Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : enquete ,vul aub ff in,maar 5minuten

iceflower
28-04-2005, 14:41

1 Hoe bent u in contact gekomen met het henna schilderen? 2 Gebruikt u henna tijdens bepaalde tradities? 3 Welke? 4 Gebruikt u henna voor nog andere doeleinden? 5 Gebruikt u de term mehndi ook? 6 Wat betekent henna schilderen voor u? 7 Zijn er symbolen in de henna tekeningen die een betekenis hebben? Welke symbolen+ welke betekenis? (indien mogelijk, mag je ze tekenen) 8 Verwerk je die symbolen vaak in de henna? 9 Welke vormen of tekeningen zijn er typisch voor Marokkaanse motieven? 10 Welke vormen of tekeningen zijn er typisch voor Indische motieven? 11 Wat is jou mening over het feit dat henna meer en meer een trend word? 12 Hoe sta je tegenover zwarte henna ? bedankt !

Student1
28-04-2005, 14:43
het zou handiger zijn als je er wat meerkeuze vragen tussen propte ;)

honing
29-04-2005, 01:19
1 Hoe bent u in contact gekomen met het henna schilderen? -Via mijn moeder en op bruiloften. 2 Gebruikt u henna tijdens bepaalde tradities? -Tijdens vakantie in marokko voor de mooi. 3 Welke? - Voor schilderingen op de huid een en een mildere voor huidmasker en haar. 4 Gebruikt u henna voor nog andere doeleinden? -Als huidmasker in de hamam. 5 Gebruikt u de term mehndi ook? -Wat is dat? 6 Wat betekent henna schilderen voor u? -Versiering op de huid en gezond voor haar en huid. 7 Zijn er symbolen in de henna tekeningen die een betekenis hebben? Welke symbolen+ welke betekenis? (indien mogelijk, mag je ze tekenen) -n.v.t. 8 Verwerk je die symbolen vaak in de henna? -n.v.t. 9 Welke vormen of tekeningen zijn er typisch voor Marokkaanse motieven? -Weet ik niet. 10 Welke vormen of tekeningen zijn er typisch voor Indische motieven? -Weet ik niet. 11 Wat is jou mening over het feit dat henna meer en meer een trend word? -Jammer. Dan is het niet meer appart. 12 Hoe sta je tegenover zwarte henna ? -Ken ik niet. Ik hoop dat je er wat aan hebt :D gr. honing

simohaf
29-04-2005, 11:00
1 Hoe bent u in contact gekomen met het henna schilderen? Via mijn ma van kleinsafaan 2 Gebruikt u henna tijdens bepaalde tradities? Vroeger deed ik het bij elke l3eed, maar nu is dat af en toe als er een familiale bruiloft is. 3 Welke? heel fijne schilderingen, en heel af en toe een haarmasker om me haar te voeden 4 Gebruikt u henna voor nog andere doeleinden? ehmmm, zwarte henna als tatoes :hihi: 5 Gebruikt u de term mehndi ook? Ik zou niet weten wat dat is 6 Wat betekent henna schilderen voor u? Ik vind het heel prachtig, en heel mooi om naar te kijken. Nu is het ook een trend 7 Zijn er symbolen in de henna tekeningen die een betekenis hebben? Welke symbolen+ welke betekenis? (indien mogelijk, mag je ze tekenen) daar let ik niet op, als het maar mooi is 8 Verwerk je die symbolen vaak in de henna? :rolleyes: 9 Welke vormen of tekeningen zijn er typisch voor Marokkaanse motieven? bloemen, plantjes, blaadjes, gevulde driehoekjes, vierkantjes, ..puntjes...ens :hihi: 10 Welke vormen of tekeningen zijn er typisch voor Indische motieven? pauwen, veren, ook planten, ...enz 11 Wat is jou mening over het feit dat henna meer en meer een trend word? Ik vind het heel postief, vroeger keken ze je raar aan als je henna op hebt, nu vragen ze je waar ze het ook kunnen doen 12 Hoe sta je tegenover zwarte henna ? de eerste keer deed ik het in me haar, je krijgt er pik zwart haar van met een donkerblauwe schijn. Daarna deed ik het nooit meer, maar nu af en toe voeg zichtbare tatoes :D op de rug, arm, been,... bedankt ![/QUOTE]