Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vermist

Pretty-Moslima
25-04-2005, 19:03

Samira HOPIC (vrouw) http://www.vermist.nl/common.image.resize.php?src=hopicsamira_10421.jpg&x=150&add=med Recente foto van de 16-jarige Samira Hopic. Geboorteplaats / jaar: Joegoslaviƫ, 1988 Weg sinds: Maandag 11 april 2005 Laatste woonplaats: Eindhoven Land: Nederland Uiterlijke kenmerken: Joegoslavisch uiterlijk, halflang krullend haar, donkerbruine ogen, gaatjes in de oren, 1.65 m. tenger postuur, getinte huidskleur. Gezocht door: Familie en vrienden Extra info: Sinds de nacht van zondag 10 op maandag 11 april 2005 is de 16-jarige Samira Hopic uit Eindhoven verdwenen. Ze zou rond half een op bezoek gaan bij een buurvrouw maar is daar niet aangekomen. Anderhalf uur later verdween eveneens haar Joegoslavische vriendin Senela, moeder van 2 kleine kindertjes. Ook de auto van de vader van Senela is spoorloos. Een paar uur later kreeg de familie het bericht van een onbekende man: ,,we hebben Samira en Senela". Er is geen contact meer mogelijk met de meisjes en aan hun voicemail is te horen dat ze in het buitenland zijn. :( moge allah bij haar zijn en over haar waken

Naoual1986
26-04-2005, 00:16
waar gaat dit allemaal na toe he

Pretty-Moslima
26-04-2005, 14:43
Ja zeg dat wel P.S: ik heb dit ook maar van een site ik ben geen familie van haar ofzo hoor. Maar ik dacht ik zet het hier wie weet kent iemand haar...