Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Buikspreker

Chaimaa
28-02-2003, 17:19

:hihi: Een buiksprekende, toerist wandelt door een stadje in de Sahara en ziet een Marokkaan zitten. Toerist: Wat, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee praten? Marokkaan: Hond niet spreken. Toerist: Hey hond, hoe gaat het? Hond: Gaat goed, en met jou? Marokkaan: *stomverbaasd* Toerist: Is dit je baas? Hond: Yep! Toerist: Hoe behandelt hij je? Hond: Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me wandelen en neemt me elke week mee naar de oase om te spelen. Marokkaan: *verbijsterd* Toerist: Mag ik even tegen je paard spreken? Marokkaan: Paard niet spreken. Toerist: Hey paard, hoe gaat het? Paard: Goeiedag, met mij is alle OK, en met jou? Marokkaan *totally shocked* Toerist: Is dit je eigenaar? Paard: Yep! Toerist: Hoe behandelt hij je? Paard: Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg de beste haver. Marokkaan *gezicht helemaal vertrokken van ongeloof* Toerist: Mag ik even met je schaap spreken? Marokkaan: Schaap liegt!!!!!!

saidaaatje
28-02-2003, 17:23
:D wahahahahahaha:D :giechel:

ATLANTICA
28-02-2003, 17:24
Kig kig kig :melig:

the_silver_one
28-02-2003, 17:26
hahahhaha

Zinelah
28-02-2003, 20:12

hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........................

GillDeLaTouret
28-02-2003, 20:14
kende ik al maar blijft toch wel leuk..:haha: 60 sec..:rolleyes:

EMIEN
28-02-2003, 20:16
Hehehehehehe............:haha: