Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cheikie en Karim20

Pagina's : [1] 2

Cheikie
28-02-2003, 20:49

Ik Dhr Cheikh en Dhr Karim20 worden vaak uitgemaakt voor stomme klootzakken. Waarom weten we eigelijk niet, we zijn gewoon eerlijk en recht doorzee. kan ons iemand vertellen waarom we niet echt geliefd zijn op marokko.nl. Volgens mij kunnen mensen heel slecht tegen kritiek!!!! Graag serieuze reacties aub wuahahahahhahahahha

SaMiax
02-03-2003, 15:13
k weet ook niet zo lang benik hier niet. maar het is altijd zo man als je recht door zee bent dan vinden ze je hatelijk.. ik ben ook zon iemand dat gewoon recht in je gezicht piert... en als ze er niet tegen kunnen.. jah... dan gaan ze eenhekel aan me krijgen.. maar ja thats the way we are :D

cheima
02-03-2003, 16:24
Origineel gepost door Cheikie Ik Dhr Cheikh en Dhr Karim20 worden vaak uitgemaakt voor stomme klootzakken. Waarom weten we eigelijk niet, we zijn gewoon eerlijk en recht doorzee. kan ons iemand vertellen waarom we niet echt geliefd zijn op marokko.nl. Volgens mij kunnen mensen heel slecht tegen kritiek!!!! Graag serieuze reacties aub wuahahahahhahahahha welkom to my world :D :D :D :D Ewa saffie weet je dat het mij echt niet kan schelen wat ze van mij denken. :zwaai:

Shbekkia
02-03-2003, 16:54
ik ken jullie helemaal niet..... :verdriet:

SaMiax
02-03-2003, 16:59

Origineel gepost door cheima welkom to my world :D :D :D :D Ewa saffie weet je dat het mij echt niet kan schelen wat ze van mij denken. :zwaai: precies!! schijt hebben aan wat ze denken :D

Cheikie
03-03-2003, 13:42
Thanxxxxxxxxxxxxx eindelijk eerlijke mensen op de site.

jawhara1
03-03-2003, 15:15
ik heb niks tegen jullie en heb nog niks slechts over jullie gelezen :zwaai:

cheima
03-03-2003, 16:14
Origineel gepost door alhoceimagirl20 Hihi, mag ik ook jullie clubje joinen, want volgens mij ben ik hiero ook niet echt geliefd, omdat ik zeg wat ik denk en wat ik vind. Helaas voelt iedereen zich dan meteen aangevallen wallah ila :goedzo: welcome alhoceimagirl :D :D :D

SaMiax
03-03-2003, 22:05
nee hier hebben ze niks tegen me.. tenminste dat denk ik... :rolleyes: het is meer in het openbaar... bij mijn vrienden en vriendinnen.. sommige vatten het gewoon normaal op omdat ze weten dat ik zo ben maar sommige vrienden vanmij.....pff :rolleyes: gelijk zijn ze beledigd :kwaad:

ahma_m_tiechien
18-03-2003, 00:21
Over cheikie kan ik niet beoordelen.. maar KARIM20... Wat is nou verkeerd aan een persoon dat ie gehaat word als dat een van de weinig is DIE DURFT TE ZEGGEN WAT HIJ DENKT. Hij is geen ass likker zoals velen hier. DUS BOYS KEEP THE GOOD WORK UPP. en laat mensen kletsen jullie weten BETER. en mensen karim is :goedzo: als jullie dat maar onthouden :auw:

ahma_m_tiechien
18-03-2003, 00:26
Origineel gepost door KARIM20 Hahahahaha wallah ik hou van jou nu zijn we even goeie vrienden. Me love's you 2 :hihi: VRIENDEN klinkt zeker leuker dan al dat andere woordjes :stout: Maar ben ervandoor BIG BRO wil er achter.....ga maar eens naar mijn bedje toe sweet dreams :zwaai:

SaMiax
18-03-2003, 10:13
:melig: het clubje is compleet :D

ahma_m_tiechien
18-03-2003, 10:23
Origineel gepost door OujDaChicK :melig: het clubje is compleet :D Clubje is pas compleet als ik het zeg JA :boos: :engel:

SaMiax
18-03-2003, 11:11
Origineel gepost door ahma_m_tiechien Clubje is pas compleet als ik het zeg JA :boos: PARDON?? :engel:

SaMiax
18-03-2003, 11:12

WAT????

Pagina's : [1] 2