Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je doen..wanneer je zaken weet, die je normaal niet mag weten.

Pagina's : [1] 2

camjo
01-03-2003, 21:55

Salaam mensen.. Je leest per vergissing een brief die aan je vriend toebehoort..na het lezen begint de wereld om je heen te draaien, je houd je vast aan een deur om niet flauw te vallen.. Een niet-geplande rit naar de stad brengt je oog in oog met je man en............zijn verboden liefde. Je wandelt samen met een vriend(in) die je jaren kent en je absoluut vertrouwt..jullie gaan een kledingswinkel binnen...je vriend(in) vraagt je eventjes te wachten omdat hij/zij een kledingsstuk wil passen in één van de paskamers..in werkelijkheid verstopte deze een kledingsstuk onder de eigen kleren (je zag dit toevallig, toen je naar een schuinopgestelde spiegel keek)..Alatif..dit kan niet..en toch was het écht.. Je bent bevriend met iemand die je al meer dan 25 jaar kent..jullie hebben samen in dezelfde bedrijf gewerkt..je wil naar Marokko op reis..maar je zoon van 19 wil hier blijven om vakantiewerk te doen op dezelfde bedrijf waar jijzelf en je vriend werken..je vriend blijft ook hier en vraagt dat je zoon bij hem mag logeren gedurende de periode dat je in Marokko op vakantie bent..wat is er nu gebeurt..deze vriend heeft iets met je zoon uitgespookt..je komt dat later te weten..(dit is trouwens écht gebeurd)..dit heb ik vroeger in de Mettalurgie Hoboken gehoord..in de tijd dat ik daar nog gewerkt heb..of dit ook écht waar is ?? maar het kan.. Enz..enz..

TwinkleEye_19
01-03-2003, 22:00
Met verstand afhandelen :bril:

Dida
01-03-2003, 22:01
hier kan ik dus echT niet teGen ... Dit gebeurD mij vaak ..ik hoor altijD dinGen die ik niet maG horen ..en pff kweet nooit wat ik er mee aan moet.. ik laat het gewoon zoals het is...

mimi3000
01-03-2003, 22:01
Nou....bij mij is het weleens omgekeerd gebeurt.... Khad een hele persoonlijke brief geschreven.....Het was wa7de periode in mijn leven dat gewoon 24/7 een hel was..... Ik had al mijn frustraties en diepste gevoelens op papier gezet..... In ieder geval om een lang verhaal kort te maken....die brief viel per ongeluk in de verkeerde handen.....In de handen van een vriendin van mij......een oppervlakkige vriendin..... Die heeft toen uit nieuwsgierigheid die brief gelezen en is er vervolgens mee naar andere vriendinnen gegaan..... Ik kan je vertellen dat ik me genaaid voelde....Uit pure nieuwsgierigheid namen ze iets heel ergs prive van me af..... Daarom zal ik ook nooit iets lezen of naar iets luisteren wat niet voor mijn ogen of oren bedoeld is...... :zwaai:

Ouidath
01-03-2003, 22:03

pipa trekken naar achter trekken veiligheidspal en zo er af en dan gaan schieten!!!!!!!!!!!!!

camjo
01-03-2003, 22:03
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Met verstand afhandelen :bril: Leg het eens uit :D

TwinkleEye_19
01-03-2003, 22:07
Origineel gepost door Mohammed Justice Leg het eens uit :D Hangt af van de situatie...... Afhandelen en dan zo dat je het minste schade toebrengt aan jezelf en aan anderen......:D Niet paniekerig enzo...gewoon relax de situatie bekijken en bewust met verstand kijken wat de beste oplossing is....zo krijg je het minste spijt van je beslissingen.... Met verstand dus :bril:

mimi3000
01-03-2003, 22:07
MJ je weet tog zelf wel wat goed en fout is...... Ga altijd met mensen om zoals jij zou willen dat mensen met jou omgaan.....Voordat je iets doet moet je altijd eerst nagaan....Wat als jij in die situatie zat.... EVERYBODY KNOWS RIGHT FROM WRONG :D :D

Angel
01-03-2003, 22:08
Ik denk dat het situatiegebonden is. in sommige situaties zal je actie moeten ondernemen. En soms is het verstandiger om dingen te laten rusten.

camjo
01-03-2003, 22:11
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Hangt af van de situatie...... Afhandelen en dan zo dat je het minste schade toebrengt aan jezelf en aan anderen......:D Niet paniekerig enzo...gewoon relax de situatie bekijken en bewust met verstand kijken wat de beste oplossing is....zo krijg je het minste spijt van je beslissingen.... Met verstand dus :bril: Ok..thanks :)

Chaimaa
01-03-2003, 22:12
ik weet teveel van het goede..ik weet gewoon teveel dat als ik het bekend zou maken dat ''het'' systeem mij zou komen vermoorden..en ik ben hier doodserieus om..

camjo
01-03-2003, 22:17
Origineel gepost door mimi3000 MJ je weet tog zelf wel wat goed en fout is...... Ga altijd met mensen om zoals jij zou willen dat mensen met jou omgaan.....Voordat je iets doet moet je altijd eerst nagaan....Wat als jij in die situatie zat.... EVERYBODY KNOWS RIGHT FROM WRONG :D :D Klopt.. Het blijft moeilijk..je kan natuurlijk ook doen alsof je neus bloedt..en ondertussen gewoon doen en wachten op een geschikte moment om het te bespreken..of je begraaft het..elke situatie is anders.. ..

camjo
01-03-2003, 22:19
Origineel gepost door Chaimaa ik weet teveel van het goede..ik weet gewoon teveel dat als ik het bekend zou maken dat ''het'' systeem mij zou komen vermoorden..en ik ben hier doodserieus om.. Ik geloof je.. Het is moeilijk..maar zo is het leven nu eenmaal..vol verassingen..en moeilijkheden..

camjo
01-03-2003, 22:20
Origineel gepost door angel21 Ik denk dat het situatiegebonden is. in sommige situaties zal je actie moeten ondernemen. En soms is het verstandiger om dingen te laten rusten. Zeker..klopt

Ghatar_tangawia
01-03-2003, 22:38

Ik zou er gelijk wat van zeggen!!! Ik bedoel je kan gewoon te ver gaan! Met name als het onacceptabel is! Je hoort je medemens erop te wijzen wat juist en verkeerd is!

Pagina's : [1] 2