Bekijk originele versie : 100 EURO voor...
Aseeyahh
26-04-2005, 21:18
Dames,
Wat kost een mooi bruidsboeket?
Ik heb er eentje maar die kost 100 euro, is dit een redelijke prijs?
:confused:
loubna_04
26-04-2005, 21:23
Nee Die Is Echt Duur Je Kan Beter Verder Kijken Voor 50euro Heb Je Echt Hele Mooie
thefa2girl
26-04-2005, 21:27
neeeee man moet je niet doen...komop zeg er zijn wel wat goedkopere
Aseeyahh
26-04-2005, 21:33
Echt?
Weten jullie misschien ook waar ik ze goedkoper kan krijgen??
Als je een boeket wil met echte bloemen, kun je het beste langs een bloemenzaak gaan en het daar bestellen. Voor ongeveer 50 a 60 euro heb je hele mooie. Het is alleen jammer dat die niet blijvens is en de bloemen verwelken.
Daarnaast heb je bij weddingshops verschillende soorten met verschillende prijzen. Volgens mij heb jij naar 1 van de duurste gekeken. Voor 50 euro heb je al hele mooie.
Nog aparter, mooier en goedkoper is natuurlijk het zelf creeren van jouw eigen bruidsboeket. Je hebt er boeken over of wat een buurmeisje heeft gedaan...zelf bloemen (al dan niet nep) kopen naar jouw smaak. grote lint halen en mooie witte stof. Lint om de steeltjes heen en stof opvouwen zodat de bruidsboeket erin gedaan kan worden.
Dit is heel globaal uitgelegd, vergt wel wat creativiteit!
Succes!
farida_22
27-04-2005, 10:17
meid ik heb ook vo 100 euro laten maken alleen de bruidsboeket... ma heb spijt want ik kan het namelijk zelf ook heel mooi en schattig... heb 2 keer gedaan voor mijn vriendin.. voor mijn hennadag ook gemaakt iedereen vond mooi
De mijne heeft 80 euro gekost. Ze zijn best wel prijzig hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.