Bekijk originele versie : K-U-T-Arabieren
WAS NET DE ARABISCHE TOP AAN HET VOLGEN, MET AL DIE BALHAREN EN UITEINDELIJK WAS EL KHADAFFI AAN HET WOORD, TOEN MOEST IK AL LACHEN, WANT HIJ WAS EFFE ZOEK (WAARSCHIJNLIJK WAS IE EFFE NAAR DE PLEE :D ) EN TOEN KWAM HIJ EINDELIJK........TER-ING MAN........IK LACHTE ME VERROT OM DE ANDERE EIKELS......EN TOEN SCHOLD IE DE SAOEDIES UIT EN TOEN WAS DE BOM LOS, EMIR ABDALLAH VAN DE ZANDZAKKEN KREEG EEN WOORDWISSELING MET EL KHADAFFI EN GELIJK WERD DE CAMERA WEGGEHAALD.........NET TOEN HET LEUK BEGON TE WORDEN..... :kwaad: ............ACH JA STELLETJE K-U-T-ARABIEREN..... :D.
minous21
01-03-2003, 18:58
Ik heb het ook gezien!.....Wij kunnen nooit eenstemming bereiken en samen een sterkepartij vormen tegen Amerika/ israel.....zucht......
Liefs Minousje
minous21
01-03-2003, 19:12
Origineel gepost door maroclover
ja maar khadaffi had gelijk, de saoedies zijn gewoon vuile verraders....punt uit.....
Niet alleen de Saoedies wat d8 je van de Koeweities, Bharain, Qtar....enz......
Triest :huil: :verdriet:
Liefs Me
Wat was er nou met die Khadaffi, steunt hij Amirika, want dat was me niet duidelijk?????
Moonshine
01-03-2003, 21:25
Wahahahah ik moest kapot lachen toen hij zei van senoe keyqoel hadda...toen kwam ik echt niet meer bij en mensen....ik moet eerlijk zeggen dat onze koning het beste uitzag...netjes in een strakke pak...de anderen echt helemaal uitgezakt..... :goedzo:
Khadaffi zal betrekkelijk weinig moeite hebben die afgetankte oliesheiks verbaal te vernederen. Ik ben het niet altijd eens met de man maar hij is een van de weinigen die daar staat voor een ideaal.
Origineel gepost door jacko
Goed gebekt zijn heeft nog steeds weinig te maken met een zinnige inhoud en/of boodschap hebben...
Laten we wachten of het AEL bijv. werkelijk iets te bieden heeft.
Iemand hier die dat suggereert?
melie1ena
01-03-2003, 21:47
Ja trouwens over de AEL gesproken wie gaat er naar het debat in Utrecht???
Ik ga denk ik wel ik wil wel weten wat die man te melden heeft..........
Thallaw
Moonshine
01-03-2003, 21:54
Ik wil gaan....maar niet in mijn eentje
laboudanda
01-03-2003, 22:36
Heeft er iemand COCO gezien op Nederland 3?
Het was een Documentaire over marokkanen & apen in 1 gemeenschap!
HET WAS OK!!
Comedy: 800/999
Horror: 900/999
Racisme: 999/999
Plot: 3/999
Effects: 0/0 alles was reëel
Originaliteit: 999/999
Actie: 999/999
TOTAL: 999/999 (this is not an average)
Ok
BUH BYE!
Moonshine
02-03-2003, 04:09
Eyyy maar ze hadden toch uiteindelijk besloten om tegen de oorlog te zijn...........of verstond ik het verkeerd????????????????
Origineel gepost door jacko
Nee maar je spreekt wel je bewondering uit voor het rebelse weerwoord.
Jammer dat dat in het geval van Khadafi zo als een tang op een varken slaat.
Nog meer jammer is het dat in de arabische wereld er uberhaupt geen zinnige oppsitie levensvatbaar is/ onderdrukt wordt.
Het zijn de extremen die over het voelicht komen, niet de stem van een levensvatbaar alternatief.
Dat jij bewondering in mijn woorden leest, dat is jouw interpretatie.
En als jij het over het gebrek aan democratie in de arabische wereld wil hebben. Ik ben het helemaal met je eens, het is droevig gesteld daarmee. Om nog maar de zwijgen over de irrelevantie van de Liga..
Moonshine
02-03-2003, 19:45
Jullie koning (want mijn koning is Allah) is de groootste verrader en pro-amerikaan, dus wat dat betreft hoef je niet blij te zijn......
Ik weet dat hij een verrader is dat hoef je niet te zeggen en ten tweede ik had het over zijn look oke.......en ze zijn het toch mee eens dat ze tegen het oorlog zijn dus wat zeur je nog????????? :rolleyes:
Moonshine
02-03-2003, 20:02
Als je een beetje´t nieuws volgt dan weet je dat de saoeders en koweitische volk zolas alle arabische volkeren tegen de amerikanen zijn, en zich hard verzetten tegen ze, en dan wel in de vorm dat geweldadig is. Bijvoorbeeld de laatste periode zijn er tientallen amerikaanse consulaten aangevallen..en dat de arabische leiders niet deugen dat weten we allemaal......
LoCoMoCrO
02-03-2003, 23:27
de arabieren van tegen woordig zijn dood
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.