Bekijk originele versie : Te koop Mercedes Vito 108 D
het is bouwjaar 1997.
Apk tot sept 2005.
Km 193000.
prijs 4500
alleen serieuze mensen kunnen bieden
blauw metallic en het is origneel dubbel cabine
0rgoglio
28-04-2005, 18:17
Niet kopen. 108D is soft voor zo'n zware bus, en niet degelijk voor een MB-blok. Bewezen slecht.
Orgo :D
ewa, jij verkoopt hier toch ook auto's, wat als iemand jou topic afzeikt?
0rgoglio
28-04-2005, 20:18
ewa, jij verkoopt hier toch ook auto's, wat als iemand jou topic afzeikt?
Als je 't tegen mij hebt; hoe kom je erbij dat ik hier auto's verkoop of uberhaupt een handelaar ben? Ik heef gewoon info meer niet.
Orgo.
wat voor extras heeft die vito
SCHULDIG
28-04-2005, 22:26
Niet kopen. 108D is soft voor zo'n zware bus, en niet degelijk voor een MB-blok. Bewezen slecht.
Orgo :D
Ze zal wel erg blij zijn met zulke info :moe:
gatarman
28-04-2005, 23:00
hoezo zo´n reactie nou weeer.. :confused:
:jammer: :jammer:
0rgoglio
29-04-2005, 01:14
Ze zal wel erg blij zijn met zulke info :moe:
En olie bij het vuur?! Gedraag je nou eens als een vent, en toon met bewijs aan dat ik haar wagen afkraak. Ik zeg gewoon hetgeen al ruim bekend is onder automotive-fanaten. Wij verdienen helemaal niks aan tips geven. Met de nodige Aghlaak [voorkomen], proberen wij broeders en zusters te informeren over 'wereldse rijkdommen', zoals een vervoersmiddel, auto in dit geval. Wees oprecht en eerlijk.
Ma3a salama,
Orgo.
Palestina2010
30-04-2005, 22:32
assalamoelaikoem wrwb,
oke volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heen en bedoelen jullie t allemaal niet zo slecht :D ....Allah swt weet t best natuurlijk.
Misverstanden zijn er om recht te zetten, maakt niet uit toch?
en goed geinformeerd zijn en informeren van anderen is zeker ook belangrijk, maar je kan je zin ook anders formuleren dan 'niet kopen'....beetje zachtmoedigheid naar je broeders, zusters is nooit verkeerd....aan mij is verder niet t oordeel.
Soza 30 vraagje: heb je een foto, dan kunnen mensen misschien een beter beeld krijgen van de auto...uuh de niet auto-kenners dan :)
he 0rgoglio,
ga je zelf afkraken i.p.v. bij iemand anders te doe en ten tweede ga eerst een opleiding volgen voor dat je iets zegt over iemand auto. echt marokkanen die laten niemand in zijn waarde.
en de auto die volgens jou niet goed is , is al verkocht.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.