Bekijk originele versie : heeeeeelllllppppppppppp!!!!
tangia21
26-04-2005, 18:20
ik denk dat ik zwanger ben :( en ik heb hier 2 kinderen onder de 2 jaar (die ook niet de makkelijkste kids zijn) :traan1: en ben niet eens 23 jaar.
Ik heb pijn laag in mijn rug,ben erg moe (al 2 weken),heb last van slijmverlies en gevoelig borsten.Maar ik gebruikte gewoon de pil :eek:
ik wil echt nog geen 3e kind :( ik wou zelfs nog 10 jaartjes mee wachten :moe: wellah ik durf niet eens een zwangerschapstest te kopen.
Mijn man doodleuk vanochtend :we moet de nieuwe kamer inrichten,we moeten dit en dat dan kopen :jammer: :maf:
wat moet ik doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :(
nou als ik echt zwanger ben,dan is het eerste wat ik ga regelen is een oppas en hulp in huishouding :maf: laat hem maar lekker betalen
oem_mujahid2
26-04-2005, 18:27
salaam ou alaikoum meid...
Qadr Allah...als je zwanger bent tja alhamdoelilah dan is dat jou mektab...Inshallah komt alles goed....ik zou een zwangerschapstest halen dan zit je tenminste niet steeds in onzekerheid...succes ermee..
wasalaam
tangia21
26-04-2005, 18:29
het is wel zeker elmakteb, maar ik ben nog zo jong voor 3 kinderen :verdriet:
oem_mujahid2
26-04-2005, 18:36
Hoe oud ben je ?
tangia21
26-04-2005, 18:41
22 jaar en ik word in september pas 23
Ooh meid je bent wel jong inderdaad!! Ik ben ook nu 23 jr en verwacht ieder moment mijn eerste kindje.
Als je zwanger bent, dan is het inderdaad mekteb, dan kan je er niets aan doen.
Heb je al een zwangerschapstest gedaan???
Ghair inshallah!
Classy.Lady
26-04-2005, 18:47
salaam ou alaikoum meid...
Qadr Allah...als je zwanger bent tja alhamdoelilah dan is dat jou mektab...Inshallah komt alles goed....ik zou een zwangerschapstest halen dan zit je tenminste niet steeds in onzekerheid...succes ermee..
wasalaam
Ja inderdaad.. :goedzo:
Ik zie dat je nog 7 dagen te gaan hebt, spannend meissie! :banana:
tangia21
26-04-2005, 18:49
Ooh meid je bent wel jong inderdaad!! Ik ben ook nu 23 jr en verwacht ieder moment mijn eerste kindje.
Als je zwanger bent, dan is het inderdaad mekteb, dan kan je er niets aan doen.
Heb je al een zwangerschapstest gedaan???
Ghair inshallah!
veeeeeelste jong voor 3 kids, mijn man is ook niet eens 25 jaar :moe: Mijn gynocoloog had me al gewaarschuwd dat ik veelste vruchtbaar ben en dus moet oppassen :maf:
ik durf gewoon geen zwangerschapstest te kopen :maf: klinkt raar maar is echt waar :moe: ik zit er echt niet op te wachten. :(
ik heb hier 2 kinderen (en soms lijkt het of ik 10 kinderen heb) ik heb medelijden met de buren
Classy.Lady
26-04-2005, 18:51
veeeeeelste jong voor 3 kids, mijn man is ook niet eens 25 jaar :moe: Mijn gynocoloog had me al gewaarschuwd dat ik veelste vruchtbaar ben en dus moet oppassen :maf:
ik durf gewoon geen zwangerschapstest te kopen :maf: klinkt raar maar is echt waar :moe: ik zit er echt niet op te wachten. :(
ik heb hier 2 kinderen (en soms lijkt het of ik 10 kinderen heb) ik heb medelijden met de buren
Zit je fulltime thuis?
Ps. Het beste is toch een test te nemen, want het kan ook zijn dat je helemaal niet zwanger bent toch?Dan stress je ook weer voor niks..
tangia21
26-04-2005, 18:53
Zit je fulltime thuis?
Ps. Het beste is toch een test te nemen, want het kan ook zijn dat je helemaal niet zwanger bent toch?Dan stress je ook weer voor niks..
ik zit fulltime thuis ja.Maar ik heb al 2 kinderen en weet hoe het voelt om zwanger te zijn,zoals ik zei heb ik last van slijmverlies,gevoelige borsten,vaak plassen,s'chtends als ik wakker word dan ben ik heel erg misselijk en ik ben heeeeel erg moe.Wat moet er nog meer komen :maf:
Meid wees blij, weet je wel hoe leuk het is :nijn: Mijn ma heeft zelf ook kids achter elkaar gekregen ze heeft er tbarkellah 7!! Ze is nog geen 50 jaar... Ze ziet er jonger uit dan dat ze is. Ik ben de oudste van de 7 en ik ben 30 jaar.... de jongste is 14..
Laat ma je helpen je zusjes noem maar op. En hulp en oppas is ook een mogelijkheid natuurlijk.. ;)
Iwa meid mabrouk geniet ervan. Je kunt toch niks doen.Tenzij je denkt aan.... Nee denk er maar niet aan Allah yahfad.. :(
En vergeet je man niet die is er ook nog... Hij zal je zeker wel helpen inshaAllah :D
Ik had ook 3 kinderen toen ik 23 was,het is echt wel zwaar de eerste jaar,maar nu ze allemaal groot zijn,zijn ze ook veel makkelijker.
Maar voor je het weet zijn ze groot.
Ik weet nog toen de laatste geboren was ,was mijn oudste 3 jaar en de tweede 1 jaar,en dan nog een baby erbij.
Het is gewoon een kwestie van wennen.later word je het gewoon en gaat ook alles makkelijker.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe.
Ik heb echt bewondering voor mensen zoals jij.. :goedzo:
Het is idd wennen je kunt je het straks echt niet anders voorstellen.. ;)
Classy.Lady
26-04-2005, 19:22
Ik heb echt bewondering voor mensen zoals jij.. :goedzo:
Het is idd wennen je kunt je het straks echt niet anders voorstellen.. ;)
Me 2.. :goedzo:
Miss_Wafae
26-04-2005, 19:44
Ma'shallah, Ik Vind Het Echt Prachtig..Zulke Jonge Ouders En Dan Al Misschien 3 Kindjes..:Iluvu:
Zoals De Andere Al Zeggen..Qadr Allah..
Maar Doe Wel Een Test..Blijf Je Tenminste Niet In Onzekerheid..:)
tangia21
26-04-2005, 19:58
nou ik ga morgen toch maar een zwangerschapstest kopen :moe: hopelijk ben ik niet zwanger anders kan ik mezelf wel ophangen :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.