Bekijk originele versie : Opvoeding van allochtoonse jongeren!!!....
Hey peepzzzz:
ik heb ff een vraagje. :o ..Ik moet voor school een werkje maken over de opvoeding van jongeren..:stout:
En duzzz:wil ik iets aan jullie vragen aangezien ik de marokkaanse jongeren en hun opvoeding ga bespreken! :D
*Mogen jullie van thuis uit ALLES?Dan bedoel ik:weggaan,relaties,enz. :cool:
*Wat is de reden van de ouders als jullie iets niet mogen?cultuur;traditie's...?:jammer:
*Wat zou jij graag zien veranderen op gebied van opvoeding bij allochtone jongeren? ;)
Enne last but not least:
ben jij blij met de manier waarop jouw ouders jou opvoeden? :o
ziezo:ik hoop dat jullie de moeite doen om te reageren en thanxx schatties.. ;) :verliefd: :zwaai:
Je zal meer moeten slijmen om mij aan het praten te krijgen hoor.........:ego:..............:D
Origineel gepost door EMIEN
Je zal meer moeten slijmen om mij aan het praten te krijgen hoor.........:ego:..............:D
:jammer:
Waarom zou ik moeten slijmen? :confused:
Bij jou... :D
AbaHoeCh
01-03-2003, 14:50
wie zegt dat zij het aan u vraagt :D
Origineel gepost door Alicia_girl
wie zegt dat zij het aan u vraagt :D
He alle beetjes helpen.......:ego:.....
Nou dan help ik niet..............effe......kijken wat er op de radio is.....:rolleyes:
He alle beetjes helpen.......:ego:.....
Nou dan help ik niet..............effe......kijken wat er op de radio is.....:rolleyes:
Hey lieve,schattige,vriendelijke,toffe,leuke EMIEN; :o
wilt u alstublieft eens antwoorden op deze vragen zodat ik een beter beeld krijg van de opvoeding van de marokkaanse jongeren..*slijm*slijm* :(
Dank bij voorbaat;
Marocca... :rolleyes:
wiejawww...wat een geslijm,man.. :rolleyes: .Is jouw aandachts-gehalte wat gestegen?:jammer:
En nu ANTWOORDEN plzzzzzz! :kwaad:
Origineel gepost door Marocca
Hey lieve,schattige,vriendelijke,toffe,leuke EMIEN; :o
wilt u alstublieft eens antwoorden op deze vragen zodat ik een beter beeld krijg van de opvoeding van de marokkaanse jongeren..*slijm*slijm* :(
Dank bij voorbaat;
Marocca... :rolleyes:
wiejawww...wat een geslijm,man.. :rolleyes: .Is jouw aandachts-gehalte wat gestegen?:jammer:
En nu ANTWOORDEN plzzzzzz! :kwaad:
Hehehehehe.....:D.........dat ging er wel makkelijk uit........;)......
Aandacht heb ik altijd nodig......anders sterf af, net als een plant zonder zon...:rolleyes:.......
kee......effe wee die vragen lezen.....:)
Hehehehehe.....:D.........dat ging er wel makkelijk uit........;)......
Aandacht heb ik altijd nodig......anders sterf af, net als een plant zonder zon...:rolleyes:.......
kee......effe wee die vragen lezen.....:)
hahaha....jij zehma afsterven:hihi:
maar oke...antwoord nou maar want je wilt van onderwerp veranderen yek? :D
dodi_vega
01-03-2003, 15:08
*Mogen jullie van thuis uit ALLES?Dan bedoel ik:weggaan,relaties,enz. :cool:
****Alles mogen zou te gek voor woorden zijn, wil ik zelf niet. Maar jah ik mag veel..Kweet wat mijn grenzen zijn.
*Wat is de reden van de ouders als jullie iets niet mogen?cultuur;traditie's...?:jammer:
**** Vanwege de Islam..
*Wat zou jij graag zien veranderen op gebied van opvoeding bij allochtone jongeren? ;)
**** Pff..Ten Eerste.. EEN opvoeding.. Want heel veel hebben niet eens een opvoeding gehad. Ten Tweede.. RESPECT !!!!! Het verschil weten tussen Goed & Kwaad.
