Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : CremeVoeding van Palmolive?

Profiela
28-04-2005, 09:39

Salaamalaikom Leden, Let op het gaat om CremeVoeding en geen CremeSpoeling:hadj: Vroeger (ongeveer 7 jaar geleden) gebruikt ik weleens CremeVoeding van Palmolive was spotgoedkoop kostte geloof ik maar 2.50 gulden... En je kreeg er echt prachtige krullen van alsof je naar de kapper was geweest. Sinds een aantal jaren ligt dit produkt niet meer in de winkel of is het vervangen door een ander product dan kan ook nog:D Kent iemand dit product van Palmolive? Of weet iemand waar je dit kan kopen? Weet iemand hoe je mooie krullen kunt krijgen bijvoorbeeld met een andere CremeVoeding!!! En mensen het is een CremeVoeding en geen Cremespoeling!!!:zwaai:

sweety_ndr
28-04-2005, 14:35
ja ik gebruikte het eerst ook maar helaas kan ik het nergens meer vinden :moe:

Profiela
03-05-2005, 10:46
Zie je wel ben dus niet de enige, kon het namelijk ook niet meer vinden, was zo goed spul:goedzo: Maar, die van Kruidvat is ook erg goed spul:goedzo:

JustMe15
03-05-2005, 15:04
Jullie hoeven niet lang te wachten.. want ik heb het antwoord op je vraag.. !:hadj: Ik heb van mezelf krullen, maar soms pluizen ze heel erg.. Ook ik gebruik cremevoeding, van het huismerk KRUIDVAT. Ik zou zeggen, ga dus ff langs de kruidvat, en kijk daar.. Hij kost maar 1.26 geloof ik.. en het is super goed voor je haar.. Ik hoop dat ik jullie nu heb geholpen.. :kus: Liefs, Laila