Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Drama in Helmond!

miss_kreta
01-03-2003, 00:09

Salaam Mensen, ik hoorde gisterochtend op de radio dat er drie mannen vermoord zijn in een woning in Helmond. Vandaag hoorde ik dat 1 van hen een 30-jarige Marokkaan is. Allah a3lam

Hemito
01-03-2003, 13:05
Dat is bij mijn in de buurt, ja inderdaad is uitgelkt dat de man uit venlo een marokkaan zal zijn, maar niemand weet het zeker. de andere man was een 28 jarige man uit oesterhout. Vorige week was het ook eens raak in Dierendonk, het is maar wat met die nieuwe wijken in helmond

dodi_vega
01-03-2003, 14:34
Origineel gepost door Hemito Dat is bij mijn in de buurt, ja inderdaad is uitgelkt dat de man uit venlo een marokkaan zal zijn, maar niemand weet het zeker. de andere man was een 28 jarige man uit oesterhout. Vorige week was het ook eens raak in Dierendonk, het is maar wat met die nieuwe wijken in helmond Het is niet zo..dat het aan een bepaalde wijk ligt..!! Het is maar waar je je mee bezighoudt.. Waar je mee omgaat, daar word je ook mee besmet !! Houd je handjes thuis enne je hebt een Grote Kans dat je niets overkomt, maar aan de andere kant.. Ya Never Know.... Shit Happends.

wadiplayer
02-03-2003, 03:50
Origineel gepost door kenitriya26 nee man 1 was een helmonder van 30 jaar die woont daar in brandevoort en een ander man kwam uit venlo en die andere man weet ik niet maar het was in iedergeval geen marokaan anders had je het wel gehoord onder de marokanen snap je wat ik bedoel in de moskee of in de centrum. hi hi hi groetjes me die jongen is mijn buurjongen in marokko (zaio) het is een marokkaan hij woonde hier samen met zijn nederlandse vrouw en had een kindje,het is wel een marokkaan en woont bij mij hier in venlo

wadiplayer
02-03-2003, 03:51

Origineel gepost door Hemito Dat is bij mijn in de buurt, ja inderdaad is uitgelkt dat de man uit venlo een marokkaan zal zijn, maar niemand weet het zeker. de andere man was een 28 jarige man uit oesterhout. Vorige week was het ook eens raak in Dierendonk, het is maar wat met die nieuwe wijken in helmond het was wel een marokkaan ik woon in Venlo

Dorita
02-03-2003, 12:52
Ja luitjes, Er worden dagelijks wel mensen vermoord in deze zieke wereld, ik snap niet dat sommige zoiets in staat zijn. Het is heel erg dat t zo gaat op de wereld, de ene maakt de andere kapot, schandalig gewoon. Je moet gewoon proberen de goede weg te volgen, t rechte pad, t duurd alleen veel langer en is soms ook veel moeilijker, maar alleen dan pas eindig je als een winnaar.... xxx Dorita

Shining_Star
02-03-2003, 14:52
:jammer: :(

wadiplayer
02-03-2003, 15:33
mensen ga nooit de drugswereld in;) of je gaat de bak in of het wordt je dood :verdriet:

mamitta
03-03-2003, 15:25
Origineel gepost door wadiplayer mensen ga nooit de drugswereld in;) of je gaat de bak in of het wordt je dood :verdriet: Hey bin laden kun je mij misschien vertellen om wie het gaat hier in venlo.. je kunt mij pm ... dan hoeven er geen namen rollen op dit schermpje...