Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3firitit

sherine
01-03-2003, 18:48

ewaaaaaaa dooie schat.................... kom is effe bij tante sherine en laat ze je niks wijsmaken hoor door deze gekke marokko.nl all1 maar rare mensen hier die alles beter weten (*niet ieder1) niks van aantrekken je bent de beste schrijfer echt waar en jouw topics blijven bestaaaaaaaan in onze harten enzooo :P slijm slijm bla blaaaaaa ewa kom effe hier wij bijdehand doet die rij ik over met me kadet man :cool: fromm vroom

Toufik19
01-03-2003, 19:00
waarom gedraag jij je als een klavertje vier-klompenboer?

sherine
01-03-2003, 19:07
waarom gedraag je je als een h**r tegenover mij PROBEER je me te dissen maar kom je toch elke keer me **** kussen in me topics laat die dan ook zitten

3firitit
01-03-2003, 19:07
Origineel gepost door sherine ewaaaaaaa dooie schat.................... kom is effe bij tante sherine en laat ze je niks wijsmaken hoor door deze gekke marokko.nl all1 maar rare mensen hier die alles beter weten (*niet ieder1) niks van aantrekken je bent de beste schrijfer echt waar en jouw topics blijven bestaaaaaaaan in onze harten enzooo :P slijm slijm bla blaaaaaa ewa kom effe hier wij bijdehand doet die rij ik over met me kadet man :cool: fromm vroom chica, ik rij NIET mee in een kadet, sorry :zwaai:

GillDeLaTouret
01-03-2003, 19:08

Origineel gepost door sherine ewaaaaaaa dooie schat.................... kom is effe bij tante sherine en laat ze je niks wijsmaken hoor door deze gekke marokko.nl all1 maar rare mensen hier die alles beter weten (*niet ieder1) niks van aantrekken je bent de beste schrijfer echt waar en jouw topics blijven bestaaaaaaaan in onze harten enzooo :P slijm slijm bla blaaaaaa ewa kom effe hier wij bijdehand doet die rij ik over met me kadet man :cool: fromm vroom heb je een rijbewijs:confused: al op je 12de:confused::rolleyes: 60 sec..:rolleyes:

sherine
01-03-2003, 19:08
neeh ikke :p jij heb die gevaarlijke fiets toch met die scherpe zijwieltjes :lol:

Toufik19
01-03-2003, 19:09
Origineel gepost door sherine waarom gedraag je je als een h**r tegenover mij PROBEER je me te dissen maar kom je toch elke keer me **** kussen in me topics laat die dan ook zitten waarom ik mij gedraag als een heer?ik weet het,je bent het niet waard.

3firitit
01-03-2003, 19:09
jij rijden en ik fietsen... we moeten echt ff betere afspraken maken...

GillDeLaTouret
01-03-2003, 19:14
Origineel gepost door sherine neeh ikke :p jij heb die gevaarlijke fiets toch met die scherpe zijwieltjes :lol: ik heb nog een driewieler op zolder...:) 60 sec..:rolleyes:

sherine
01-03-2003, 19:18
ze vinden me sexyyyyy

GillDeLaTouret
01-03-2003, 19:20
:rolleyes: 60 sec..:rolleyes:

sherine
01-03-2003, 19:28
heyy kanker op met die vieze lelijke rot draaiende ogen voordat ik ze eruit prik niet slijmen en dan weer stoer doen ben down met me of ben het niet maar probeer me niet uit...****erssssss