Bekijk originele versie : question
maroc_thug_lady
01-03-2003, 17:18
salaam allemaal
ik heb effe een vraagje voor alle marokanen onder ons.
ik de laatste tijd namelijk gemerkt dat marokanen altijd gelijk moeten hebben,ik bedoel als je zelfs bewijs hebt dat het niet zo is een marokaan geeft het nooit toe!!
duzz wie weet misschien waarom een marokaan altijd gelijk moet hebben.
zit het gewoon in ons bloed ofsoo??
Peace Be Upon You :rotpc:
Hehehehe...........is wel zo........
In een discussie zijn sommige marokkanen net als VUUR........
Te snel op de teentjes getrapt en niet open voor andere meningen....:jammer:
Waarom.........hm.....misschien zit het wel in ons bloed ja...:)
:hoedaf:
camiliaa
01-03-2003, 17:25
rasoem kashin :D :D stonteigenwijs :D :D proud of it :D
Guadaloupe
01-03-2003, 17:25
trots he.....ewa jah, wat doe je eraan.....
bij mij niet hoor. Als ik geen gelijk heb, hoef ik niet per se gelijk te hebben..:)
kgeef mn fouten toe...
Origineel gepost door maroc_thug_lady
salaam allemaal
ik heb effe een vraagje voor alle marokanen onder ons.
ik de laatste tijd namelijk gemerkt dat marokanen altijd gelijk moeten hebben,ik bedoel als je zelfs bewijs hebt dat het niet zo is een marokaan geeft het nooit toe!!
duzz wie weet misschien waarom een marokaan altijd gelijk moet hebben.
zit het gewoon in ons bloed ofsoo??
Peace Be Upon You :rotpc:
Neen hoor..Marokkaan of niet..wanneer je mensen met een harde bewijs confronteert..kunnen ze niet anders dan toegeven..wie toch niet wil toegeven..die heeft een probleem met zichzelf..zo zie ik dat.
niet alleen marokkanen
volgens mij is dat bij elk volk wel
Vooral bij de Egyptenaren, je weet toch Farao bloed :ego:
Kuss Masriya :D
Dihyaatje
01-03-2003, 17:43
Zo erg is het toch ook weer niet met ons, oke ik ben wel eigenwijs maja als ik geen gelijk heb , dan heb ik geen gelijk safie
it's not the end of the world ;)
ewa safie..wat een vooroordeel..
maroc_thug_lady
02-03-2003, 11:06
salaam allemaal
je moet me niet verkeerd begrijpen,het is geen verkeerd vooroordeel,het is een conclusie.
trouwens meestal komt het voor bij de mannen!!!!
vrouwen durfen sneller hun fouten toe te geven maar bij mannen gaat het niet zo snel(niet verkeerd opvatten)
Peace Be Upon You
SAMMYGIRL
02-03-2003, 11:14
iedereen wil gelijk hebben, of je nou marokkaan bent of niet.
En het toegeven van fouten is moeilijk voor sommige mensen, jij wil natuurlijk diegene zijn die gelijk heeft en dat is geen kwestie van marokkaan zijn maar een kwestie van mens zijn.
maroc_thug_lady
02-03-2003, 11:34
salaam sammygirl
aan de ene kant ben ik het eens met je reactie maar an de andere kant is het volgens mij zo dat als een marokaan in discussie is met b.v. een nederlander dat die dan geen gelijk geeft aan de nederlander(ook al heeft ie misschien wel gelijk)omdat ie dan ze3ma niet wil laten zien dat ie een domme marokaan is ofsoo
dat ie zichzelf dan ze3ma in zich waarde laat!!!
May Peace Be Upon You
SAMMYGIRL
02-03-2003, 21:14
ik snap wel wat je bedoelt en inderdaad het is ook zo want waarschijnelijk denkt de marokkaan:'ik moet me zelf bewijzen'.
en dat is nou het trieste ervan, hij moet zich namelijk bewijzen omdat hij marokkaan is en niet om zichzelf.
maar dat zelfde geld ook voor bijv. een disscusie tussen een berber en een arabier de arabier wil bewijzen dat arabieren slim zijn en de berber wil bewijzen dat berbers slim zijn, wat ik hiermee bedoel is dat of je nou met een nederlander of een turk of een marokkaan in discussie bent je wilt gelijk hebben, de ene keer meer dan de andere.
en ja misschien kun je dan wel zeggen dat een marokkaan altijd gelijk wil hebben maar dan heb ik te zeggen trek niet te snel je conclusies, je kan het namelijk bij het verkeerde eind hebben.
------------------------------------------------------------------------------------
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.