Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seks is voor moslims....................

Pagina's : [1] 2 3 4

cj_tetuani
29-04-2005, 10:55

Seks is voor moslims dus niet iets vies, maar mag op één voorwaarde: je moet getrouwd zijn

Warda_beukwijf
29-04-2005, 10:57
ja maar ik ben niet getrouwd en beuk er flink op los...wat nou?

misz_sanae
29-04-2005, 11:07
ja maar ik ben niet getrouwd en beuk er flink op los...wat nou? DAAROM ZAL JE PAS LATER INZIEN DAT ALLAH EEN VERBLIJFPLAATS VOOR JE HEEFT GERESERVEERD IN HEL (ALS JE GEEN SPIJT TOONT EN VERANDERING)!!! EN JE HOEFT NIET AAN KOMEN ZEIKEN VAN : WIE BEN JIJ OM ER OVER TE ORDELEN.. IK GEEF ALVAST ANTWOORD.....HET STAAAAAAAAAAAAAAAAT LETTERLIJK IN DE KORAN...

Warda_beukwijf
29-04-2005, 11:07
DAAROM ZAL JE PAS LATER INZIEN DAT ALLAH EEN VERBLIJFPLAATS VOOR JE HEEFT GERESERVEERD IN HEL (ALS JE GEEN SPIJT TOONT EN VERANDERING)!!! EN JE HOEFT NIET AAN KOMEN ZEIKEN VAN : WIE BEN JIJ OM ER OVER TE ORDELEN.. IK GEEF ALVAST ANTWOORD.....HET STAAAAAAAAAAAAAAAAT LETTERLIJK IN DE KORAN... achja

misz_sanae
29-04-2005, 11:10

Mar Sek.s Is Inderdaad Niet Vies Als Je Getrouwdt En Rein Bent. Het Enige Wat Haram Is Voor Moslims Op Het Gebied Van Sek.s Is Anaal...dat Horen Honden Enzz Te Doen En Geen Mensen!!!

misz_sanae
29-04-2005, 11:11
achja DE WAARHEID IS HARD OFNIET :hihi:

Warda_beukwijf
29-04-2005, 11:13
Mar Sek.s Is Inderdaad Niet Vies Als Je Getrouwdt En Rein Bent. Het Enige Wat Haram Is Voor Moslims Op Het Gebied Van Sek.s Is Anaal...dat Horen Honden Enzz Te Doen En Geen Mensen!!! Ik heb gehoord dat zelfs insekten aan anale seks doen! :maf2:

misz_sanae
29-04-2005, 11:17
Ik heb gehoord dat zelfs insekten aan anale seks doen! :maf2: JE MOET NIET NAAR ZULKE MENSEN LUISTEREN MAAR NAAR DE WOORDEN VAN ALLAH (SWT) HET IS HARAM KLAAR...AG JOH DOE WAT JE NIET LATEN KUNT :goedzo:

Nadia17_
29-04-2005, 11:19
Ik heb gehoord dat zelfs insekten aan anale seks doen! :maf2: Die hebben maar een gat... net als vogels ;)

.Tament.
29-04-2005, 12:53
ja maar ik ben niet getrouwd en beuk er flink op los...wat nou? Mmm meid, als ik mij niet vergis staat er "sex is voor moslims", dus jouw reactie werd niet gevraagd. Als je aandacht zoekt, kan je het ook op een andere manier krijgen En dat betreffende insecten, ewa ja: beschouw je uzelf soms als een insect omdat je u met dat groep van diersoorten vergelijkt? xxx

Nadia17_
29-04-2005, 13:03
ja maar ik ben niet getrouwd en beuk er flink op los...wat nou? Mmm meid, als ik mij niet vergis staat er "sex is voor moslims", dus jouw reactie werd niet gevraagd. Als je aandacht zoekt, kan je het ook op een andere manier krijgen En dat betreffende insecten, ewa ja: beschouw je uzelf soms als een insect omdat je u met dat groep van diersoorten vergelijkt? xxx Nee hoor.. ik gaf alleen wat informatie :(

.Tament.
29-04-2005, 13:04
Nee hoor.. ik gaf alleen wat informatie Ow sorry meid, was niet op jouw bedoelt. Ik dacht dat ik het tege die "beukster" had :)

MAroc_SPecops
29-04-2005, 21:02
Seks is voor moslims dus niet iets vies, maar mag op één voorwaarde: je moet getrouwd zijn Dat is juist gezegd

cj_tetuani
29-04-2005, 22:45
Dat is juist gezegd Thanks

Madelon
29-04-2005, 23:21

Mar Sek.s Is Inderdaad Niet Vies Als Je Getrouwdt En Rein Bent. Het Enige Wat Haram Is Voor Moslims Op Het Gebied Van Sek.s Is Anaal...dat Horen Honden Enzz Te Doen En Geen Mensen!!! volgens mij hebben honden maar een gaatje......

Pagina's : [1] 2 3 4