Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Joods leedvermaak.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Ali_Z
28-02-2003, 21:22

http://pic1.picturetrail.com/VOL111/778161/1524030/20860665.jpg Allah oe akbar.

Ali_Z
28-02-2003, 21:36
Origineel gepost door Corrie Ja maar het kan aan mij liggen, maar de camera is niet gericht op het lijk van de palestijn................. De soldaat die foto's maakt staat links van de dode en richt zijn camera hoger(hij leunt zelfs iets achterover) dan de dode en iets meer naar links... Waar hij dan wel foto's van maakt weet ik niet, ik vermoed van of van de tekst of van wat anders.... Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom??? Waarom staan die 2 daar te poseren denk je? OF zijn het gewoon billemaatjes die de fotonemende soldaat proberen te verleiden. Heb je ooit iemand een stuk tekst zien fotograferen? Domme mensen tegenwoordig..... Ali Z

Sabrin16
28-02-2003, 21:50
Die foto is echt oud, maar hij blijft huiverrend wekkend. :huil: msakin

Ali_Z
01-03-2003, 21:28
Origineel gepost door Corrie Ze staan niet te poseren, de een kijkt voorbij de fotograaf, de ander kijkt naar het lijk... Je wil dingen zien die er in dit geval(op deze foto) niet zijn........ Sorry maar ik heb hem aan een fotograaf(professionele) laten zien omdat ik niet zeker van mijn zaak was. Die zegt ook dat er niet gericht word op het lijk........ En ja mensen fotograveren weleens tekst, misschien is het bewijsmatriaal ofzo, weet ik veel............. Sure..... :zwaai:

SA3IED
02-03-2003, 10:16

Origineel gepost door Corrie Ze staan niet te poseren, de een kijkt voorbij de fotograaf, de ander kijkt naar het lijk... Je wil dingen zien die er in dit geval(op deze foto) niet zijn........ Sorry maar ik heb hem aan een fotograaf(professionele) laten zien omdat ik niet zeker van mijn zaak was. Die zegt ook dat er niet gericht word op het lijk........ En ja mensen fotograveren weleens tekst, misschien is het bewijsmatriaal ofzo, weet ik veel............. wie maakt nou een foto naast een lijk de foto verteld veel over de arogantie van de zeonizten moge alah hun ziel laten branden

SA3IED
02-03-2003, 10:18
Origineel gepost door pista Sommige mensen zien alleen maar wat ze willen zien en wat ze willen dat anderen zien, maar ik zie iets anders dan wat jij ziet! Zie je het niet, of denk jij dat we stekeblind zijn. :rolleyes: jij ben ook stomblind wou je zeggen dat dit normaal is fotos maken naast een lijk ziek menz dat je bent julie zijn alemaal blind jiji ook cor

Ali_Z
02-03-2003, 13:49
Origineel gepost door Corrie Ze staan niet te poseren, de een kijkt voorbij de fotograaf, de ander kijkt naar het lijk... Je wil dingen zien die er in dit geval(op deze foto) niet zijn........ Sorry maar ik heb hem aan een fotograaf(professionele) laten zien omdat ik niet zeker van mijn zaak was. Die zegt ook dat er niet gericht word op het lijk........ En ja mensen fotograveren weleens tekst, misschien is het bewijsmatriaal ofzo, weet ik veel............. Jouw fotografische vriend kan nooit een oordeel geven over het bereik van de lens omdat de foto van de foto in een zodanige hoek is gemaakt dat je dat nooit van je leven kan zien. Maar een weldenkend mensen zou zo kunnen zien wat de bedoeling is!! STelletje idioten...dat jullie het nog goed proberen te praten is al ongelooflijk idioot!!! Zometeen ga je nog zeggen dat dat lijk daar maar niet had moeten gaan liggen op het moment van de foto!! Ga alsjeblieft met je knikkers spelen.... Ali Z

