Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In Het Middelpunt Van De Belangstelling!!

Pagina's : [1] 2

Cina
01-03-2003, 19:06

Houd jij ervan om in het middelpunt van de belangstelling te staan? Stem ff :)

minous21
01-03-2003, 19:09
Origineel gepost door Cina Houd jij ervan om in het middelpunt van de belangstelling te staan? Stem ff :) Ja :o .... :D .... Liefs Minous

EMIEN
01-03-2003, 19:11
Nee ik niet.....................:) Beetje waardering af en toe......isgoed .... Maar mn verlegenheid kan er niet tegen...:o:o:o

Cina
01-03-2003, 19:12
Origineel gepost door EMIEN Nee ik niet.....................:) Beetje waardering af en toe......isgoed .... Maar mn verlegenheid kan er niet tegen...:o:o:o Verlegenheid? ... :rolleyes: Waar? :D

tetouani79
01-03-2003, 19:12

Origineel gepost door Cina Houd jij ervan om in het middelpunt van de belangstelling te staan? Stem ff :) nee zeker niet. ik hou er niet van als alle ogen op mij gericht zijn. ik weet nog een keer in de klas hadden we een tentamen en ik was een van de twee in de klas die boven de 9 had gehald(9,5) en de leeraar die ging de andere de gront in trappen omdat meer dan de hleft een onvoldoende had. hij zei kijk maar naar tarik en neem een voorbeeld van hem, hij woont pas tien jaar in nederland en haalt een 9,5. ik wist niet wat me overkwam, ik hoopte dat de grond open zou gaan en ik er in kon vallen :o . hou er niet van de engel is bescheiden :engel: :engel:

Cina
01-03-2003, 19:14
Origineel gepost door tetouani79 nee zeker niet. ik hou er niet van als alle ogen op mij gericht zijn. ik weet nog een keer in de klas hadden we een tentamen en ik was een van de twee in de klas die boven de 9 had gehald(9,5) en de leeraar die ging de andere de gront in trappen omdat meer dan de hleft een onvoldoende had. hij zei kijk maar naar tarik en neem een voorbeeld van hem, hij woont pas tien jaar in nederland en haalt een 9,5. ik wist niet wat me overkwam, ik hoopte dat de grond open zou gaan en ik er in kon vallen :o . hou er niet van de engel is beschijden :engel: :engel: Aaaaaaaah..... Ewa je weet wat ze zeggen: bescheidenheid siert de mens :)

tetouani79
01-03-2003, 19:22
Origineel gepost door Cina Aaaaaaaah..... Ewa je weet wat ze zeggen: bescheidenheid siert de mens :) pppppfffff je zou eens moeten weten he. vroeger was ik zooo besheiden dat ik er vaak last van had. ik durfde een meisje bijvoorbeeld niet eens aan te spreken, ik was echt zooo verlegen en bescheiden, maar nu heb ik het afgeleerd gelukkig. ben nog steeds bescheiden maar op zijn tijd natuurlijk. de engel is er beter van geworden :engel: :engel:

Dida
01-03-2003, 19:32
JAAAAAAA!!!!!!!!!! ps.zie je hoe groot ik me letters maak zodat ik de middelpunt ben voor effe...:hihi:

Cina
01-03-2003, 19:36
Origineel gepost door -RaChiDa¿- JAAAAAAA!!!!!!!!!! ps.zie je hoe groot ik me letters maak zodat ik de middelpunt ben voor effe...:hihi: Van jou wisten we het al... :rolleyes:

nour_el_3oejoen
01-03-2003, 19:37
TUUUUUURLIJK :D , MAAR DAS NIET ALTIJD SJO :traan1: ............... :D

Dida
01-03-2003, 19:37
Origineel gepost door Cina Van jou wisten we het al... :rolleyes: OH Echt? Weet je dat zeker? :D IEDEREEN EFFE NAAR MIJN POST KIJKEN ....:p

Cina
01-03-2003, 19:41
Origineel gepost door -RaChiDa¿- OH Echt? Weet je dat zeker? :D IEDEREEN EFFE NAAR MIJN POST KIJKEN ....:p He, kom op...het had best wat groter gekund :stout:

Dida
01-03-2003, 19:44
Origineel gepost door Cina He, kom op...het had best wat groter gekund :stout: Hehe Troet! Warum kom je niet online? Zeh3ma offline weerGeven .. :rolleyes:

Cina
01-03-2003, 19:45
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Hehe Troet! Warum kom je niet online? Zeh3ma offline weerGeven .. :rolleyes: Ik heb geen zin om met jou te praten... :rolleyes:

Dida
01-03-2003, 19:49

Origineel gepost door Cina Ik heb geen zin om met jou te praten... :rolleyes: KheB niet gezeGd dat je teGen mij mot praten .. voor mijn part blok je me .. :rolleyes: appelwijfffff :rolleyes:

Pagina's : [1] 2