Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet een Mooie Grote Zaal in Utrecht..!!

Pagina's : [1] 2

nadoria_17
25-04-2005, 23:43

salam allemaal, mijn zus gaat binnenkort inschaAllah trouwen en de bruidloft zal plaats vinden in utrecht..aangezien wij van limburg zijn weten we niet welke zalen er zijn in utrecht...daarom vraag ik aan jullie of jullie een zaal in utrecht weten die mooi is en waar ongeveer 400 gasten in kunnen...en de plafond moet hoog zijn zodat de 3emarija omhoog kan worden gedragen...en als er een trap aanwezig is waar de bruid naar beneden kan lopen zal ook wel fijn zijn want dat is iets wat zij graag wil...de prijs maakt niet uit.... PS: Het mag ook in de omgeving zijn van utrecht..!! alvast bedankt liefs nadoria_17

manaladin
26-04-2005, 00:06
salaam Ik zal zeggen dat wordt moeilijk voor je meid......ik ben zelf ook op zoek en echt alles is vol vol vol... :( groeten manal

nadoria_17
26-04-2005, 09:51
salaam Ik zal zeggen dat wordt moeilijk voor je meid......ik ben zelf ook op zoek en echt alles is vol vol vol... :( groeten manal pfff dat is wel wat minder ja....maar wij wonen aan de grens van belgie en houden normaal ook daar feesten want daar heb je de zaal voor de hele dag tot de volgende ochtend...dus als het uit de hand loopt heb je nog alle tijd voor in de zaal.....maar de verloofde van mijn zus komt uit omgeving Rotterdam en de bruidloft moet daar gehouden worden...vandaar dat we dus ook daar op zoek zijn naar een zaal... dus mensen kom maar op met die zalen...!!!!

ZaraAya
26-04-2005, 09:54
nadoria17 kan je me vertellen welke zalen in de omgeving van het zuiden van NL?

Kwebbel_24
26-04-2005, 09:54

Hotel Vianen.. hele mooie lokatie

TwinkleEye_19
26-04-2005, 10:08
Hotel Vianen.. hele mooie lokatie Hotel Vianen is zeker mooi! Als je het Valkhotel bedoelt. ;)

serenity
26-04-2005, 10:20
www.n-b-c.nl zalen in Nieuwegein, grenzend aan Utrecht.

nadoria_17
26-04-2005, 10:23
Hotel Vianen.. hele mooie lokatie waar bevindt zich die hotel...?? ik ken namelijk al die plaatsen en hotels enz niet.. :(

nadoria_17
26-04-2005, 10:27
www.n-b-c.nl zalen in Nieuwegein, grenzend aan Utrecht. dank je meid...we zullen er een kijkje nemen op die site

nadoria_17
26-04-2005, 10:29
nadoria17 kan je me vertellen welke zalen in de omgeving van het zuiden van NL? Ik ken ze zelf niet omdat ik nog nooit een feest heb meegemaakt hier in het zuiden..alleen in Belgie net over de grens...maar ik kan wel voor je vragen als je dat wil...waar precies in het zuiden..??

Kwebbel_24
26-04-2005, 10:31
waar bevindt zich die hotel...?? ik ken namelijk al die plaatsen en hotels enz niet.. :( Gewoon langs de Snelweg.. Jij komt toch vanuit Breda/Den Bosch.. iwe als je dan Utrecht volgt dan kom je vanzelf Hotel Vianen aan je rechterkant tegen.. anders moet je het even opzoeken Via Google.

Kwebbel_24
26-04-2005, 10:32
Ik ken ze zelf niet omdat ik nog nooit een feest heb meegemaakt hier in het zuiden..alleen in Belgie net over de grens...maar ik kan wel voor je vragen als je dat wil...waar precies in het zuiden..?? In de Buurt van Tilburg !!!

nadoria_17
26-04-2005, 10:48
Gewoon langs de Snelweg.. Jij komt toch vanuit Breda/Den Bosch.. iwe als je dan Utrecht volgt dan kom je vanzelf Hotel Vianen aan je rechterkant tegen.. anders moet je het even opzoeken Via Google. oke is goed..zal ik zeker doen....dank je wel :kus:

ZaraAya
27-04-2005, 09:32
Ik ken ze zelf niet omdat ik nog nooit een feest heb meegemaakt hier in het zuiden..alleen in Belgie net over de grens...maar ik kan wel voor je vragen als je dat wil...waar precies in het zuiden..?? IK moet 2 mooie zalen hebben die geen vaste catering hebben en lange openingstijden hebben..tot een uur of 2 is ook goed! (schijnt nogal moeilijk te vinden zijn... :moe: )

LadyLacoste
27-04-2005, 09:42

Hotel Vianen prachtige Zalen dat vindt plaats in Utrecht heel veel marokkanen geven daar bruiloften echt heel chique is het daar

Pagina's : [1] 2