Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lees dit..

nadoria_zinador
25-04-2005, 22:24

De profeet (vzmh) heeft gezegd: "Die vrouwen die er, zelfs wanneer ze gekleed zijn, naakt uitzien, zij die rondlopen te flirten; zij die hun haren vlechten totdat het op de bult van een kameel lijkt en daarmee de aandacht van de mensen opzich vestigen; zij zullen het paradijs niet binnengaan, noch zullen zij de geur kunnen ruiken, terwijl die over een lange afstand geroken kan worden" (Moesliem) Dit stukje sprak me aan. Had het gekopieerd van Najib26 die had het geplaatst:)

maryam00
25-04-2005, 23:04
De profeet (vzmh) heeft gezegd: "Die vrouwen die er, zelfs wanneer ze gekleed zijn, naakt uitzien, zij die rondlopen te flirten; zij die hun haren vlechten totdat het op de bult van een kameel lijkt en daarmee de aandacht van de mensen opzich vestigen; zij zullen het paradijs niet binnengaan, noch zullen zij de geur kunnen ruiken, terwijl die over een lange afstand geroken kan worden" (Moesliem) Dit stukje sprak me aan. Had het gekopieerd van Najib26 die had het geplaatst:) :goedzo:

nadoria_zinador
26-04-2005, 11:59
Hmmm, gisteren geplaats en maar een keer gereageerd:rolleyes:

honing
26-04-2005, 12:18
Ik heb dit eerder gelezen en inderdaad wij vrouwen zijn vaak ijdel bezig!

Student1
26-04-2005, 12:57

Ik heb dit eerder gelezen en inderdaad wij vrouwen zijn vaak ijdel bezig! Mannen tegwoordig ook !!! Sommige zijn nog erger dan vrouwen.

MaRoCcInA
26-04-2005, 14:58
Jah dat is wel zo, De harde waarheid.. ! Maar vind het wel jammer dat er niet over de mannen een stukje in staat. Dat heb ik gemerkt. In de Koran staat wel echt een stukje over de vrouwen over als ze zo lopen op straat.. Maar als ik naar me broertje kijk is hij bijna nog erger dan mij aan het worden met al zijn soorten gel.. en nieuwe kleren.. enz..!

nadoria_zinador
26-04-2005, 15:11
Jah dat is wel zo, De harde waarheid.. ! Maar vind het wel jammer dat er niet over de mannen een stukje in staat. Dat heb ik gemerkt. In de Koran staat wel echt een stukje over de vrouwen over als ze zo lopen op straat.. Maar als ik naar me broertje kijk is hij bijna nog erger dan mij aan het worden met al zijn soorten gel.. en nieuwe kleren.. enz..! Tja, we kunnen er helaas niets aan doen.

Cocos
26-04-2005, 15:16
Jah dat is wel zo, De harde waarheid.. ! Maar vind het wel jammer dat er niet over de mannen een stukje in staat. Dat heb ik gemerkt. In de Koran staat wel echt een stukje over de vrouwen over als ze zo lopen op straat.. Maar als ik naar me broertje kijk is hij bijna nog erger dan mij aan het worden met al zijn soorten gel.. en nieuwe kleren.. enz..! De schoonheid van een vrouw is anders als de schoonheid van een man. Een vrouw kan met haar lichaam en uiterlijke schoonheden zo veel meer verleiden dan een man, toch? En daar komt bij dat het gedeelte van een mannenlichaam dat je mag zien, veel uitgebreider is dan van een vrouw... Dat maakt het verschil denk ik (auto's worden niet voor niets altijd door mooie vrouwelijke modellen geshowd )

MaRoCcInA
26-04-2005, 15:17
Tja, we kunnen er helaas niets aan doen. Jep.. Zo is het nou eenmaal..

MaRoCcInA
26-04-2005, 15:18
De schoonheid van een vrouw is anders als de schoonheid van een man. Een vrouw kan met haar lichaam en uiterlijke schoonheden zo veel meer verleiden dan een man, toch? En daar komt bij dat het gedeelte van een mannenlichaam dat je mag zien, veel uitgebreider is dan van een vrouw... Dat maakt het verschil denk ik (auto's worden niet voor niets altijd door mooie vrouwelijke modellen geshowd ) Jah.. Daar heb je wel meer gelijk in..! ;)

nadoria_zinador
26-04-2005, 15:19
De schoonheid van een vrouw is anders als de schoonheid van een man. Een vrouw kan met haar lichaam en uiterlijke schoonheden zo veel meer verleiden dan een man, toch? En daar komt bij dat het gedeelte van een mannenlichaam dat je mag zien, veel uitgebreider is dan van een vrouw... Dat maakt het verschil denk ik (auto's worden niet voor niets altijd door mooie vrouwelijke modellen geshowd ) Zker weten meid dat je gelijk hebt:)

Cocos
26-04-2005, 16:17
Dus niet jaloers worden op die mannen :hihi:

nadoria_zinador
26-04-2005, 22:49
Dus niet jaloers worden op die mannen :hihi: :hihi: