Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chinese thee...

Pagina's : [1] 2

nadoria_zinador
25-04-2005, 21:24

Salam mo3alekom mensen. Ik heb gehoord dat er een thee bestaat waarmee je kan afvallen?? Wie weet waar je dat kan kopen en wanneer je dat kan drinken? Alvast bedankt :) Groet.

assie
25-04-2005, 21:41
Je hebt gewichtsafname thee van zonnatura en van kneipp ( bij iedere drogist te koop). Ik zag trouwens ook een keer bij Oprah (je weet wel mijn beste vriendin) dat groene thee erg goed is om af te vallen. Dusss......drink ze!!!! xxxx

nadoria_zinador
25-04-2005, 21:49
Je hebt gewichtsafname thee van zonnatura en van kneipp ( bij iedere drogist te koop). Ik zag trouwens ook een keer bij Oprah (je weet wel mijn beste vriendin) dat groene thee erg goed is om af te vallen. Dusss......drink ze!!!! xxxx Groene thee of is het nou Chinese thee?? Maar dus het helpt zo te zien wel :)?

Rozenwater
25-04-2005, 21:58
Groene thee is Chineze thee, dat is de thee die wij in de Marokkaanse thee gebruiken. Chinezen drinken dat na elke maaltijd (dus alleen de Chineze thee, zonder na3na3) en het liefst zonder suiker. Het zorgt voor een goede en snellere spijsvertering en lost vetten op, vandaar dat het dus goed is om af te vallen.

nadoria_zinador
25-04-2005, 21:58

Niemand anders???

nadoria_zinador
25-04-2005, 22:03
Groene thee is Chineze thee, dat is de thee die wij in de Marokkaanse thee gebruiken. Chinezen drinken dat na elke maaltijd (dus alleen de Chineze thee, zonder na3na3) en het liefst zonder suiker. Het zorgt voor een goede en snellere spijsvertering en lost vetten op, vandaar dat het dus goed is om af te vallen. Dankje zuster. Moet ik die thee gewoon elke keer na me maaltijd of hoe zit dat?? Groet Nadoria

Rozenwater
25-04-2005, 22:11
Dat is wel het beste ja, na elke maaltijd. Gewoon een klein kopje, je hoeft geen enorme hoeveelheden te drinken. Blijf wel gewoon water drinken, wat veel mensen niet weten is dat dranken zoals koffie en thee juist vocht aan je lichaam onttrekken. Daarnaast moet je dus gewoon 2 liter water per dag blijven drinken, dat is ook nog eens heel goed voor je huid.

laila00
25-04-2005, 22:14
bij de tuinen heb je verschillende soorten van die chinese thee en ik heb er idd ook positieve verhalen over gehoord...

nadoria_zinador
25-04-2005, 22:16
Dat is wel het beste ja, na elke maaltijd. Gewoon een klein kopje, je hoeft geen enorme hoeveelheden te drinken. Blijf wel gewoon water drinken, wat veel mensen niet weten is dat dranken zoals koffie en thee juist vocht aan je lichaam onttrekken. Daarnaast moet je dus gewoon 2 liter water per dag blijven drinken, dat is ook nog eens heel goed voor je huid. Dankje meid voor je info. Ik waardeer het enorm:). Groet Nadoria

Rozenwater
25-04-2005, 22:18
graag gedaan :)

oujdia89
25-04-2005, 23:17
je hebt chineze afval thee .. kan je bij een chineze toko halen.. is E 2,30 gloof ik

Student1
26-04-2005, 11:18
Groene thee of is het nou Chinese thee?? Maar dus het helpt zo te zien wel :)? Groene thee hebben we allemaal al in de keuken liggen, daar maken we de Marokkaanse thee mee. Je hebt ook een blauwe verpakking chinese thee schijnt te helpen om af te vallen. Ik en een vriendin hebben het geprobeert en het heeft ons beiden geen resultaat geleverd.

nadoria_zinador
26-04-2005, 11:58
Groene thee hebben we allemaal al in de keuken liggen, daar maken we de Marokkaanse thee mee. Je hebt ook een blauwe verpakking chinese thee schijnt te helpen om af te vallen. Ik en een vriendin hebben het geprobeert en het heeft ons beiden geen resultaat geleverd. Hmmm, dan ga ik het effe uitproberen. Want hier boven zeiden meiden dat het wel hielp:)

saidaaatje
26-04-2005, 12:01
Ik heb die hee van Kneipp geprobeerd. Die hielp wel, maar in combi met sporten en gezond eten. Maar die drink ik niet meer, want kreeg er erge buikkrampen van.

wortelsapje
26-04-2005, 12:05

heey, ik heb zelf in een cinees restaurant gewerkt en ik dronk daar regelmatig chinese thee met mn baas... echt lekker.. ik moet wel zeggen dat ik het heel anders vond smaken dan onze marokkaanse thee (zonder nehneh)!!! Misschien moet je anders gewoon naar een chinees restaurant gaan en vragen of ze jou wat willen verkopen.... doen ze vast wel;) Het hoort trouwens echt heel licht van kleur te zijn...dus niet echt onze kleur marokkaanse thee, maar heel licht groen, alsof het vervuild water is!

Pagina's : [1] 2