Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maroc party haarlem 28-02-2003

Pagina's : [1] 2

sherine
28-02-2003, 22:28

28-02-2003_maroc party_haarlem_stadscafe..wie o wie was daar allemaal?melden hier ! okayy nou dan wil ik effe weten wat vond je ervan? nog spannende/grappige verhalen (details graag) welke jongen/meisje vond je het leukste ? ................................................op vallenste? ................................................be ste dansen? ................................................ko n je wel schieten ? .................................................z ou je wel mee willen daten ? hahahaha nou maak er wat leuks van..... ben benieuwd naar de reactie`s ik heb namelijk me ogen uit gekeken :D :giechel: :zwaai:

MissChica
28-02-2003, 22:50
IK KON HET BESTE DANSEN HAD JE ME NIE GEZIEN HAHAAH WILLIE 3LLA SAAIE MENSEN ZEKR ALLEMAAL SLAPEN TJONGE JONGEN WAKKER WORDENNNNNNNNN NIE SLAPENNNNNNNNNNNNNNNNNN HAAHAHAAHAHAAHAHAHAHA

MissChica
28-02-2003, 22:52
Ohja en zeg maar jaa die jongen in die groene shirt deed........en die blonde wijf sloofde zich vet uit ......en jaa dat meisje...met die bruine broek en truitje met die buikdansriempje die kon echt vet dansen !!!!! zoo...

sherine
28-02-2003, 22:57
WHUAHAUHAUHA GEKKE !!!!! hahaha meen je dat nou ????? weet je wie die goeie danseres (volgens jou ;) is ????? THAT`S ME BABY :boogie: jaaaaaa serieussss.....dankjewel voel me heel sexy nu :p whauhaua fa2 maareh was ckers dope .....

MissChica
28-02-2003, 23:00

Jaja dat ben ik jij je kan er gewoon nie tegen dat ik BETER DAN JOU KAN DANSEN HAHAHAHAAH FA2 :zwaai:

sherine
28-02-2003, 23:01
eyyy nu je weet dat ik het ben moet je gaan scotten heh ;) maak niet uit ik geef je wel een keer prive dansles....val ik binnekort niet eens meer op naast jouw met je kontje :p hahaha

MissChica
28-02-2003, 23:06
HAHAHAAHAHAHAAHAHAHA GEKKIE

Meditel22
01-03-2003, 01:24
Origineel gepost door MissChica IK KON HET BESTE DANSEN HAD JE ME NIE GEZIEN HAHAAH WILLIE 3LLA SAAIE MENSEN ZEKR ALLEMAAL SLAPEN TJONGE JONGEN WAKKER WORDENNNNNNNNN NIE SLAPENNNNNNNNNNNNNNNNNN HAAHAHAAHAHAAHAHAHAHA Salaam oe Alaikoum Zeker weten Mensen slapen ja :( WAAR IS HET GELOOF GEBLEVEN??? Elke keer als ik deze rot onderwerp CLUB opent zie ik weer dwalende mensen die door de Shaitan bestuurd wordt!:huil: Ik maak me zwaar zorgen over het islam later! Als mensen de rug gaan keren naar het geloof zie ik zo dat zelfs mensen met islamitische achtergrond wij moslim zullen aanvallen als wij tegen de kufars zullen vechten voor onze rechten en plichten. Moge Allah swt jullie leiden en jullie naar het rechte pad brengen! want dit lijkt leuk en tof van lekker feesten tussen de jongens en meisjes ,maar als je maar wist wat de straf zou zijn zou je niet eens durfen zeggen ik ben daar zus en zo geweest! Schaam jullie diep dat jullie die het geloof van origine hebben haast niks aan islam doen en zo ingehaald wordt door een moslim die moslim geworden is! Shame Shame Shame! Jullie laten het verkeerde voorbeeld zien hoe het moet in de islam! Later denken de kufars van ooh dat mag in de islam gewoon los gaan in een discotheek ofzo :( Door wie komt dat??? Ja door de mensen die hand in hand met Shaitan lopen en niet eens door hebben dat ze zullen worden bestraft maar hier op aarde mogen genieten ZOLANG ALLAH SWT HET WIL! Mensen denk Aub na wat jullie doen!!! Denk na wat er in de toekomst zal gebeuren als men het geloof met behulp van Shaitan de rug toe keren en als een Kufar gaan gedragen! Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe :(

sherine
01-03-2003, 14:16
ohh ohhh...tsjaaaa whauhauha nou ik vond het leuk :boogie: lekker gedanst mezelf niet misdragen ligt eraan hoe je ermee omgaat denk ik.....

Meditel22
01-03-2003, 18:15
iedereen moet het zelf weten maar zeg niet dat je nergens vanaf wist! De wereld is een paradijs voor de ongelovige en de hel van de gelovige. (boechari)

sherine
01-03-2003, 18:18
okay dankjewel voor deze nuttige informatie ...:zwaai:

Meditel22
01-03-2003, 22:42
La chokran Ala wejib :) als je maar niet later zegt dat je onwetend was op de dag des oordeels :rolleyes:

sherine
01-03-2003, 23:46
je hoeft me die rollende ogen niet te sturen behoud die tot jezelf gewoon je hoeft me niet te komen bedreigen met dag des oordeels blaa blaa dat wist ik zelf ook wel ..ik zeg bedankt voor je bezorgdheid en dan kan je gewoon ophouden met oordelen verder is het goed okayy safi

Meditel22
02-03-2003, 14:25
Wahahahaha jij kiest toch wat je in je leven doet gewoon! En kom niet dom praten met bedreigen! want niemand ontkomt aan de dag des oordeels mevrouw de dounyalover! dus kom nou niet leuk praten hier als of je nu wel denkt scheit aan Allah`s wet ik geniet van me leven en laat Benfica Razel maar praten.dan twijfel ik bij me zelf of je je wel gelovige kan en mag noemen! Want islam is een hele pakket aan regels of men accepteren het of men weiger het en dan zijn de gevolgen voor je zelf! Dus ja ik wil je niet komen dreigen ,maar het is wel een feit dat je fout bezig bent. Take care ! Je broeder in Islam Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

sherine
02-03-2003, 14:54

geloof wat je wil geloven denk wat je wil denken

Pagina's : [1] 2