Enne last but not least:
ben jij blij met de manier waarop jouw ouders jou opvoeden? :o
****Jazeker ben ik blij.. nou en of..Hamdoelilah.
ziezo:ik hoop dat jullie de moeite doen om te reageren en thanxx schatties.. ;) :verliefd: :zwaai:
Origineel gepost door dodi_vega
Thanxxxx dodi_vega:goedzo:
Jij bent de eerste dat serieus reageert :D
*Mogen jullie van thuis uit ALLES?Dan bedoel ik:weggaan,relaties,enz.
Ik mag veel, meeste keuzes liggen in mijn handen. Als ik weg wil ofzo moet ik het wel effe zeggen hehehehe anders wordt er iemand boos :rolleyes:....Ik mag natuurlijk niet VET laat thuis komen ofzo (tenzij ik het heb aangekondigd en mn ouders vonden het goed....maar dat gebeurd niet vaak)....en relaties.....weet ik niet.....nooit een kans gehad ofzo...maar ik weet wel dat mn ouders het niet erg zouden vinden, zolang ik geen rare dingen doe.......
*Wat is de reden van de ouders als jullie iets niet mogen?cultuur;traditie's...?
Meestal is het bezorgdheid....mn ouders zijn bang dat me iets overkomt enzo.....cultuur en tradities...mwa...nee......speelt mindere rol...:)
*Wat zou jij graag zien veranderen op gebied van opvoeding bij allochtone jongeren?
Ik zie veel marok. jongeren die te veel op straat zwerfen, en daardoor in aanraking komen met dingen waarvoor ze beter beschermd konden blijven. Beetje buiten oke.....maar zie sommige echt soort zwerfers worden:jammer:...die belanden meestal met veel problemen ergens in de goot als ze oud worden.....denk ik..
Enne last but not least:
ben jij blij met de manier waarop jouw ouders jou opvoeden?
Ja hoor....geef mn ouders grote PLUIM..:).....Ik ben vbest wel beschermd opgevoed, en heb veel dingen leren te waarderen.....Dankzij mn moeder zet ik door en ook op school zie je dat......:)
Alsjblieft Marocca......(ik had je zoiezo wel geholpen hoor...:zwaai:...maarjah... :o)
Ik mag veel, meeste keuzes liggen in mijn handen. Als ik weg wil ofzo moet ik het wel effe zeggen hehehehe anders wordt er iemand boos :rolleyes:....Ik mag natuurlijk niet VET laat thuis komen ofzo (tenzij ik het heb aangekondigd en mn ouders vonden het goed....maar dat gebeurd niet vaak)....en relaties.....weet ik niet.....nooit een kans gehad ofzo...maar ik weet wel dat mn ouders het niet erg zouden vinden, zolang ik geen rare dingen doe.......
*Wat is de reden van de ouders als jullie iets niet mogen?cultuur;traditie's...?
Meestal is het bezorgdheid....mn ouders zijn bang dat me iets overkomt enzo.....cultuur en tradities...mwa...nee......speelt mindere rol...:)
*Wat zou jij graag zien veranderen op gebied van opvoeding bij allochtone jongeren?
Ik zie veel marok. jongeren die te veel op straat zwerfen, en daardoor in aanraking komen met dingen waarvoor ze beter beschermd konden blijven. Beetje buiten oke.....maar zie sommige echt soort zwerfers worden:jammer:...die belanden meestal met veel problemen ergens in de goot als ze oud worden.....denk ik..
Enne last but not least:
Ja hoor....geef mn ouders grote PLUIM..:).....Ik ben vbest wel beschermd opgevoed, en heb veel dingen leren te waarderen.....Dankzij mn moeder zet ik door en ook op school zie je dat......:)
Alsjblieft Marocca......(ik had je zoiezo wel geholpen hoor...:zwaai:...maarjah... :o)
wiejaw...knap gedaan EMIENTJE:goedzo:
Mooi verwoord hoor en ik bedank jou ,met respect ,voor de moeite ;)
Thanxx sweetyke... :p
dodi_vega
01-03-2003, 15:16
Thanxxxx dodi_vega:goedzo:
Jij bent de eerste dat (moet DIE zijn) serieus reageert :D
Keej Geen Dank..
Kheb Gewoon effe Snel Gereageerd.
dodi_vega
01-03-2003, 15:18
Enne last but not least:
Ps.. Tis ZwerVers.. ;)
Origineel gepost door dodi_vega
Keej Geen Dank..
Kheb Gewoon effe Snel Gereageerd.
hehe :p ..oke...sorry voor mijn taalfoutje... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.