Bekijk originele versie : Jeukende gezicht.
Assalaamoe 'Aleikoem,
Sinds kort gebruik ik babydoekjes voor 't reinigen van m'n gezicht. Ik moet er ineens behoorlijk van jeuken en m'n huid is daardoor geirriteerd geraakt. Weet iemand wat 't probleem is?
Rozenwater
26-04-2005, 12:25
Als je de jeuk hebt sinds je de babybdoekjes gebruikt lijt het me duidelijk; dan komt het door die doekjes.
Stop er mee en kijk of de jeuk dan weggaat, dan weet je het zeker.
Gebruik alleen producten voor je gezicht die ook echt voor je gezicht gemaakt zijn.
Het zijn Zwitsaldoekjes, schijnt goed te zijn voor 't gezicht.
Rozenwater
26-04-2005, 12:28
Zwitsal is speciaal gemaakt voor de babyhuid, jij hebt neem ik aan geen babyhuid meer. Vandaar dat je er niet goed op reageert.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn mensen bij wie het alsnog goed werkt, maar blijkbaar kan jouw huid er niet tegen. Probeer een andere gezichtscreme/ reinigingscreme/ gezichtsdoekjes.
Die doekjes zijn bestemd voor babybilletjes ik zie niet in waarom het goed zou zijn voor het gezicht. Lijkt me erg stug.
Ik zou gewoon gezichtsdoekjes kopen van Dove, of nivea de zijn speciaal bestemd voor het gezicht.
Ik gebruik naast de babydoekjes ook Oil of Olaz dag&nacht crème, maar ik heb een gevoelige huid. Dus 't kan kloppen wá jullie zeggen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.