SA3IED
03-03-2003, 17:22
Origineel gepost door Defender PD foto's, heel normaal als al gezegd. Waarschijnlijk niet zo normaal in de Arabische wereld waar een niet-moslim al veroordeeld is als hij tegenover een moslim staat, al liegt die nog zo duidelijk. FOTO S HEEL NORMAAL GA ZELFMOORD PLEGEN OF ZO KINDJE JULIE HEBBEN GEEN RESPECT VOOR HET LEVEN EN DE DOOD MET JULIE DE BEDOEL IK ONGELOVIGE

SA3IED
03-03-2003, 17:23
Origineel gepost door pista Weet jij waarom er foto's gemaakt werden? Ik niet, maar wat ik wel opmerk is dat men de dode niet fotografeert Maar jij bent als zovelen die beslist willen zien wat ze willen zien, zelfs al is het er niet Niemand vraagt jou om na te denken, ik doe dat zelfstandig Gelukkig maar ;) JE BENT BLIND OF DOM

Rajaa
03-03-2003, 19:20
Origineel gepost door Defender PD foto's, heel normaal als al gezegd. Waarschijnlijk niet zo normaal in de Arabische wereld waar een niet-moslim al veroordeeld is als hij tegenover een moslim staat, al liegt die nog zo duidelijk. Wat ben jij een dom mannetje zeg. De arabische wereld strekt van Marokko tot aan Irak. Wat jij beweert is gewoonweg onzinnig en onjuist. Hiermee heb jij jezelf wederom ongeloofwaardig gemaakt (als je dat al niet was).

Rajaa
03-03-2003, 20:32
Origineel gepost door Defender Mis Rajaa, De arabische wereld is in eerste instantie niet noord-afrika, hoewel ze er dat voor het gemak maar hebben bijgenomen. De berbers hier op het forum zijn het echter lang niet allemaal hierover eens. De arabische wereld strekt qua invloed zich echter zo ver uit als er arabieren zijn. Tot op dit forum. Ook hier wordt meer geloof gehecht aan de duidelijke leugens van iemand, als hij maar moslim is, en wordt al van te voren iets wat niet met moslim/arabische begrippen strookt als leugenachtige zionistische propaganda afgedaan. Maar goed, ik verwacht niet anders dan dat je op een "foutje" van mij zit te wachten, gezien het feit dat jij ook wel eens van dat soort stemmingmakende foto's zonder bewijs post. Het doet me deugd dat je in elk geval op de kern van het commentaarkennelijk niets hebt aan te merken. Dag dorpsgek, Je vergat "-ter" achter mis. Als je je meerdere aanspreekt doe het dan goed! De arabische wereld is vanuit het midden-oosten uitgestrekt tot aan o.a. Marokko en daarmee heel Noord Afrika. Dit gebeurde overigens niet altijd even zachtzinnig, maar qua brutaliteit staat het in de schaduw van de europese kolonisatie en de amerikaanse veroveringen van grote delen van Mexico (om maar te zwijgen over het lot van de inheemse bevolking aldaar). Gelukkig zijn op een marokkaans forum (want dat is dit) onder meer "arabische invloeden" te vinden. Waar ik me echter over verbaas is de aanwezigheid van zionistische invloeden die jij kennelijk wenst te vertegenwoordigen. Maar vrees niet hoor jochie, dit is joods.nl niet en daarom mag jij jezelf hier ongecencureerd belachelijk maken ;). Vervolgens begin jij over een zeker 'iemand' te ratelen waarmee jij het kennelijk niet helemaal eens bent omdat anderen dat wel zijn. Ventje, ik kan het niet helpen dat jij niet altijd gelijk krijgt. Ik adviseer je om jezelf eens in gezelschap te mengen waar jij met je van moslimhaat doorspekte luchtbel (die door probeert te gaan voor een serieuze mening) meer waardering en bewondering zult oogsten. Ga eens lekker eten met Hirshi Ali..

