Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geloofwaardig....

Pagina's : [1] 2 3

the_silver_one
28-02-2003, 15:57

Hij heeft een mooie auto Hij heeft een mooi huis Hij is heel HEEL erg gul Hij is moslim(datzegtie) Zijn mobiel gaat om de minuut af Hij kan zich dure reisjes permitteren MAAR hij doet niet aan slechte zaken Geloofwaardig??

SaraZena
28-02-2003, 15:58
echttttt wel :D

Onslaught
28-02-2003, 15:59
hmmmmm hoe is zijn relatie met zijn ouders, wat voor wekr doet hij, hoe gaat hij om met zijn zusje en broertje!!!! snap je?

Hindaatje
28-02-2003, 15:59
Origineel gepost door the_silver_one Hij heeft een mooie auto Hij heeft een mooi huis Hij is heel HEEL erg gul Hij is moslim(datzegtie) Zijn mobiel gaat om de minuut af Hij kan zich dure reisjes permitteren MAAR hij doet niet aan slechte zaken Geloofwaardig?? That's life...of niet :D

the_silver_one
28-02-2003, 16:03

Origineel gepost door Onslaught hmmmmm hoe is zijn relatie met zijn ouders, wat voor wekr doet hij, hoe gaat hij om met zijn zusje en broertje!!!! snap je? Hij bezoekt zijn ouders vaak,enzijn broertjes en zusjes(altijd met tassen vol cadeaus) Hij doetvaag overzijnwerk, zo zegt ie dat hij kleine bedrijven opstap helpt (rarahij heeft nooit een baan van 9-5) Ik vraag hem er niet veel over omdat ik niet als eenzeikwijf over wil komen, ik merk namelijk dat hij het niet leuk vind

Onslaught
28-02-2003, 16:06
Origineel gepost door the_silver_one Hij bezoekt zijn ouders vaak,enzijn broertjes en zusjes(altijd met tassen vol cadeaus) Hij doetvaag overzijnwerk, zo zegt ie dat hij kleine bedrijven opstap helpt (rarahij heeft nooit een baan van 9-5) Ik vraag hem er niet veel over omdat ik niet als eenzeikwijf over wil komen, ik merk namelijk dat hij het niet leuk vind o dus als je bezrog ben en iemand wil leren kenne ben je zeikwijf en als je hij je makkelijk zo kan houden kan tie doorgaan ALS HIJ SLECHT WERK DOET als niet jaaaa maar hoe weet je dat nou zeker snap ie dat is de vraag maar goed als ik dit lees is het een:goedzo: ALLEEN SUPER OPLETTEN MET HEM SNAP JE

SaraZena
28-02-2003, 16:06
is het je vriend?

the_silver_one
28-02-2003, 16:08
Origineel gepost door SaraZena is het je vriend? Ja.. en als deze me in de zeik gaat nemen dan word ik lesbie :(

the_silver_one
28-02-2003, 16:09
Origineel gepost door Onslaught o dus als je bezrog ben en iemand wil leren kenne ben je zeikwijf en als je hij je makkelijk zo kan houden kan tie doorgaan ALS HIJ SLECHT WERK DOET als niet jaaaa maar hoe weet je dat nou zeker snap ie dat is de vraag maar goed als ik dit lees is het een:goedzo: ALLEEN SUPER OPLETTEN MET HEM SNAP JE I Hope So... :)

TwinkleEye_19
28-02-2003, 16:09
Origineel gepost door the_silver_one Hij heeft een mooie auto Hij heeft een mooi huis Hij is heel HEEL erg gul Hij is moslim(datzegtie) Zijn mobiel gaat om de minuut af Hij kan zich dure reisjes permitteren MAAR hij doet niet aan slechte zaken Geloofwaardig?? Ik heb een mooie auto Ik heb een mooi huis Ik ben heel HEEL erg gul Ik ben moslim(datzegik) Mijn mobiel gaat om de minuut af Ik kan me dure reisjes permitteren MAAR ik doe niet aan slechte zaken :bril:

Onslaught
28-02-2003, 16:12
Origineel gepost door the_silver_one I Hope So... :) i hope to:D

the_silver_one
28-02-2003, 16:12
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ik heb een mooie auto Ik heb een mooi huis Ik ben heel HEEL erg gul Ik ben moslim(datzegik) Mijn mobiel gaat om de minuut af Ik kan me dure reisjes permitteren MAAR ik doe niet aan slechte zaken :bril: Maar je werkt van 9 -5

ATLANTICA
28-02-2003, 16:15
Origineel gepost door the_silver_one Hij heeft een mooie auto Hij heeft een mooi huis Hij is heel HEEL erg gul Hij is moslim(datzegtie) Zijn mobiel gaat om de minuut af Hij kan zich dure reisjes permitteren MAAR hij doet niet aan slechte zaken Geloofwaardig?? Meid, straight 2 tha point zijn met zo´n jongen! Je bent geen zeikwijf, is logisch, gewoon vragen en juist communiceren, daar gaat het toch om bij relaties???

TwinkleEye_19
28-02-2003, 16:16
Origineel gepost door the_silver_one Maar je werkt van 9 -5 That's for sure :D

SAMMYGIRL
28-02-2003, 16:16

opeens heb je het..........je word condecteur :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3