Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringend: Wie kan mij een goede negaffa aanraden???

Pagina's : [1] 2

LZN
28-02-2003, 13:22

Ik ga binnenkort verloven. Omdat de bruiloft in marokko wordt gehouden wil ik een leuke verlovingsfeest hier geven maar ik heb voor april een goede negaffa nodig...die niet al te duur is. Wie kan mij een goede negaffa aanraden. Ik woon in het zuidoosten van het land. Graag telno. erbij als het kan. duizend maal dank dinae.

Zin_ElDien
28-02-2003, 17:35
Origineel gepost door dinae Ik ga binnenkort verloven. Omdat de bruiloft in marokko wordt gehouden wil ik een leuke verlovingsfeest hier geven maar ik heb voor april een goede neggafa nodig...die niet al te duur is. Wie kan mij een goede neggafa aanraden. Ik woon in het zuidoosten van het land. Graag telno. erbij als het kan. duizend maal dank dinae Salaam Oe Halekoem, Alvast van harte gefeliciteerd met je HuWelijk,Insha allah Als je Een Negaffa Zoekt Die Echt Plezier Heeft In Haar Vak En Er Ook Verstand van heeft Dan Zit Je Goed bij Negaffa Aicha Ik Heb Haar Zelf Ook Gehad Voor mijn Bruiloft nou het was gewoon zo tof!!! Ik wens je voor de rest Nog erg Veel Sucsses En Insha allah ook Na De Bruiloft Het Was Toen mijn Dag van Mij Leven ik Hoop dat jij die Insha allah ook zult ervaren Groetjes &Dikke Kus Een Gelukkige Bruidje :rolleyes: :zwaai:

MooieMo
02-03-2003, 21:48
ik hoorde een keer meiden praten over deze negafa en sjow en hoorde dat ze heel positief praate over ene negafa ouafae uit rotterdam i

maghribia19
03-03-2003, 16:01
Ik ken er een uit utrecht. Als je wil kan ik haar nr wel regelen, ik weet alleen niet of ze vrij is, dat zul je moeten navragen.

Saloua1978
09-03-2003, 17:38

He meid, Er zijn veel topics geweest met allerlei negaffa's op een rijtje..Misschien heb je daar wat aan. Liefs, Saloua

Fedwa123
10-03-2003, 17:51
Saloua uit Amersfoort is goed! Maar wie je niet moet nemen is, Latifa uit Utrecht ik vind haar niets. Ze flescht je waar je bij staat. Bij een van mij vriendin waren de jurken 300 gulden per stuk en iets later bij een andere vriendin was het ineens 350 gulden per stuk (voor dezelfde jurken, terwijl die inmiddels ook weer ouder waren!!!!). Verder vraagt ze 70 euro reiskosten als je buiten utrecht woont ook al woon je in Gouda ofzo. En zijn er nog meer dingen. Ze is op zich wel aardig maar ontzettend sneaky.

beppie_truus
10-03-2003, 18:18
naima uit den haag is ook een toppertje :goedzo:

moiself
10-03-2003, 20:31
nejma ,ze is echt gewoon zo goed,en ze heeft echt mooie kleding....wat ook mooi is dat ze mooi opmaakt dusniet van die lelijke velle kleuren Ken je het blad Mzine daar staat deze maand haar werk in,dus ikzou zeggen kijk eerst in Mzine voordat jehaar belt dan heb je een beetje een idee. Maar echt een AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!

cheekygirl
10-03-2003, 21:52
IK ken een hele goede nagafe ze heet NAIMA uit rotterdam ze is niet duur en ze kan het heel goed als je haar nummer wilt moet je mij maar een berichtje sturen

tetouania2011
21-03-2003, 09:32
Ik vind Saloua uit Amersfoort ook wel goed,en wie ook goed is en heel lief is Hafida uit Maarssen. Ze heeft ook mooie kleding en modern en de make up is ook mooi. Maar ik raad je aan om gewoon even te gaan kijken en dan je keus maken . Ik wens je heel erg veel succes en insha allah een super gelukkig huwelijk!!

beppie_truus
21-03-2003, 14:55
Origineel gepost door tetouania2011 Ik vind Saloua uit Amersfoort ook wel goed,en wie ook goed is en heel lief is Hafida uit Maarssen. Ze heeft ook mooie kleding en modern en de make up is ook mooi. Maar ik raad je aan om gewoon even te gaan kijken en dan je keus maken . Ik wens je heel erg veel succes en insha allah een super gelukkig huwelijk!! hafida uit maarssen is inderdaad ook een toppertje ik heb haar werk gezien en dat was echt :goedzo:

IenieMienie
21-03-2003, 22:08
ik persoonlijk vind dat Fatin uit Amsterdam West mooiere spullen heeft dan al die andere, zij heeft bijna al mijn buurmeisjes gedaan en die heeft ze echt tot prinsesjes omgetoverd. Ik vind voornamelijk dat ze hele mooie kapsels maakt, en ik heb een keer een bruid meegemaakt die door touriya werd opgemaakt waarbij het haar strak naar achteren werd gekamt en in een knot met een elastiek werd gebonden..... schandalig

Sardina
22-03-2003, 16:09
Bedoel je Tourya uit Utrecht? Ik dacht dat zij alleen maar bruidsjurken verhuurde. Voor de rest Nejma moet heel goed zijn voor info over haar kijk op www.nejma.nl Seloua Cherrouda uit amersfoort moet ook heel goed zijn. Bij Yasmina.nl/neggafa vind je ook haar werken. Naima uit Den Haag is ook heel goed, heb haar werken vaak live gezien. Ik ken er verder wel meer, maar die vink nie zo goed. Maar als ik meer goeie weet laat ik het je weten. Veel plezier op je verloving.

IenieMienie
23-03-2003, 17:44
Die Touriya uit Utrecht ken ik niet, ik bedoelde Touriya uit amsterdam (osdorp)

Pagina's : [1] 2