Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hairextensions

ikrama
25-04-2005, 20:24

sellem iedereen... wie kan mijn zusje helpen??? ze zoekt een kapper omgv brabant of rotterdam die hairextensions zet voor een betaalbare prijs. afrikaanse kappers ofzo doen het meestal veel goedkoper dan nederlandse, kent niemand een adres in deze buurt??? alvast bedankt ;)

Precious.
25-04-2005, 20:32
Bij me zus in de kapsalon doen ze het voor 5,5euro per pluk :maf: in

sexylady
25-04-2005, 22:04
dat is haram heb ik ergens gelezen!

Cocos
26-04-2005, 19:22
Meiden, Doe jezelf dit niet aan,het is hartstikke haram...waarom zou je jezelf nog meer ellende op de hals halen? En verder: je liegt jezelf en anderen (vriendje of man) voor met dit soort nepdingen. Het is net als borstvergrotingen, facings op je tanden plaatsen.....nergens voor nodig. Je moet van jezelf houden zoals je bent.

sarah19
26-04-2005, 19:26

ik heb het zelf ook pas laten inzetten en mijn vriendje weet ervan en vind het prachtig, kan er trouwens ook niet vanaf blijve....ik zou zegge ga ervoor meid!!!!!

ikrama
26-04-2005, 21:21
ik heb het zelf ook pas laten inzetten en mijn vriendje weet ervan en vind het prachtig, kan er trouwens ook niet vanaf blijve....ik zou zegge ga ervoor meid!!!!! en waar heb jij dit laten doen??? enne meiden ik vraag niet om jullie mening, :o ik vraag aan de mensen die dit hebben laten doen waar ze dat hebben gedaan....xx

Miss-Understood
26-04-2005, 21:21
Meiden, Doe jezelf dit niet aan,het is hartstikke haram...waarom zou je jezelf nog meer ellende op de hals halen? En verder: je liegt jezelf en anderen (vriendje of man) voor met dit soort nepdingen. Het is net als borstvergrotingen, facings op je tanden plaatsen.....nergens voor nodig. Je moet van jezelf houden zoals je bent. Hoe kan extensions nou haram zijn :confused: oke je moet een hoofddoek dragen dat is begrijpelijk, maar leg me uit sinds wanneer dat haram is.. En hoezo je liegt tegen jezelf en je vriend/man?? :confused: je weet toch zelf dat je die dingen inlaat zetten en als je man niet blind is ziet ie toch dat je van kort haar naar lang haar bent gegaan? Sorry ik wil wel wat bewijzen zien en niet alleen dat haram geroep iedere keer zonder dat te onderbouwen.

lovexyou
26-04-2005, 21:48
Dag ladiezzz, Ik wil binnenkort ook toevallig extensions zetten in me haar maar weet iemand toevallig omgeving amsterdam een afrikaanse kapper die het goedkoop doet?

ikrama
26-04-2005, 21:58
Hoe kan extensions nou haram zijn :confused: oke je moet een hoofddoek dragen dat is begrijpelijk, maar leg me uit sinds wanneer dat haram is.. En hoezo je liegt tegen jezelf en je vriend/man?? :confused: je weet toch zelf dat je die dingen inlaat zetten en als je man niet blind is ziet ie toch dat je van kort haar naar lang haar bent gegaan? Sorry ik wil wel wat bewijzen zien en niet alleen dat haram geroep iedere keer zonder dat te onderbouwen. yepzzz mee eens...dallil graag!

Cocos
26-04-2005, 23:06
De profeet s.a.w. heeft degene die pruiken maakt vervloekt, evenals degene die ze draagt, en degene die epileert,evenals degene die (de wenkbrauwen) laten epileren,en degene die tanden afvijlt, evenals degene die het laat afvijlen... Weten jullie dat dan niet? Het is haram om nephaar bij je eigen haar te voegen..Een vrouw die door ziekte haar haar verloor en ging trouwen vroeg de profeet s.a.w. of ze geen haar (van iemand anders of nep) mocht toevoegen...Hij zei nee... Ik dacht dat Marokkaanse dames dat wel wisten :rolleyes: Kijk anders bij het subforum Islam,daar zal je het vast vaak tegen komen... Maar iedereen moet zijn eigen keuzes maken, en ik dacht, laat ik en goede raad geven!

Cocos
26-04-2005, 23:13
Hoe kan extensions nou haram zijn :confused: oke je moet een hoofddoek dragen dat is begrijpelijk, maar leg me uit sinds wanneer dat haram is.. En hoezo je liegt tegen jezelf en je vriend/man?? :confused: je weet toch zelf dat je die dingen inlaat zetten en als je man niet blind is ziet ie toch dat je van kort haar naar lang haar bent gegaan? Sorry ik wil wel wat bewijzen zien en niet alleen dat haram geroep iedere keer zonder dat te onderbouwen. Hier heb je wat bewijzen :o Misschien hebben julie hier iets aan :goedzo: Hoe ziet een Islamitisch bruiloft eruit? Vraag & antwoord Vraag: Wat ik graag zou willen weten, is hoe een Islamitisch bruiloft tot in de diepste puntjes percies in elkaar zit? Vraag ontvangen op 9 september 2003 Antwoord: In de Naam van Allah, de Erbarmer, de Meest Barmhartige Wil men een bruiloft op Islamitische wijze houden, dan moet men ver blijven van alle zaken die Islamitisch verboden zijn en waar helaas veel mensen zich niet druk om maken. Tot deze verboden zaken behoren: - Het gaan naar een mannelijke haarstylist, om het haar bij hem te laten bewerken of naar een vrouwelijke kapster die de vrouw opmaakt op een verboden wijze, zoals het verdunnen van de wenkbrauwen door deze te epileren (Nams), het tatoeƫren van lichaamsdelen (Washm), het invlechten van nephaar (of het natuurlijke haar afkomstig van iemand anders) en nog meer van zulke verboden zaken. Want de Profeet heeft de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert), de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrouwen laat epileren), de Waasilah (de vrouw die bij anderen nephaar of het haar dat afkomstig is van een ander invlecht) en de Moestawsilah (de vrouw die dit soort haar bij haar laat invlechten) vervloekt.

Cocos
26-04-2005, 23:15
Ik doe dus niet alleen aan haram geroep zonder onderbouwing... Ik wil dat mensen wat kennis opdoen over hun geloof.

Precious.
27-04-2005, 09:14
Ik dacht dat Marokkaanse dames dat wel wisten :rolleyes: Maarre als je niet marokkaans bent :rolleyes: Er zijn meerdere nationaliteiten met het zelfde geloof dus niet alleen op 1 nationaliteit richten zoals net.. :o Ik ken zelfs de dochter van de iman die haar tanden heeft laten vijlen dus :moe: whats the point.. wees verstandig voor jezelf en anderen doen toch wat ze willen :ego:

Cocos
27-04-2005, 10:15
Je hebt gelijk, ik had moeten zeggen moslimmeisjes, maar ik zei Marokkaanse omdat dit nu eenmaal een Marokkaanse website is.... En zoals ik al zelf zei: iedereen moet zelf doen waar hij/zij zin in heeft...Ik vind het gewoon jammer als ik zie waar meisjes zich allemaal mee bezig houden hier op de fora: allen maar uiterlijk, uiterlijk, uiterlijk... :jammer: Maar goed ik heb mijn daliel gegeven...het is aan ieder om zelf te kijken wat die met de bewijzen doet... :goedzo: Groetjes, Sam