Rajaa
03-03-2003, 20:36
Origineel gepost door Defender Het doet me deugd dat je in elk geval op de kern van het commentaarkennelijk niets hebt aan te merken. Ik noemde jouw 'commentaar' feitelijk onjuist en onzinnig :rolleyes:

Ali_Z
03-03-2003, 21:10
Origineel gepost door Defender JIJ bent zo dom. In een zaak is alles belangrijk, zeker stukken tekst. En ja, die worden dus ook gefotografeerd. zoek maar eens onder "forensische fotografie" op internet en er zal een wereld voor je opengaan, Ali. In een zaak?? Over welke zaak heb je het idioot!! Het zijn soldaten...geen rechercheurs! En inderdaad...als de plaatselijke Albert Heijn wordt overvallen dan wordt natuurlijk als eerste de naam AH op de foto gezet door de recherche want misschien is de dader wel famillie van meneer Heijn. Rot toch op man....Israelische soldaten gaan als verschrikkelijke beesten tekeer....walgelijk, mensonterend, inhumaan...beestachtig. Laat ze met hun vieze smerige poten van gestolen land verdwijnen, dan had ik deze foto niet eens hoeven te plaatsen..... Ali Z

mr_zazzara
04-03-2003, 11:40
Origineel gepost door Defender Corrie, goedzo. Ik heb hier al vaker fotografisch "bewijsmateriaal" gezien, met name van mister Z. dat eenvoudig omver kon worden getrokken. Ik ben blij dat meer mensen er kritsich naar kijken. Dat er foto's worden gemaakt bij gevallen van moord of verdenking daarvan is strikt normaal en belangrijk voor de rechtsgang. Reken maar dat je hier in nederland in alle standen op de gevoelige plaat wordt vastgelegd voor de recherche je maar aanraakt. De soldaten staan duidelijk wat opzij om juist niet op de foto te komen. Daarbij kun je vrij goed inschatten wat er wel of niet op de foto komt, ook onder deze hoek. Om die soldaten er op te krijgen, en het lijk, moet je wel een fish-eye lens gebruiken. Niet bepaald geschikt voor een trofee-kiekje. Verder wordt gesproken van een "kill" door de soldaten. bewijs daarvoor schijnt niet nodig. waar is d foto van die kill? Het is totaal onbekend hoe het lijk aan zijn/haar eind is gekomen. Het kan heel goed een slachtoffer zijn van een gewone roofoverval of zelfs iemand die een hartinfarct kreeg toen onverwacht werd geconfronteerd met een foto van Greetje D. die een arm om Jassir A. sloeg... Anyway, mister Ali, zoek je foto's vanaf nu wat zorgvuldiger uit, want op deze manier keert je propaganda zich alleen maar tegen je. Wat zijn jullie nou zo fotografisch aan het lullen? Inderdaad het foto materiaal kan op vele manieren worden bekritiseert, maar dat jouw kritiek en van andere hiero nou dat van Ali_Z omver werpt??? Als je interessant en correct wilt doen, dan moet je toch met een betere onderbouwing komen dan met je mooie fish-eye lens.....Als die zionisten van elke slachtpartij foto's namen, dan hadden ze joden over de hele wereld moeten ronselen om een foto elite-commando in het leven te roepen voor die leuke rechtsgang van hun??En je weet dondersgoed dat ie man niet is omgekomen door dat ze hart het begaf... Dus geen vergelijkingen met het werk van de recherche hier in Nederland of waar dan ook..kom maar met iets beter!!Dan mag je van omver werpen spreken!! Ik ben blij dat er niet nog meer mensen zijn die kritiek durven te uitten op de uitingen van andere met een onderbouwing van JAN MET DE KORTE ACHTERNAAM Anyway, defender, hou op met dat diplomatiek gelul om ze3ma objectief uit de kast te komen....

mr_zazzara
04-03-2003, 13:42

Origineel gepost door Corrie Ik heb de foto laten beoordelen door een profesionele fotograaf, iemand die 10 jaar oorlogsfotograaf is geweest o.a. Je mag er toch wel vanuit gaan dat die fotograaf er meer verstand van heeft dan het gemiddelde persoon zonder fotogravie-ervaring.... Een profesionele fotograaf kan foto's beoordelen, daar hebben ze een hele studie(met opfris-curcussen) en veel praktijk ervaring voor namelijk......... Die fotograaf zegt dat er niet gericht word op het lijk, dat dat zo klaar als een klontje is. En deze fotograaf is niet pro-israel, voordat er daar misverstanden over gaan bestaan.......... Bla... Bla..... Bla..... HOPJESVLA!! :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6