Bekijk originele versie : buitenaardse leven wat zegt de koran daar over
26herder26
28-02-2003, 16:46
ik vraag me af het heelal is zo groot oneindiglang zouden wij de enige zijn of worden we ooit een keer verast .
weet iemand wat de koran daar over zegt ik kan bijna niet geloven dat weij de enige zijn
de koraan zegt er helemaal niets van.
het is ook wel bijna een keer bewezen
dat ze echt bestonden want ze zagen allemaal kanaaltjes op mars
maar dat is later dus niet zo maar ik kan je alleen zeggen wie weet!
groetjes nourija
ik weet alleen zeker dat er ook djins op dit planeet wonen, voor de rest Allaho a3lam, maar zou best wel kunnen
buiten aardae leven vestaat wel volgens de koran :allah swt zegt hij is is degene die de zeven hemelen heeft geschapen en de aarde percies het zelsde :dus dat betekent dat er nog 7aarden bestaan maar of er nog mensen opleven allaho a3lam
ik denk dat ze niet bestaan, omdat er in de koran niks over staat.
En Allah bedoelt met zeven hemelen, dat er verschillende rangen in
het paradijs zijn, denk ik tenminste, maar Allah weet dat natuurlijk het
alle beste.
Chebbanoor
01-03-2003, 19:31
er zijn vele dingen hier op aarde die nog nooit gezien zijn maar wel van gehoord. zoals die monster weet ff niet zijn naam maar die zit opgesloten in een grot tot ALLAH hem vrijlaat etc. maar er staat niet geschreven in de Koran dat er leven is buiten onze aarde.
maar Allah hoe a3lam en wij zullen HEm volgen.
Jemal2002
02-03-2003, 00:27
Origineel gepost door 26herder26
ik vraag me af het heelal is zo groot oneindiglang zouden wij de enige zijn of worden we ooit een keer verast .
weet iemand wat de koran daar over zegt ik kan bijna niet geloven dat weij de enige zijn
Qur'aan 42:29
En onder Zijn tekenen is de Schepping der hemelen en der aarde, en der levende wezens die Hij daarin heeft verspreid. En Hij heeft macht hen te verzamelen wanneer Hij wil.
Qur'aan 17:44
De zeven hemelen en de aarde en degenen die daarin vertoeven prijzen Zijn heerlijkheid. En daar is niets dat Hem niet met de lof die Hem toekomt verheerlijkt; doch gij begrijpt hun verheerlijking niet. Voorwaar, Hij is Verdraagzaam, Vergevensgezind.
Als je dit leest zo je hier uit kunnen concluderen dat er misschien buitenaardleven is. Maar dat kan ik niet bevestigen met zekerheid Allahu A'liem
Slimmerdanik
02-03-2003, 00:53
interessant oelah! nog shi iemand een mening/standpunt die hij kan beargumenteren??
Het heelal is nogal groot, dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat er ergens anders ook leven is.
Ja ik ben het met Tonk eens.
Het heelal is echt oneindig groot, en er zijn nog meer planeten, aarde is er slechts eentje van. Kan me niet voorstellen dat er niks anders is.
chouroek
08-03-2003, 17:24
Ik denk niet!
want Allah swt heeft alles in zijn boek duidleijk geopenbaard heeft alles genoemd MALAIKA, MENSEN , EJIN, DIEREN, HEMELEM, AARDE, STERREN, BERGEN, RIVIEREN, ZEE, ZON , MAAN, NATURE.....enz
Niets ontgaat ALLAHswt!
wa'allah a3lam
Lady_moi
08-03-2003, 17:34
allahoe alam
chouroek
08-03-2003, 18:43
Astaghfero ALLAH!
ik heb ooit een programma gevolgt van wetenschappers die hardnekkig opzoek zijn naar andere leven,daarbij halen ze inorm veel kennis uit de koran en hebben nog nooit het tegendeel kunnen bewijzen van hetgeen er allemaal instaat!dan kwam de vraag of er wel of niet ergens in het universum ander leven zou zijn?deze wetenschappers beweerden toen dat het daadwerkelijk in de koran terug te vinden is dat er ander leven is!geen één islameet zat erbij en omdat het in de koran staat gaf het hen genoeg reden om door te gaan met het zoeken!
MACHALLAH!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.