Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand helpen?????

El_Cameleone
28-02-2003, 23:47

Hoi Hoi Voor mijn vrienden wil ik iets leuks doen, en heb daarbij ff jullie hulp nodig. Ik heb 2 leuke fotos waarmee ik iets wil doen (op een mok, op een pas, op een ik weet niet wat) zetten zodat het voor altijd een herinnering blijft. Of heeft iemand misschien een beter idee wat ik ermee kan doen wat leuk is? kent iemand hier adressen of sites van printerettes of copyrettes in amsterdam waar dit mogelijk is? :zwaai: :zwaai:

PerfectTangawia
28-02-2003, 23:50
Origineel gepost door El_Cameleone Hoi Hoi Voor mijn vrienden wil ik iets leuks doen, en heb daarbij ff jullie hulp nodig. Ik heb 2 leuke fotos waarmee ik iets wil doen (op een mok, op een pas, op een ik weet niet wat) zetten zodat het voor altijd een herinnering blijft. Of heeft iemand misschien een beter idee wat ik ermee kan doen wat leuk is? kent iemand hier adressen of sites van printerettes of copyrettes in amsterdam waar dit mogelijk is? :zwaai: :zwaai: nee ik kan je helaas niet helpen... tangawia

Chatefemqemamu
28-02-2003, 23:52
op je bil tatoeren, je mooiste string aantrekken en showen :bril:

El_Cameleone
28-02-2003, 23:53
Origineel gepost door Lunatic007 op je bil tatoeren, je mooiste string aantrekken en showen :bril: BLA :rolleyes:

hamidaatje
28-02-2003, 23:55

Heb je al een foto?? Dan kan je bijvoorbeeld naar het kruidvat gaan. Daar kan je het op een mok laten zetten.. zooo EFFE gepremoot!

El_Cameleone
01-03-2003, 00:00
Origineel gepost door hamidaatje Heb je al een foto?? Dan kan je bijvoorbeeld naar het kruidvat gaan. Daar kan je het op een mok laten zetten.. zooo EFFE gepremoot! en hoeveel kost dat zo bij de kruidvat?

Chatefemqemamu
01-03-2003, 00:00
Origineel gepost door El_Cameleone BLA :rolleyes: Jajaja bla... :D marre... neeh ff serieus. Neehman niet op een mok ofso.. dat is niet romantisj, is vaag... en die kan ze toch niet gebruiken, bedoel, zie je 't voor je... in de keuken bij d'r ma staat een mok met jullie erop. Tsjah.. als je d'r dood wilt hebben ofso.. :D Anywayzz... geef 'r een armbandje of ketting&hanger met jullie namen erop.. Of als je écht écht persé iets met die foto wil doen, dan een mini-schilderijtje van laten maken, wordt t heel mooi geschetst etc.. is dit wat beter??

El_Cameleone
01-03-2003, 00:02
Uhh... ik weet niet of je analfabeet bent :D Maar er staat duiiiiiiiiiiiiiidelijk voor MIJN VRIENDEN ;) (mv dus)

Chatefemqemamu
01-03-2003, 00:04
Origineel gepost door El_Cameleone Uhh... ik weet niet of je analfabeet bent :D Maar er staat duiiiiiiiiiiiiiidelijk voor MIJN VRIENDEN ;) (mv dus) Hahahahahahah shiiiiitt Ik las er te snel overheen, zag t meteen aan voor "vriendin" hahah lamaaarr... :maf:, beetje scheel door slaapgebrek.

nacira
01-03-2003, 00:17
Hoi hoi Hier is het nummer waar je een foto kan laten afdrukken op een mok, handdoek, hartvormige kussen, shirt, klok etc. Design 92 telnr: 0756217723 Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! ;) Groetjes Nacira :zwaai:

ilhame
01-03-2003, 00:20
in de kinkerstraat....en k vind t leuker op een kussen...of op euhhh...k weet niet...knuffelbeertje ofzo??

Chatefemqemamu
01-03-2003, 00:23
bij nader inzien blijf ik bij de tatoo op je bil... dat is pas moeilijk!!! :bril: