Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Enige Schoondochter

Mysticalia
25-04-2005, 11:20

Salaam dames Zijn hier dames getrouwd/verloofd met een man die enig zoon is? :o Wordt je anders behandeld? je bent toch de enige schoondochter voor hen :o dus veel aandacht,veel focus, veel .. verwennerij? :hihi: Mensen zeggen me dat ik geluk heb, zodat ik niet vergeleken kan worden met andere schoondochters :confused: , geen competitie za3ma :hihi: Alé, vooruit met de getuigenissen :hihi:

ZiGaRaG
25-04-2005, 11:22
Ik ben niet de enige schoondochter maar mijn man is wel de enige schoonzoon en ik vind dat mijn ouders hem zo behandelen als mij en mijn broertjes.

Ouissam
25-04-2005, 11:23
Ik ben nu wel nog enige schoondochter:D maar mijn man heeft nog een broertje dus de tweede zal ook nog wel komen :hadj:

kaftanmode
25-04-2005, 11:26
Ik ben nu wel nog enige schoondochter:D maar mijn man heeft nog een broertje dus de tweede zal ook nog wel komen :hadj: Dit is ook bij mij het geval, mijn man is de oudste thuis en als enige getrouwd voorlopig, dus ben ik de enigste schoondochter, er volgen nog wel 3 broertjes waarvan de oudste 20 jaar is, dus zal nog effe duren voordat er nog een schoondochter bijkomt, maar er zullen er nog volgen, ik wordt alhamdoullah zowel door mijn schoonmoeder, als door mijn schoonzusjes behandeld als één van hen, als hun dochter en zus als het ware. Maak jullie niet teveel zorgen, zolang jij hen goed behandeld, krijg je het inchallah ook terug .

UndercoverAngel
25-04-2005, 11:31

Mijn man is de jongste thuis, ik ben de tweede schoondochter die ze hebben. Zijn oudste broer is al een paar jaar getrouwd en hij heeft nog twee oudere broers die nog niet getrouwd zijn. Niemand had van mijn man verwacht dat hij zou trouwen, het kwam als een totale verassing. :hihi: Maar ik zie geen verschil tussen de manier waarop ze ons behandelen. Af en toe wordt ik wel meer in de watten gelegd, maar dat komt denk ik omdat ik nog nieuw in de familie ben en een stuk jonger dan de andere schoondochter. :engel: l'Ghaire Insha Allah.. .:UcA:.

Mysticalia
25-04-2005, 11:36
:D leuk al die getuigenissen ik wil meer :D

Classy.Lady
25-04-2005, 15:05
Mijn zus is enige schoondochter en wat wordt die verwend! Echt super hoe zij wordt verwend echt waar. Elke keer wordt er voor haar en haar dochters de nieuwste takshitas en djalaba genaaid vanuit Marokko, toen ze zwanger was werd er een hele baby uitzet voor haar gekocht, toen ze pas een huisje kreeg heeft haar schoonzus zowat alle duurste dingen voor haar gekocht. Echt van alles en nog wat, alles draait om haar bij haar schoonfamilie. Maar echt, het zijn ook echt topmensen, en ik wordt natuurlijk ook met haar verwend als enige zusje..:D Maar het zal misschien ook aan mijn zus liggen hoe zij is van karakter. Heel rustig en lief, al zal je haar kwetsen, ze zou nooit hard tegen je kunnen zijn.Altijd geduldig en vol respect..! ( Mag daar nog wel een voorbeeld aan nemen..:rolleyes: ) Zelf ben ik tot nu toe enige schoondochter, en er zullen insha Allah nog heel veel volgen na mij..:hihi:

Ouissam
25-04-2005, 15:14
Mijn zus is enige schoondochter en wat wordt die verwend! Echt super hoe zij wordt verwend echt waar. Elke keer wordt er voor haar en haar dochters de nieuwste takshitas en djalaba genaaid vanuit Marokko, toen ze zwanger was werd er een hele baby uitzet voor haar gekocht, toen ze pas een huisje kreeg heeft haar schoonzus zowat alle duurste dingen voor haar gekocht. Echt van alles en nog wat, alles draait om haar bij haar schoonfamilie. Maar echt, het zijn ook echt topmensen, en ik wordt natuurlijk ook met haar verwend als enige zusje..:D Maar het zal misschien ook aan mijn zus liggen hoe zij is van karakter. Heel rustig en lief, al zal je haar kwetsen, ze zou nooit hard tegen je kunnen zijn.Altijd geduldig en vol respect..! ( Mag daar nog wel een voorbeeld aan nemen..:rolleyes: ) Zelf ben ik tot nu toe enige schoondochter, en er zullen insha Allah nog heel veel volgen na mij..:hihi: Mas'Allah zeg, voor je zus de schoonfamillie:goedzo:

Classy.Lady
25-04-2005, 15:17
Mas'Allah zeg, voor je zus de schoonfamillie:goedzo: Ja echt alhamdoelilah, ze heeft het echt getroffen. Mijn moeder zegt altijddat dat haar beloning is voor al het geduld die ze altijd gehad heeft. In Marokko heeft ze een prachtige eigen etage gekregen in het huis van haar schoonfamilie, ook daar veranderen ze elke keer van meubels voor dr. Niet dat ze superrijk zijn, maar gewoon omdat ze zoveel om haar geven. En echt, ik smelt er gewoon van als ik zie hoe haar schoonmoeder en schoonzussen zijn. :love:

Mysticalia
25-04-2005, 15:20
:goedzo: mashAllah inderdaad voor je zus :)

wittewarda
25-04-2005, 16:28
Ik ben ook enige schoondochter. Mijn man heeft alleen een zus. Ik moet zeggen alhamdoe lillah, mijn schoonfam. is heel aardig. Mijn schoonmoeder is echt een schat. Ze is super lief, bemoeit zich nergens mee, vraagt niets en laat me in mijn waarde. Daarentegen behandel ik haar net als ik mijn eigen moeder behandel. Ik verwen haar. Als ik op vakantie ben dan neem ik haar mee naar andere steden, zodat ze er ook uit is. Ik kom uit een andere stad dan mijn man en we blijven meestal een week bij zijn moeder en dan gaan we een week naar mijn fam. Ik neem mijn schoonmoeder dan ook mee. Je ziet haar echt genieten van die tripjes. Als ik daar ben hoef ik ook helemaal niets te doen. Mijn schoonzus en schoonma koken enzo. Ik heb echt vakantie. Ik hoop dat we nog vele jaren van mijn schoonmoeder mogen genieten inshallah.

Mysticalia
25-04-2005, 16:33
InshAllah wittewarda :goedzo:

dolfijntje1978
25-04-2005, 16:38
Ik ben nu wel nog enige schoondochter:D maar mijn man heeft nog een broertje dus de tweede zal ook nog wel komen :hadj: Ik ook! Ik moet wel zeggen dat ik ENORM verwend wordt door men schoonouders...alhamdullilah....

SweetRose
25-04-2005, 16:57
Ikzelf ben al hun derde schoondochter...en daarbij zijn er nog twee zonen die nog niet getrouwd zijn :maf2: en die twee vrouwen van mijn schoonbroers zijn een pak ouder dan mij dus ik wordt zowiezo anders behandeld omdat ze weten dat ik nog jong ben en nix kan enzo :hihi: Kheb een superschoonfamilie:goedzo: Ik wens iedereen zo'n familie toe hoor :goedzo: Mysticaatje..verwend nest :jammer: