puistjes van :D :D :D Maar dat is een andere zaak...

SaMiax
02-03-2003, 17:31
Origineel gepost door aishaqandisha Waar staat dat het haram is om met joden te handelen? Mij niets van bekend. Overigens zou ik inderdaad niet te vaak naar de Mac gaan want daar krijg je puistjes van :D :D :D Maar dat is een andere zaak... waar het staat?? weetik veel.. k zeg toch dat ik het gehoord heb... :rolleyes: hee krijg jij puistjes van maccie?? k lekker niet :p