Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Gezondsheidszorg hier in NL

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
01-03-2003, 15:46

De Gezondheidszorg hier in Nl is ****ed up!! ik heb het gisteren allemaal meegemaakt Ik heb sinds een tijdje last van mijn onderbuik ben meerdere malen naar de huisarts geweest er werd mij verteld dat ik last had van stress een parcetamoletje en rust zou voldoende zijn sinds een paar dagen terug werd het alleen maar erger ik belde mijn huisarts op van de week die sukkel was met vakantie dus zijn vervanger geprobeerd die zat vol en volgens de assistente was het niet nodig Gisteren was het echt erg ik ging dood van de pijn belde de veranger weer die zat vol en had pas plek om 17.00 dus ik moest een halve dag wachten totdat ik geholpen kon worden ik accepteerde dat niet en ging gelijk naar de EHBO het was toch me buik na een uur w8ten werd ik geholpen ze hebben me helemaal binnenste buiten gekeerd maar ze konden niks vinden ik ging ondertussen helemaal kapot van de pijn ben met wat medicijnen naar huis gestuurd maar wat de oorzaak nou is kunnen ze niet zeggen Ik hoorde altijd verhalen ja het gaat slecht met de gezondheidszorg in NL maar ik nam het nooit serieus maar nu heb ik het zelf ondervonden het is gewoon echt dramatisch slecht er bestaan volgens mij geen echte dokters meer ik werd geholpen door studenten

piraat
01-03-2003, 15:53
met mijn moeder was het ook zo. Ze wist dat ze nierstenen had, maar de doktoren wild dit niet geloven en wilde geen foto's maken omdat dat ontzettend duur is. Vervolgens is mijn moeder maar naar Marokko gegaan om daar foto's te maken. Ze bracht de foto's met zich mee naar Nederland en de doktoren werden met hun neus op de feiten gedrukt. Toen werd ze pas geopereerd en het bleken stenen van een grote omvang te zijn. Dus zaten ze er al langer in. Maar de k u t doktoren wilden het maar niet geloven.

Wal
01-03-2003, 15:53
Origineel gepost door mimi_tangaouia De Gezondheidszorg hier in Nl is ****ed up!! ik heb het gisteren allemaal meegemaakt Ik heb sinds een tijdje last van mijn onderbuik ben meerdere malen naar de huisarts geweest er werd mij verteld dat ik last had van stress een parcetamoletje en rust zou voldoende zijn sinds een paar dagen terug werd het alleen maar erger ik belde mijn huisarts op van de week die sukkel was met vakantie dus zijn vervanger geprobeerd die zat vol en volgens de assistente was het niet nodig Gisteren was het echt erg ik ging dood van de pijn belde de veranger weer die zat vol en had pas plek om 17.00 dus ik moest een halve dag wachten totdat ik geholpen kon worden ik accepteerde dat niet en ging gelijk naar de EHBO het was toch me buik na een uur w8ten werd ik geholpen ze hebben me helemaal binnenste buiten gekeerd maar ze konden niks vinden ik ging ondertussen helemaal kapot van de pijn ben met wat medicijnen naar huis gestuurd maar wat de oorzaak nou is kunnen ze niet zeggen Ik hoorde altijd verhalen ja het gaat slecht met de gezondheidszorg in NL maar ik nam het nooit serieus maar nu heb ik het zelf ondervonden het is gewoon echt dramatisch slecht er bestaan volgens mij geen echte dokters meer ik werd geholpen door studenten Ik had ongeveer hetzelfde probleem! :eek: Alleen weet ik niet of hetzelfde ha als jij. Ik had een tijdje geleden ook vreselijk pijn in mijn buik. Het begon 'smorgensvroeg, eerst was het niet zo erg, maar het werd steedss erger, Ik kon niet meer eten het deed ECHT pijn. Maar wat ik was meteen naar eerste hulp geweest, en zij konden ook niets vinden. En het rare was, toen ik daaro op het resultaat aan het wachtten was, viel ik in slaap...ik sliep ongeveer 15 minuteen, en opeens toen ik wakker werd was het weg! Mara daarna kwam het weer terug maar dan in mindere mate, gelukkig heb ik er nu geen last meer van, Wantwat ik toen voelde was echt pure pijn :(

Endless
01-03-2003, 16:08
Is zeker f.u.c.k.e.d up..Ik heb al ongeveer 6 keer achter elkaar oogonsteking gehad..weet je hoe pijnlijk..Ik elke keer naar de dokter..Douwen ze een naald in me oog..{ja ik weet niet echt smakelijk},maar goed..dan komt het toch weer terug ze lullen maar wat..

Guadaloupe
01-03-2003, 16:59

Origineel gepost door sarahci Is zeker f.u.c.k.e.d up..Ik heb al ongeveer 6 keer achter elkaar oogonsteking gehad..weet je hoe pijnlijk..Ik elke keer naar de dokter..Douwen ze een naald in me oog..{ja ik weet niet echt smakelijk},maar goed..dan komt het toch weer terug ze lullen maar wat.. moet je ook geen k7ol gebruiken :p

Endless
01-03-2003, 17:06
Origineel gepost door Guadaloupe moet je ook geen k7ol gebruiken :p Hahaha,weer zo'n droge opmerking :D Nee,man durf dat niet eens..zo dicht bij me oog kan daar niet tegen..Dus no k7ol voor mij..en ook geen mascara :D

