Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boycot dorpsgek abubakkersiddiq.

Pagina's : [1] 2

LZN
01-03-2003, 14:33

Negeer en reageer niet op zijn berichten. Boycot abubakkersiddiq!.

Ghatar_tangawia
01-03-2003, 14:35
WAAROM :rolleyes:

Dida
01-03-2003, 14:39
Ga israelische produCten boycotten ofsjo .. Met je KOM WE GAAN een MAROKKO.NL boycotten ..:rolleyes:

mimi_tangaouia
01-03-2003, 15:34
Hij bedoeld hierbij een lid van marokko.nl en geef hem geen ongelijk wat die gozer allemaal flikt is niet normaal voor woorden dus mensen boycot hem en dit zeg ik niet zomaar

Dida
01-03-2003, 15:42

Origineel gepost door mimi_tangaouia Hij bedoeld hierbij een lid van marokko.nl en geef hem geen ongelijk wat die gozer allemaal flikt is niet normaal voor woorden dus mensen boycot hem en dit zeg ik niet zomaar Ja ik weet over wie er hier gepraat word ..maar hem boycotten Gaat wel moeilijk,aanGezien hij steeds met andere namen kan komen ..dit soort onGediertes zijn moeilijk te bestrijden ..;)

Najib26
01-03-2003, 15:50
Helaas is hij geen dorpsgek. Ik denk dat hij voor de AIVD werkt.

minous21
01-03-2003, 16:33
Nee, neem van mij aan dat hij gewoon een marokkaanse jongen is! Maar hij is GEK, maar ik heb gezworen op WRAAK.....WANT NIEMAND MAG ZO MET MENSEN OM GAAN ALS HIJ......VOORAL NIET MET MIJN DIERBARE VRIENDEN....... Liefs Minousje

House
01-03-2003, 17:07
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ga israelische produCten boycotten ofsjo .. Met je KOM WE GAAN een MAROKKO.NL boycotten ..:rolleyes: Zozo je neemt het wel op voor die amateuristische AIVD'er :jammer:

minous21
01-03-2003, 17:11
Origineel gepost door House Zozo je neemt het wel op voor die amateuristische AIVD'er :jammer: Nogmaal hij is geen AIVDér....hij is een zielige marokkaan en als hij niet uitkijkt ga ik hem hier open en bloot ontmaskeren,..... Mijn WRAAK zal zoet zijn................ :kwaad:

House
01-03-2003, 17:15
Origineel gepost door minous21 Nogmaal hij is geen AIVDér....hij is een zielige marokkaan en als hij niet uitkijkt ga ik hem hier open en bloot ontmaskeren,..... Mijn WRAAK zal zoet zijn................ :kwaad: Ja het is een zielige marokkaanse AIVD'er.

Dida
01-03-2003, 18:05
Origineel gepost door House Zozo je neemt het wel op voor die amateuristische AIVD'er :jammer: Ik neem het niet op voor hem, Je vat het helemaal verkeerd op.

minous21
01-03-2003, 18:06
Origineel gepost door Observer Pls do so. Ts je plicht. Mijn wraak zal zoet zijn........... :D We are working on it................ ;)

mimi_tangaouia
01-03-2003, 22:30
Origineel gepost door minous21 Nogmaal hij is geen AIVDér....hij is een zielige marokkaan en als hij niet uitkijkt ga ik hem hier open en bloot ontmaskeren,..... Mijn WRAAK zal zoet zijn................ :kwaad: Je bent niet de enige meid en o ja voor diegene die het nog niet weten hij is echt een marokaan

tetouani79
01-03-2003, 22:40
ik kan door wat telefoontjes en info reachter komen wie hij is en hem zijn plek wijzen, maar dat mag ik niet. maar wat ik gehoord heb is dat ie echt een nerd is die ales denktte doen door zijn positie. de engel wil hem graag een lesje leren :engel: :engel:

chouroek
01-03-2003, 23:03

Ik ben nu al woedend op hem maar mag ook wel weten wat hij hiero heeft uitgehaald!

Pagina's : [1] 2