Bekijk originele versie : T-shirt met 'Bush terrorist' valt slecht
Moonshine
01-03-2003, 21:21
http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2003/02/20/barb.jpg
T-shirt met 'Bush terrorist' valt slecht
WASHINGTON - Een school in de Amerikaanse staat Michigan heeft woensdag een leerling naar huis gestuurd omdat deze een T-shirt droeg met de tekst 'Bush Terrorist'. De 16-jarige jongen wilde met het kledingstuk protesteren tegen een mogelijke oorlog in Irak, maar dat vond het schoolbestuur geen goed idee.
De school heeft vooral Arabisch-Amerikaanse leerlingen. De huidige crisis rond Irak heeft er al tot spanningen geleid, aldus de schoolleiding. De leerling werd voor de keuze gesteld het T-shirt uit te trekken of op te hoepelen. Hij koos voor de laatste optie.
Moonshine
01-03-2003, 21:53
Sorry???????????????????????? wat bedoel je
Over Bush gesproken........
Wat ik zo merkwaardig vind, is dat hoe weinig weerslag die zogenaamde "haatboodschappen" van Bin Laden tegenwoordig hebben jegens het Amerikaanse (deels via Al-Jazeera uitgezonden) optimisme. (gelukkig maar, of hebben ze eindelijk door dat er nog steeds niet voldoende bewijs is van de daders van die aanslag???)
Maar nee.......Hij heeft natuurlijk nu een beter situeerbare vijand als Saddam Hoessain op wie hij zich heeft gefocust.
Het motto van Bush lijkt; "Als ik mijn huissleutel in een donker steegje heb verloren, waarom zou ik hem dan niet zoeken in dat verlichte straatje iets verderop"??? Want zo onlogisch is zijn argumentatie om Irak aan te vallen.
Heel laag en laf dus allemaal.....
Moonshine
02-03-2003, 02:04
Het motto van Bush lijkt; "Als ik mijn huissleutel in een donker steegje heb verloren, waarom zou ik hem dan niet zoeken in dat verlichte straatje iets verderop"??? Want zo onlogisch is zijn argumentatie om Irak aan te vallen.
hahahahhahah heb me kapot gelachen over dit stukje.....
Jemal2002
02-03-2003, 03:23
Waar kan ik zo een T-shirt kopen :stout:
Moonshine
02-03-2003, 03:59
Je moet bij mij wezen.....kost 10 euro per stuk :D ..maar ´t opbrengst gaat naar een goed doel.....´t stichting heet.......stichting Help moonshine aan geld :hihi:
Jemal2002
02-03-2003, 11:41
Origineel gepost door Moonshine
Je moet bij mij wezen.....kost 10 euro per stuk :D ..maar ´t opbrengst gaat naar een goed doel.....´t stichting heet.......stichting Help moonshine aan geld :hihi:
Yek! doe ik niet aan mee :hihi:
Moonshine
02-03-2003, 19:50
Waarom niet is goed doel hoor.........is heeeeeeeel goed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.