Bekijk originele versie : Een echte man..........King Dingeling
King_Dingeling
28-02-2003, 13:52
Tsjibberebang!
Ik heb het zo even zitten bekijken, en ik wil een stabiel koninkrijk. Daar horen dus geen jaloerse slaafjes bij, slaafjes die jaloers zijn op mijn meest vermogende onderdanen, de Berbers. Aan hen verdien ik het meeste bealstinggeld aangezien het supergoede ondernemers zijn.
Die slaafjes die dat zeggen over mijn goede onderdanen hebben een homo-erotische staaf in hun tong en denken dat ze met hun 1.90 gelijk gevaarlijk ziijn. Maar dat maakt je nog geen man, je Dingeling, dat is wat bepaald of je een man bent of niet. En met een tongpiercing ga je een chickie proberen af te leiden van het het feit dat je een kleine Dingeling hebt. Mijn Dingeling overtreft iedereen en vandaar dat ik ook King Dingeling ben.
Maar ik heb voor zulke klein geschapen slaafjes passende straffen, ik ben een dictator, maar soms mogen jullie zoals nu democratisch stemmen.
Dus onderdaantjes van me, wat zal ik met zulke kakkerlakjes doen?
Tsjibberebang!
WUHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :lol:
King_Dingeling
28-02-2003, 14:04
Origineel gepost door Chaimaa
WUHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :lol:
Tsjibberebang!
Mijn beul in de kerker wordt ongeduldig, zied stemmen meissie!
Tsjibberebang!
:confused: WHAT THE .... :confused:
King_Dingeling
28-02-2003, 14:12
Origineel gepost door cheetah
:confused: WHAT THE .... :confused:
Tsjibberebang!
Ja meissie, i've taken over yasmina.nl from all the tongpiercing mietjes met een mini dingelingetje.
Grijp nu je kans, want ik zal jullie niet zovaak de kans geven om democratisch te stemmen, want mijn wil is normaal gesrpoken wet!
Tsjibberebang!
King_Dingeling
28-02-2003, 14:23
Tsjibberebang!
Dus jullie hebben medelijden met hem hé, jullie vinden het zielig dat tongpiercing nichtjes een kleine dingelingetje hebben. Jullie denken zeker, ja het is wel zielig, maar leef en laat leven :hihi:
Wees hard en meedogenloos zoals ik, martelen die halve wijven die zich tot het mannelijk geslacht rekenen!
Tsjibberebang!
Origineel gepost door King_Dingeling
Tsjibberebang!
Ja meissie, i've taken over yasmina.nl from all the tongpiercing mietjes met een mini dingelingetje.
Grijp nu je kans, want ik zal jullie niet zovaak de kans geven om democratisch te stemmen, want mijn wil is normaal gesrpoken wet!
Tsjibberebang!
nou lieverd, neem dan eerst wat Nederlandse taalcursussen, het is gesproken, niet gesrpoken.. en what the hell zijn mini dingelingetjes.. is it what i think it is? :eek:
Tsjibberebang!
Mijn beul in de kerker wordt ongeduldig, zied stemmen meissie!
Tsjibberebang!
wollah jij bent fa2
King_Dingeling
28-02-2003, 14:34
Origineel gepost door cheetah
nou lieverd, neem dan eerst wat Nederlandse taalcursussen, het is gesproken, niet gesrpoken.. en what the hell zijn mini dingelingetjes.. is it what i think it is? :eek:
Tsjibberebang!
Yep, mini dingelingetjes zijn gewoon mini dingelingetjes, sommige mietjes hebben gewoon pech dat ze zo geboren zijn :hihi:
Tsjibberebang!
King_Dingeling
28-02-2003, 14:36
Origineel gepost door Chaimaa
wollah jij bent fa2
Tsjibberebang!
Als je als dictator een rijk wil regeren moet je wel fa2 zijn, anders krijg je gauw een opstand in het yasmina-rijk en overleef je het niet!
Tsjibberebang!
Tsjibberebang!
Tsjibberebang!
WAHAHAHAHAHAHAHAH OVER WIE HEB JE HET :D :D :D :D
King_Dingeling
28-02-2003, 15:27
Origineel gepost door cheima
WAHAHAHAHAHAHAHAH OVER WIE HEB JE HET :D :D :D :D
Tsjibberebang!
Ik heb het over een:
Vieze
Inhoudsloze (daar bedoel ik ook zijn dingelingetje mee :hihi: )
Nicht
Tsjibberebang!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.