Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft.....

iedereen
28-04-2005, 19:14

wie heeft voor mij de teksten van fouradi enzo....?

iedereen
28-04-2005, 19:20
van marokkaanse schoonheid

Chillex
28-04-2005, 19:28
Fouradi - Marokkaanse Schoonheid Als je wist wat ik voelde voor jou wist je zeker deze man blijft mij trouw en het was het begin maar je weet dat ik win want jij.. jijj.. marokkaanse schoonheid remixx (alle 2 osdorp rap) Je bent me marokkaanse schoonheid het is geen mening maar een harde feit die mooie ogen en die mooie lijf ik zweer het deze chick maakt me lijp(2x) Oké deel 2 en je doet nog steeds mee want je koppie blijft knallen als een fles in tv Je weet nu dat ik van je hou Je bent me schat, ik blijf je trouw Na al die maanden bellen heb ik jou nu als me vrouw Het was een moeilijke klus Ik kon niet wachten op je eerste kus.. Je lippen op de mijne, ze voelden als zijde voel je wat ik voel.. liefde op het eerste gezicht Je weet niet wat je hebt verricht, ik ben verlicht en dat vanaf de start, je stijl was zo apart ik raakte vet verward, maar het maakte mij niets uit want je bent mijn edeltuid....want ik kijk niet naar de rest het is toch overbodig want alles wat ik nodig heb dat ben jij en alles wat ik zocht heb ik gevonden in jou.. je bent me mooie marokaanse vrouw.. vrouw,, vrouw.. Je bent me marokkaanse schoonheid het is geen mening maar een harde feit die mooie ogen en die mooie lijf ik zweer het deze chick maakt me lijp(2x) Me marokkaanse schoonheid.. Zo mooi dat de wereld voor je open grijpt.. Het is een feit.. je lippen stoppen de tijd.. Je ogen zijn om van te dromen en daarvan heb je geen spijt je bent me medicijn, me liefhebbende zonneschijn .............. Matties die me kennen , gappies die me vertellen bitches blijven maar scannen , gekke tijd conbliannen ik lach naar een leven , een city vol elende met mijn schatje aan mijn zijde,een schoonheid van een bende vroeger zag ik je staan en ik zocht naar je naam niemand die je kende, waar komt deze meid vandaan mijn wereld overdonde dat komt door jou non-stop elke dag , elke uur wakker worden naast mijn mop ik kan je niet beschrijven , alleen god die dat kan hopelijk zal je bij me blijven en me zien als je man moppie Je bent me marokkaanse schoonheid het is geen mening maar een harde feit die mooie ogen en die mooie lijf ik zweer het deze chick maakt me lijp(2x) het is geen mening maar een harde feit ik heb het over mijn nederlandse marokkaanse schoonheid ze moet niet denken dat het zo want als je het zo bekijkt is ze net als elke andere meid ik maak een babbel met een zina , met een leuk koppie wat is er moppie dat je sprak bij de koffie je staat complex van me tracks en me flex behandel je als een dame dus vraag niet gelijk om sex ik voeg de puntjes op de i voor je verander een nacht in een dag voor je , hebbe dat je toch een mooie lach hier zoet in de daglicht zat,je vraagt me nog steeds wat je wel of niet mag wat ik precies wilde zeggen ben ik ff kwijt maar jij blijft mijn marokkaanse schoonheid ik blijf het zeggen tot het einde van de tijd maar voor mij vervalt dit allemaal als je je benen spreid.. Je bent me marokkaanse schoonheid het is geen mening maar een harde feit die mooie ogen en die mooie lijf ik zweer het deze chick maakt me lijp(2x)