Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie gaat er morgen naar Abu Jahjah?

Pagina's : [1] 2

Bahjaouia
01-03-2003, 21:20

Nou iemand? Het is in Utregggggggggg!!!! Ik ben benieuwd!! Die man is gewoon gataaaaaaaaaaaaaarlijk!

LalaFadmaaaaaaa
01-03-2003, 21:23
nee ik ga morgen niet. ik ga een maandag in den haag. (dan is mijn ov geldig)

Bahjaouia
01-03-2003, 21:25
Origineel gepost door LalaFadmaaaaaaa nee ik ga morgen niet. ik ga een maandag in den haag. (dan is mijn ov geldig) :goedzo:

chouroek
01-03-2003, 22:45
Salaam alikoum! Aboe jahjah kan heel goed praten en zijn zinnen coderen het is goed dat hij voor ISLAM opkomt in Antwerpen maar ik denk niet dat we hem hier nodig hebben het is enmaal zo dat we in NL niet zoveel worden gedescrimineerd als Marrokkanen in BL en vergeet niet dat aboe jahjah een educatieve doel heeft hij wilt dat we hem gaan steunen om zijn achterleggende doel te bereiken en het is een eigen politieke partij op te stechten maar waarom op koste van MOSLIMS en met name MAROKKAANSE MOSLIMS hoop dat er niet zoveel mensen naartoe gaan, want zo laten we zien dat we zwak zijn en dat we iemand van buitenaf nodig hebben om voor ons te pleiten WE zijn genoeg mondig of niet!?

GoudenGids
01-03-2003, 23:35

Origineel gepost door chouroek Salaam alikoum! Aboe jahjah kan heel goed praten en zijn zinnen coderen het is goed dat hij voor ISLAM opkomt in Antwerpen maar ik denk niet dat we hem hier nodig hebben het is enmaal zo dat we in NL niet zoveel worden gedescrimineerd als Marrokkanen in BL en vergeet niet dat aboe jahjah een educatieve doel heeft hij wilt dat we hem gaan steunen om zijn achterleggende doel te bereiken en het is een eigen politieke partij op te stechten maar waarom op koste van MOSLIMS en met name MAROKKAANSE MOSLIMS hoop dat er niet zoveel mensen naartoe gaan, want zo laten we zien dat we zwak zijn en dat we iemand van buitenaf nodig hebben om voor ons te pleiten WE zijn genoeg mondig of niet!? Geef me dan één naam van een Marokkaan in nederland die mondig genoeg is?? k ben benieuwd, want zelf ben ik van mening dat Dyab Aboe Jah Jah een mooie inkomst is....

laboudanda
02-03-2003, 00:05
Origineel gepost door Bahjaouia Nou iemand? Het is in Utregggggggggg!!!! Ik ben benieuwd!! Die man is gewoon gataaaaaaaaaaaaaarlijk! Gaaaatrlijk bestaat niet anders was die vent ontruimt door de wapen inspectie. Maar ok..... ADU DAH DAH...or whatever is te zien op : Zender 213 om 1:30 AM dit keer heeft ie z'n wenkbrouwen eraf gehaald. Vraag me niet waarom..maar die vent is gestoord.. NEXT!

Marocca
02-03-2003, 00:12
Origineel gepost door laboudanda Gaaaatrlijk bestaat niet anders was die vent ontruimt door de wapen inspectie. Maar ok..... ADU DAH DAH...or whatever is te zien op : Zender 213 om 1:30 AM dit keer heeft ie z'n wenkbrouwen eraf gehaald. Vraag me niet waarom..maar die vent is gestoord.. NEXT! wahahahaha....:lol:

Ismahane82
02-03-2003, 00:45
Ik wacht tot hij naar Amsterdam komt dan ga ik zeker op zijn site www.ael.nl kun je zien wanneer hij naar Amsterdam komt en andere steden. Beslammaa

arwen
02-03-2003, 02:13
Hij is verbaal heel sterk. Maar ik heb zo mijn vraagtekens bij die man... Ik heb het idee dat hij gebruik maakt van het heersende beeld over de Marokkanen in Nederland. Ik bedoel; hij richt zich wel heel erg op deze groep.Wij zijn toch niet de enige moslim-groep in Europa? Ik vind het daarentegen wel leuk om t.v.-optredens van deze man te volgen..Dat is dan wel weer een genot; om te zien hoe hij de andere ''onder de tafel lult''!! Arwen,

chouroek
02-03-2003, 16:09
Origineel gepost door arwen Hij Maar ik heb zo mijn vraagtekens bij die man... Ik heb het idee dat hij gebruik maakt van het heersende beeld over de Marokkanen in Nederland. Ik bedoel; hij richt zich wel heel erg op deze groep.Wij zijn toch niet de enige moslim-groep in Europa? Arwen, nou dat is precies wat ik jullie duidelijk wil maken, maar Arwen heeft het goed kunnen verwoorden! ik weet niet of iemand gisteren lager huis heeft gezien daar hadden zij het ook over en trouwens hij wordt nu als MAROKKAANSE PIM genoemd terwijl hij zelf geen marokkaan is. het komt doordat hij ONS als wapen gebruikt om op de juiste moment en de juiste plek te schieten!

chouroek
02-03-2003, 16:13
Origineel gepost door GoudenGids k ben benieuwd, want zelf ben ik van mening dat Dyab Aboe Jah Jah een mooie inkomst is.... Hij is zeker een mooie inkomst in Antwerpen, maar hier in NL Nieeeeeeeeet en dat is mijn mening en ierder bekijkt het van zijn eigen referentie kader :zwaai:

arwen
02-03-2003, 18:45
Chouroek, Je slaat de spijker op z'n kop! Arwen,

Oem_Lena
02-03-2003, 21:11
wie is abu jahjah????????

Bahjaouia
02-03-2003, 21:23
Nou mensen jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar niemand heeft hem eruit kunnen lu... ik bedoel praten vandaaaaaaag! Ben spontaan lid geworden van de AEL!!!

Bahjaouia
02-03-2003, 21:24

Origineel gepost door laboudanda Gaaaatrlijk bestaat niet anders was die vent ontruimt door de wapen inspectie. Maar ok..... ADU DAH DAH...or whatever is te zien op : Zender 213 om 1:30 AM dit keer heeft ie z'n wenkbrouwen eraf gehaald. Vraag me niet waarom..maar die vent is gestoord.. NEXT! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Pagina's : [1] 2