Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ware Liefde

moussystyles
28-02-2003, 10:28

Wat is ware liefde als je niet meer met degene kunt zijn door een fout die zij heeft gemaakt heb jij van de rest van je leven pijn. Ze was toen jong en dacht degene te hebben gevonden, en heeft zichzelf aan hem verbonden. Dit deed ze tegen de wil van iedereen in geheel een eigen besluit, daarom zeggen haar ouders nu ook jij zoekt het maar lekker uit. Nu blijkt hij een grote klootzak te zijn, ze wil van hem scheiden want hij doet haar alleen maar pijn. Alleen gaat dat niet zo makkelijk als menigeen zou denken, hoofdpijn verdriet en een ***leven is wat hij haar wil schenken. Hij staat haar niet toe om met haar ware (ik) te gaan samenleven, haar vader zegt dat ze eerst met hem gekapt moet zijn voordat ze haar hand aan mij kan geven. Een vrouw alleen kan in de islam de verbintenis niet verbreken, hiervoor moet haar (wettelijke) echtgenoot toestemming geven. Wat is ware liefde als je denkt degene te hebben gevonden, en jullie denken was het maar zo dat we samenleven konden. Maar het is niet mogelijk door de omstandigheden, wat moet je dan doen wachten of verder gaan met je leven? Je hebt nog nooit zoveel voor iemand gevoeld, ware liefde kan soms zo pijnlijk zijn er is vast wel iemand die weet wat hier wordt bedoeld.

elhabiba
28-02-2003, 10:49
DE WARE IS NIET DE ECHTE WARE DIE JE IN DE STEEK LAAT MAAR EEN HALVE GARE DE ECHTE WARE IS NOG OP ZOEK NAAR JOU OM JE LIEF TE HEBBEN EN VOOR EEUWIG TROUW MET BEHULP VAN ALLAH ZAL HIJ JOU VINDEN EN JULLIE LEVENS MET ELKAAR TE BINDEN NOOIT MEER LIEFDESVERDRIET EN PIJN MAAR ALTIJD EN VOOR EEUWIG GELUKKIG ZIJN :zwaai:

maghrebia007
28-02-2003, 10:53
hahahahaha ik vind ze allebij leuk!!!!!

Sahra22
28-02-2003, 10:54
Jongen, misschien ben ik nu wat hard, maar ware liefde bestaat niet, het is een illusie van velen. Als zij echt voor jou was bestemd, dan was jij nu met haar getrouwd en niet die ander. Dit is het probleem van veel mensen. Ze blijven maar treuren over die zogenaamde ware en laten verder alle kansen in het leven aan hun voorbij gaan. Dusmijn raad aan jou is:,, Droog als de wiederweerga je tranen en ga door met je leven, want ware liefe zit tussen je oren! groetjes Sahra

maghrebia007
28-02-2003, 10:55

nou ik weet zeker wel hoe dat voelt!!! :(

maghrebia007
28-02-2003, 10:57
???? hmmmmmmm, volgens mij hebben wij een meningsverschil..... misschien bestaat ware liefde niet bij iedereen maar het bestaat echt wel hoor!!! tenminste zo denk ik er over....

elhabiba
28-02-2003, 10:58
ik weet niet ik denk dat ware liefde ook betekent dat hij voor jou bestemd zal zijn, dus als je de "ware liefde " kwijt bent kan het onmogelijk de ware zijn geweest...(is het duidelijk..:maf: )

maghrebia007
28-02-2003, 11:00
oke!!!! dus... ja ik snap het..... :D

elhabiba
28-02-2003, 11:13
:D ....goedsjo

moussystyles
28-02-2003, 14:42
Zijn dat alle reacties? Kom op zeg ik had wel meer steun adviezen of suggesties van broeders en zusters verwacht dus kom op...............................!!!!!!!!