Guadaloupe
01-03-2003, 17:09
Origineel gepost door sarahci Hahaha,weer zo'n droge opmerking :D Nee,man durf dat niet eens..zo dicht bij me oog kan daar niet tegen..Dus no k7ol voor mij..en ook geen mascara :D :goedzo: ik ook niet meer :p

minous21
01-03-2003, 17:09
Door de toenemende drukte(vergrijzing toename bevolking enzz) heb ik echt het gevoel dat ze mensen slecht helpen (gehaast) en niet serieus nemen! Ik ben nu ook drie maande ziek geweest.....elke keer paracetamol van de huisarts en ik moest "goed uitzieken" ze3ma....achteraf bleek ik 2 keelontstekingen en 1 lonontsteking gehad te hebben...stelletje loser....... Liefs Minousje

JETLI
01-03-2003, 17:14
Ja mensen als de mensen van de gezondheidszorg ROEPEN dat het SLECHT gaat met de gezondheidszorgsectoren......dan vraag ik me af???? Waarom verbaasd het jullie als jullie het zelf een keer ervaren. Ik zeg maar zo....wie niet luisteren wil dan maar voelen!!!!

camjo
01-03-2003, 17:25
De meeste dokters willen zoveel mogelijk klanten (lees vaste klanten..dus, het is meer voor het geld..dan voor de échte zorg van de klanten. Ik heb ook het één en het ander meegemaakt..maar ik kan je één ding verzekeren ik laat niet met mij, mijn vrouw of mijn kinderen sollen..NOOIT. Ik verhef mijn stem en daag de dokters uit..wanneer ik voel dat ze onvoldoende hun best doen om bv mijn kind te helpen..en het werkt..meestal ken ik iets van de ziekte en confronteer ze met hun handelingen wanneer deze twijfelachtig zijn. Maar, je hebt ook prachtige dokters..die je geruststellen en zeer duidelijk van A tot Z uitleg geven over de ziekte of operatie.. Ik wens jullie veel sterkte..en vergeet nooit dit..WIE NIETS DURFT VRAGEN..OF, ALTIJD BRAAF JA KNIKT..zal veel kans hebben dat er geen rekening met hem of haar gehouden wordt..met alle gevolgen vandien.

LaZina
01-03-2003, 17:43
jah wat ik nu hoor zijn best vervelende dingen, als je iets hebt en dr kan nix aan gedaan worden of je moet erop wachten ofz. dat is ook echt f*cked upp... MAAR mensen vergeten dat dokters enz. het zoooo druk hebben, ik bedoel sommige mensen gaan om t eerste ademhalingsprobleem of als mensen langer dan 3 dagen hoofdpijn hebben meteen naar de dokter rennen of naar de eerste hulp!! daar is de eerste hulp niet voor weet je.... dat voor bijna doodde ofz.. ik weet dit omdat me vader dokter is en ik heeel vaak dit aan moet horen maar dat wou ik alleen ff vertellen.... en ik vind trouwens dat NL echt wel een goeie gezondheidszorg heeft hoor..... damzzz ga maar naar Noord-Afrika of zuid europese ziekenhuizen!!! daar is t niet normaal!! hier word alles wel goed geregeld hoor!! en tuurlijk zijn dr ook vervelende dingen maar niet alles kan altijd even goed gaan.... vergeet niet al die dingen dat je bv in het ziekenhuis moet verblijven dat je gewoon vezorgd word en eten krijgt en in een schoon bed slaapt enz... en bovenal dat je niet die rekening van 5000 euro niet opeens uit je zak hoeft te toveren!! thanx 4 reading thallah

JETLI
01-03-2003, 17:53
Dat klopt lazina, ik hoor het ook vaak genoeg van mensen die in de gezondheidszorg werken, met name in het ziekenhuis. Maar laten we eerlijk zijn het gaat wel slecht met de gezondheidszorg en het wordt alleen maar slechter. Maar helaas komt de boodschap niet altijd goed over bij mensen. Hoi MJ, ik zie dat je on line bent. Weet je wat ik mij afvroeg. Je hebt altijd informatieve topics. Heb je ooit topics geopent over bijvoorbeeld euthanasie, abortussen, wel of niet reanimeren bij een ernstige ziekte enz. enz. Zo ja, waar kan ik het terug vinden? Zo nee, mocht je dan ooit vervelend wil je dan zo'n topic openen??? Je zult wel denken....waarom doe je het zelf niet. Nou heel simpel....ik kan niet zo goed overweg met de pc!! Gr. JETLI

camjo
01-03-2003, 18:05
JETLI..thanks..neen, zo'n zware onderwerpen heb ik niet aangekaart..waarom, simpel..ik heb geen kennis..of onvoldoende hierover.. Maar het zijn wel belangrijke onderwerpen vind ik.. Je hoeft toch niets speciaal te doen..behalve een topic daarover openen..of toch niet..

JETLI
01-03-2003, 18:20
MJ, JETli en computers dat gaat echt niet samen. Maar soms hoef je niet echt kennis over te hebben. Soms is het genoeg om te kijken hoe de meeste tegenover staan, hoe ze erover denken. Want ik denk dat vele nooit echt bij stil hebben gestaan en er echt serieus hebben over nagedacht. Maar inshallah in de toekomst.

camjo
01-03-2003, 18:33

Origineel gepost door JETLI MJ, JETli en computers dat gaat echt niet samen. Maar soms hoef je niet echt kennis over te hebben. Soms is het genoeg om te kijken hoe de meeste tegenover staan, hoe ze erover denken. Want ik denk dat vele nooit echt bij stil hebben gestaan en er echt serieus hebben over nagedacht. Maar inshallah in de toekomst. Incha'allah.. Maar Probeer JETLI probeer

Pagina's : [1] 2