Bekijk originele versie : Reden Hitlers haat tegenover de Joden…
Ik heb de geschiedenis van Duitsland gekeken (2e wereldoorlog) vandaag. Ik heb Hitler nooit begrepen waarom hij een haat had tegenover de Joden. Dat is me vandaag wel duidelijk, namelijk:
Hitler heeft de Joden aangevallen omdat ze een gevaar voor de samenleving dreigden. Volgens Hitler moesten de Joden vernietigd worden.…Wat vinden jullie????
Sabrin16
01-03-2003, 22:00
Hitler was tegen iedereen die niet blond was en geen blauwe ogen.
Er word alleen aandacht geschonken aan de joden maar zij waren niet de enige die werden aangevallen.
lala_fatima
01-03-2003, 22:02
hitler had vooral een hekel aan de joden omdat de veel amerikaanse bankiers joden waren, en toen de amerikaanse economie op instorten stond moest duitsland zijn geleende geld teruggeven....en daardoor ging het weer slecht met duitsland.....maar ja mensen doen rare dingen als ze jaloers zijn :(
laboudanda
01-03-2003, 22:28
Ok als je HOSHIGAMI hebt gespeeld dan weet je pas hoe HITLER dit voor elkaar heeft gekregen!
Oftwel: Banaan met pindakaas is een TREND in NEDERLAND!!
Conclusie: Hitler + banaan = Pindakaas
Als jullie mijn conclusie niet snappen dan weet ik het ook niet meer!
BASTARDS!
NEXT!
huh, waar is de reactie van 'Praatjes' gebleven???? : :confused:
Origineel gepost door Sabrin16
Hitler was tegen iedereen die niet blond was en geen blauwe ogen.
Er word alleen aandacht geschonken aan de joden maar zij waren niet de enige die werden aangevallen.
Precies en dat is nu gek he. Hoeveel zigeuners, homo's en communisten zijn er niet vergast. Gatver ik heb eens een docu gezien over een Duitse wetenschapper die af was gestudeerd op haar project:
Zigeunerkinderen observeren en drogeren.
Amaiiii je tranen springen in je ogen als die kinderen daar zag rond huppelen. Vreslijk. De kinderen zijn aan het eind van haar project vergast. Conclusie van haar proefschrift was: Zigeunerkinderen zijn geen volk, men kan ze geen beschaving bijbrengen.
De gedachte troost me om te weten dat al deze kinderen in een kring op de eerste rij mogen zitten om deze dame brandend in de hel te mogen aanschouwen. :kwaad:
Origineel gepost door laboudanda
Ok als je HOSHIGAMI hebt gespeeld dan weet je pas hoe HITLER dit voor elkaar heeft gekregen!
BASTARDS!
NEXT!
Hey snotneus,
Mijn conclusie is de volgende: laagvliegendestrontpelikaan + mislukte abortus = LABOUDANDA
Je bent alles behalve een trend, in Nederland nog elders en zeker hier niet!
Doe jezelf en de mensheid (waar jij niet toe behoort) een plezier;
verbrand en waai weg..
Joden hebben enorm onder Hitler geleden. Maar 5 jaar na de 2WO stichten ze hun creatie Israel.
Hoe kan dit eigenlijk?
Had Hitler niet gelijk in zijn opvatting dat joden een bedreiging waren?
Zijn het niet de joden die de wereld beheersen?
Hoe kunnen ze in een paar jaar tijd supermacht geworden zijn?
Waarom wijkt alles voor hun belang?
En wordt er geen oorlog gevoerd tegen Irak voor hun veiligheid en zakelijke belangen?
En is het niet zo dat ze nog steeds een bedreiging vormen voor het midden oosten en de hele wereld?
Hoevaak hebben joden het erover om Palesteinen te deporteren?
En hoeveel van deze Palesteinen wordt er dagelijks gemmarteld?
Wat Hitler de joden heeft aangedaan, had voor mij niet gehoeven. Dat ze een gevaar waren; daar had hij wel gelijk in.
En maar schelden op Amerika en Engeland, als die in de tweede wereld oorlog Europa niet ontzet had, dan hadden we nu nog steeds onder de Duitse plak gezitten, Hitler en zijn Arische Ras, en aangezien de Marcokanen ook niet tot het Arische ras behoren dan kan je verder wel je verbeelding laten werken.
Ik ben Amerika en Engeland nog steeds dankbaar.
SaraSahara
02-03-2003, 09:40
Origineel gepost door laboudanda
BASTARDS!
NEXT!
:lol: :lol:
:confused:
muhammad
02-03-2003, 11:32
Origineel gepost door stevie
En maar schelden op Amerika en Engeland, als die in de tweede wereld oorlog Europa niet ontzet had, dan hadden we nu nog steeds onder de Duitse plak gezitten, Hitler en zijn Arische Ras, en aangezien de Marcokanen ook niet tot het Arische ras behoren dan kan je verder wel je verbeelding laten werken.
echt een sukkel
weet jij dan nog steeds niet dat als hitler niet van Stalin had verloren
de engelsen en amerikanen nooit west europa konden veroveren
je moet jouw vrijheid aan de Russiche soviet volk danken
zij hebben er 30 miljoen mensen voor op moeten offeren
amerika en engeland :vingers: BAH!!
KoRnOnTheCops
02-03-2003, 11:54
Hitler was antisemiet. Dit betekent dat hij (duh) een hekel had aan semitische volkeren. Ook Arabieren zijn semieten. Kortom, als Hitler aan de macht was gebleven en ook het Midden-Oosten had veroverd, dan waren misschien de arabieren wel aan de beurt.
Hitler had ook een hekel aan het Slavische "ras" en heeft ook veel mensen in Rusland omgebracht toen hij een groot gedeelte van Rusland veroverd had. Nederlanders hadden het nog relatief goed, want Nederlanders waren immers ook arisch, maar in Rusland werden echt complete dorpen vernietigd. (met bewoners en al)
Origineel gepost door stevie
en rusland ben je niet dankbaar ? hmmm
Origineel gepost door Salaama
Ik heb de geschiedenis van Duitsland gekeken (2e wereldoorlog) vandaag. Ik heb Hitler nooit begrepen waarom hij een haat had tegenover de Joden. Dat is me vandaag wel duidelijk, namelijk:
Hitler heeft de Joden aangevallen omdat ze een gevaar voor de samenleving dreigden. Volgens Hitler moesten de Joden vernietigd worden.…Wat vinden jullie????
Moet je nagaan, zelfs nu zijn de joden nog steeds een gevaar voor de samenleving.
praatjes
02-03-2003, 14:00
Mijn bericht met enkele feiten en meningen betreft de gevaarlijkheden die Joden door de geschiedenis heen en het heden voor verschillende samenlevingen vormden is mijn ontnomen.
Daar gaat je kostbare mening naar de prullenbak, met dankzij een Moderator die een andere mening deelt.
Toch blijf ik nadrukkelijk bij het feit dat Joden door de geschiedenis heen een gevaar vormden voor verschillende samenlevingen waar de mensheid van nu op veel gebieden veel aan te danken heeft...diezelfde samelevingen hebben de gevaaren vroegtijdig opgemerkt die Joden vaak met zich meebrengen.
Ik begrijp dat je oorzaken van gevaar tijdig moet inzien, en deze oorzaken die een gevaar vormen moet je weg laten halen... wil je een gevaarloze samenleving.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.