Bekijk originele versie : Hoeveel ontvangen jullie doorgaans aan bruidsschat?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Hallo iedereen!
Laatst vroeg een vriendin aan mij hoeveel je eigenlijk kunt vragen als bruidsschat. In mijn familie ligt het bedrag rond de €4000,- euro. Nu ben ik benieuwd naar wat in andere families gebruikelijk is en hoe jullie eigenlijk denken over de bruidsschat. Vind jij een bruiddschat belangrijk of vind je het eigenlijk gewoon onzin?
Ik ben benieuwd!
groetjes
Sahra
WAT ZEG JIJ ??
ZIJN ZE ALLEMAAL GETROUWD OFZO
EN DE VRAAG HOEVEEL ONTVANGEN JULLIE DOORGAANS??
HAHAHAHA LIJKT NET OF ZE ELKE MAAND TROUWEN MAN
HAHAHAHAHAHAHA:D
elhabiba
28-02-2003, 11:18
4000 euro!?!?!?!:wow:.....sorry hoor maar ik ben geen koe of wat dan ook om te gaan onderhandelen...in de tijd van de profeet vzmh was een soera uit de koraan al genoeg...
€ 4000,-?????? Sorry dat vind ik echt belachelijk!!
Ik vind een bruidsschat echt niet belangrijk! Het belangrijkste vind ik,dat ik inchallah een goeie, leuke jongen tegenkom. Een jongen waar ik gelukkig mee word! Als ik dat heb is dat mijn waardevolste bruidsschat!
Liefs Sarah
Ik zou me 12 april verloven maar het gaat niet door...
Ze vroeg in totaal 10.000 euro's...
Jammer...
Voor sommige meisjes is geld BELANGERIJK...
cj_tetuani
28-02-2003, 11:23
Over de Bruidschat die kan je beter aan een imam vragen
Origineel gepost door Sarah21
€ 4000,-?????? Sorry dat vind ik echt belachelijk!!
Ik vind een bruidsschat echt niet belangrijk! Het belangrijkste vind ik,dat ik inchallah een goeie, leuke jongen tegenkom. Een jongen waar ik gelukkig mee word! Als ik dat heb is dat mijn waardevolste bruidsschat!
Liefs Sarah
juist ja!!
Origineel gepost door nurdin
Jammer...
waarom zoveel vragen voor zoiets onbenulligs, je kan dat geld toch beter investeren in jullie toekomst of zie ik dat nou verkeerd?
alles is tegenwoordig al zo duur.........
wel zonde dat het zo af moet lopen...
wat bruidsschat???!!!
mijn vrouw wil ik niet kopen.
mijn vrouw zal alles krijgen wat ze wil , maar als ze me om een bruidschat gaat vragen , krijgt ze een vinger.
een wijze man zei ooit :" geef je vrouw alles wat ze wil , behalve geld".
dit zijn de woorden van een wijze tangaoui :D
MANinBLACK
28-02-2003, 11:29
Origineel gepost door St1nG
10000 hele euro's, dat is niet mis....................Ik ga denk gewoon een meid uit een ander Europees land halen, die zijn veel goedekoper...Die van Nederland zijn veel te duur.....Nu is de vraag, waarom zijn ze zo duur?
d :giechel: an moet je straks belasting over betalen….(invoer rechten).
elhabiba
28-02-2003, 11:30
Origineel gepost door St1nG
Wayowwwww als een soerat voor jou en je ouders genoeg is, kom ik je vandaag nog ophalen :D
wel soerat el bakara helemaal uit je hoofd kennen.... :D ...moet wel iets speciaals zijn
Belachelijk 4000€!
Kan ik het hele huis mee inrichten!
Alles draait tegenwoordig om GELD. Geef mij maar een man waarvan ik weet dat ik de rest van mijn leven mee gelukkig ben. Dat krijg je voor geen duizenden euro´s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elhabiba
28-02-2003, 11:34
Origineel gepost door nurdin
Jammer...
:wow:...allah jester...
cj_tetuani
28-02-2003, 11:35
Als nu de mensen zou eerlijk als toen, zou ik zeggen ja we doen het net als toen.
Zegt de vader nou jongen hier is mijn dochter en de bruidschat is soerat el bakara
Gegarandeerd dat deze jonge man of zijn familie gaan zeggen oeps volgens mij wil hij zijn dochter kwijt, het schijnt niemand wil haar hebben, daarom vraagt ie geen geld.
10.000 € jeetje mina... :maf:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.