Bekijk originele versie : Ik ga naar het consulaat en ik neem mee...?
goede_vriendin
28-04-2005, 22:15
Hallo allemaal,
Even een vraagje! Morgen moet ik naar het consulaat in Rotterdam. Dit omdat ik heel binnenkort op vakantie naar Marokko ga maar mijn identiteitskaart (la carte nationale) verlopen is.
Nu vraag ik me af wat ik mee moet nemen om deze te kunnen verlengen. Heb je naast pasfoto's nog iets anders nodig. Van welke documenten moet ik kopieen meenemen? Heeft iemand enig idee of er kosten aan verbonden zijn en zo ja, hoeveel?
Enne... ik spreek alleen Nederlands en Berbers..is dat een probleem? Of zal ik toch mijn handen en voeten moeten gebruiken om iets duidelijk te maken ;) ?!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt! :)
neem je oude lacarte mee en een pasfoto of twee. het kost je slechts 10 euro dacht ik en meer dan dat is niet nodig. Je komt daar en dan zeg je gewoon "bghiet ndfa3 lacart" of zo, en dan begrijpt hij wel, anders toon je gewoon je oude lacart en wijs je naar de datum.
Meer dan dit is niet nodig.
Ik zou zeggen, maak eventuele fotokopies van je marokkaanse paspoort en van je oude lacart.
Je krijgt een papierstrip mee, die je tijdelijk als lacart kunt gebruiken totdat hij klaar is.
sal_doenja
29-04-2005, 14:37
neem je oude lacarte mee en een pasfoto of twee. het kost je slechts 10 euro dacht ik en meer dan dat is niet nodig. Je komt daar en dan zeg je gewoon "bghiet ndfa3 lacart" of zo, en dan begrijpt hij wel, anders toon je gewoon je oude lacart en wijs je naar de datum.
Ik zou zeggen, maak eventuele fotokopies van je marokkaanse paspoort en van je oude lacart.
Je krijgt een papierstrip mee, die je tijdelijk als lacart kunt gebruiken totdat hij klaar is.
ik heb 2 euro betaald :hihi:
goede_vriendin
29-04-2005, 17:46
Hartelijk dank voor je reactie en tips. Je hebt me goed geholpen :goedzo: !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.