Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..::Request An E-mail..::...

Pagina's : [1] 2 3 4

EMIEN
01-03-2003, 22:17

Vraag hier een email adres van een lid aan....... Die je graag in je msn lijstje wilt hebben:)............. Waarom? Weet ik veel omdat hij/zij: leuk/aardig/frappig/stoer/gek/ raar/maf/dom/slim/praterig/vaag/gaar............enz. is......:rolleyes: Zet hier je Request....:D :hoedaf:

Cina
01-03-2003, 22:19
Ik wil JOU in mijn MSN, mag het? ...:)

Dida
01-03-2003, 22:21
ik wil er GraaG een paar kwijt kan dat ook? hier is mijn lijstjUh ... -Cina -Saidaaatje -Chaimaa -LELIJKERD -Jebli-tangouai Lekkkkker dan ..:iblies:

EMIEN
01-03-2003, 22:22
Origineel gepost door Cina Ik wil JOU in mijn MSN, mag het? ...:) Ik weet niet..................Nou vooruit.......:rolleyes: (voor jou info....ben niet online :(....anders kom ik nooit meer weg vandaag :))

kickgirl
01-03-2003, 22:31

ja emien dat heb ik gemerkt ja dat je nooit online bent. Hoe kan ik je nou vragen een paar mooie gedichten voor me te schrijven of wat wijze raad natuurlijk?;) He rachida mag ik jou lijstje dan overnemen. Ik heb behoefte aan lollige mensen in mijn lijstje. Tot nu toe alleen een aantal zeikerds. En ik krijg constant te horen: Kunnen we wat afspreken?? No way haha lekker puh Ushhh kickkie

EMIEN
01-03-2003, 22:31
Shjogenaamd indereens lijstje is al gevuld..:kwaad: Kom op niet zo verlegen...:stout:

Cina
01-03-2003, 22:32
Origineel gepost door -RaChiDa¿- ik wil er GraaG een paar kwijt kan dat ook? hier is mijn lijstjUh ... -Cina -Saidaaatje -Chaimaa -LELIJKERD -Jebli-tangouai Lekkkkker dan ..:iblies: Wat zeur je nou? Ik heb je toch geblokt... :rolleyes:

EMIEN
01-03-2003, 22:33
Origineel gepost door kickgirl ja emien dat heb ik gemerkt ja dat je nooit online bent. Hoe kan ik je nou vragen een paar mooie gedichten voor me te schrijven of wat wijze raad natuurlijk?;) He rachida mag ik jou lijstje dan overnemen. Ik heb behoefte aan lollige mensen in mijn lijstje. Tot nu toe alleen een aantal zeikerds. En ik krijg constant te horen: Kunnen we wat afspreken?? No way haha lekker puh Ushhh kickkie Hehehehe.........dats mn ehm...beetje ouwe email....die gebruik ik neit zo vaak..........:) hier is waar ik te vinden ben....:rolleyes:........to_emien@hotmail.com Maar voor alle duidelijkheid ben nu niet online.....anders kom ik nooit meer weg...... In het afkick proces heb ik Kwakkie als grote vriend gevonden...:D :hoedaf:

Dida
01-03-2003, 22:34
Origineel gepost door Cina Wat zeur je nou? Ik heb je toch geblokt... :rolleyes: Mocht je willen appelwijf:nerd:

EMIEN
01-03-2003, 22:38
Origineel gepost door helleau met andere woorden emien wil iedereen toevoegen :rolleyes: jochie als je mijn msn wilt hebben moet je het gewoon vragen, maar ik denk niet dat je hem gaat krijgen :lekkerpuh Lees is nog een keer........:rolleyes: Ik zei Request :)..............ik wou me verder hier niet bij betrekken...want kom niet vaak op msn..........:rolleyes: Eau du Hell..............:D

EMIEN
01-03-2003, 22:49
Origineel gepost door helleau jaja what's in this for you then :stout: en feziefez is toch grappiger :lekkerpuh (ken hem niet maar goed :D ) Feziefez stinkt.........weet ie zelf ook..:D:D:D Whats in it for me ........................? Moet dat perse?..... We kunnen toh helpen zonder iets terug te krijgen:).... Sommige mensen hebben een duwtje nodig........... Net als jij die naar het goede moet worden gestuurd...heheheh Eauduhell.....:D:D:D

Lady_Cazawia
02-03-2003, 00:09
Degene die ik van marokko.nl graag in mijn lijst zou willen hebben zijn: *Cleopatra :goedzo: Top Meid *EMIEN...:D *zin'n midar...:maf2: *Marocca....:Iluvu: En andere personen die ik ook Top vind zitten al in mijn lijst....:p

EMIEN
02-03-2003, 00:53
Hallow......:D

elhabiba
02-03-2003, 00:57
aha...jou enige hotmail adres is hier vermeld...nou ja zet ik de mijne er ook effe bij dacht het niet he... :D

EMIEN
02-03-2003, 01:01

Hehehehehe....:D niemand hier durft te vragen............:) Of ben ik de enige hier die interessant is :stout: ?

Pagina's : [1] 2 3 4