Bekijk originele versie : kournish!!!!!
dames en heren die ooit in martil zijn geweest........
jullie kennen dan zeker onze kournish de boulevard voor iedereen die versiert en versierd wil worden damhhhh ik haat die kournish!!!
die auto's die za3ma voorbij rijden en dan langzamer beginnen te rijden om dan "iwaa a zein" te zeggen tfoe ik haat die klote kournish!!!
zo dus wil ik vragen......
wat vinden jullie van onze kournish???
maarre nu ik hier in nederland zit mis ik het wel :rolleyes: :Iluvu:
http://club.euronet.be/mohamed.bouaziz/kornch.jpg.
Ja ik ken het...Damn ik haat het om daar te lopen....:jammer:
Guadaloupe
28-02-2003, 22:52
Origineel gepost door sarahci
Ja ik ken het...Damn ik haat het om daar te lopen....:jammer:
waarom ga je dan???
als iedereen het zo irritant vind, ga dan niet :p
blijf lekker thuis :D
cj_tetuani
28-02-2003, 22:52
kijk Martil was the place to be
maar nu ben sinds 1997 niet meer geweest
dus al dat gedoe daar en dat drukte in de Gurnish
nee Martil is niet meer wat het was jammer
Guadaloupe
28-02-2003, 22:53
herinneren jullie die aardbeving nog....:hihi:
zomer van '99
cj_tetuani
28-02-2003, 22:59
nee ik was daar niet vertel
MariamaMslma
28-02-2003, 23:10
Die koernish wordt niet meer zo drukbewandelt als aantal jaar geleden.
Vooral dit jaar nu ze daar niet meer op de grond mogen verkopen.
Het is aan die kant alleen maar onguur geworden.
Rond solymar en Faro is het wel weer superdruk
Guadaloupe
28-02-2003, 23:16
Origineel gepost door cj_tetuani
nee ik was daar niet vertel
twas 4 augustus 1999 rond een uur of 9 in de ochtend
ik was in tetouan...maar het scheen in martil heviger te zijn geweest....iedereen zei dat t kwam doordat er teveel moenkar is daaro..
wa allahu a3lam
:zwaai:
tetouani79
01-03-2003, 11:45
moest je nou die foto plaatsen he?? niet dat ik gek ben op martil(kournish), maar gewoon het is tetouan en ik ga dit jaar niet, dan maak je me gek.
kournish trek ik al hellemaal niet. het is gewoon de ******zone van tetouan. alle hoeren uit tetouan en europa komen daar. heb een keer een meisje gesproken die daar ook als **** werkt en zei tegen mij dat veel meisjes uit nederland hun klanten weg halen, ik schrok toen ik het hoorde, kon het niet geloven. maar jah, ik zeg altijd de wereld begin daar met vergaan :D
de engel rijdt daar niet graag langs :engel: :engel:
tetouani79
01-03-2003, 12:02
Origineel gepost door ouiam_tet1
ahhahahahah jij gekke jah het word elke jaar erger jaah maar nou moet je niet zeggen dat alle hoeren daar lopen walah dat vind ik minder :kwaad: maare die jongens die daar komen en langsrijden die kunnen er ook wel wat van..... :wow:
sorry, ik zeg niet dat alle meisjes daar hoeren zijn, ik zeg dat alle hoeren van tetouan daar rond huppelen. :zwaai:
de engel bedoelt er niks mee :engel: :engel:
camiliaa
01-03-2003, 16:28
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
Daar was ik bijna verdronken :( ....
JIJ OOK ALLLLLLLLLLLLLLL
ya rasoelah....ik dacht echt safii shehed!!!! :huil: :huil:
ik was aan het zwaaien in de hoop iemand mij eruit kon komen vissen>>>de halve strand was aan het terugzwaaien :rolleyes: :confused: :huil: :huil:
3la jeblien :kwaad: :kwaad:
camiliaa
01-03-2003, 16:52
hahhaah er zijn toch strandwachten???? :D
hoeveel?????
2 jaar geleden liepen er maar 2 rond!!!!!! :kwaad: :kwaad: 2 strandwachten op een populatie van ontelbaar!!!!!
ben eruit gevist door een surfboarder...meskien ik heb m echt pijn gedaan :(
dames en heren die ooit in martil zijn geweest........
jullie kennen dan zeker onze kournish de boulevard voor iedereen die versiert en versierd wil worden damhhhh ik haat die kournish!!!
die auto's die za3ma voorbij rijden en dan langzamer beginnen te rijden om dan "iwaa a zein" te zeggen tfoe ik haat die klote kournish!!!
zo dus wil ik vragen......
wat vinden jullie van onze kournish???
maarre nu ik hier in nederland zit mis ik het wel :rolleyes: :Iluvu:
http://club.euronet.be/mohamed.bouaziz/kornch.jpg
saaai daar man :D:D
boulevard in Tanger is mooier :D
camiliaa
01-03-2003, 17:08
Origineel gepost door amira_princess
Ehyaaa kournish,
Dat is helemaal nix meer nu, vroeger was het prachtig maar nu... :jammer:
Jullie hadden t over die aardbeving yek, ik herinner me die dag nog goed. Het was heel vroeg en iedereen lag te slapen, alleen mijn moeder was al wakker en me jongste zusje. Mijn jongste zusje had toen de gewoonte om met water te spelen op het dak en als je die kraan te hard opendraaide terwijl de wasmachine ook aanstond, dan hoorde je allemaal rare geluiden. Dus we voelden zo die schokken door het huisgaan, mijn moeder riep keihard waardoor iedereen wakker werd: ''aaah bent hram, naqas be dik hilma!!!!''
Dus iedereen dacht dat het de wasmachine was die zwaar aan het spacen was, terwijl het dus een aardbeving was! ZILLLZELLLL
MARTIL is veranderd...echt jammer :jammer: i'm waiting voor de boulevard van CABO NEGROOO
die aardbeving....aaaa 3ibadilah.....je kunt van een muis een olifant maken..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.