Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KING DINGELING enquete

King_Dingeling
28-02-2003, 03:46

Tsjibberebang Mijn slaafjes worden jullie toch sowieso, maar toch effe checken wie er hier allemaal vrijwillig (dus zonder geweld) mijn slaafje wil zijn. Tsjibberebang!

cheetah
28-02-2003, 08:21
So.. wat moet een slaafje bij jou doen ?

King_Dingeling
28-02-2003, 15:21
Origineel gepost door kelly Jongen, je blaft als een hond. En zoals je weet verstaan wij het niet....... dus ik denk dat je verkeert zoekt. Kijk onder dierenasiel....... daar vind je wel je soortgenoten....... Tsjiberebang! WOEF! WOEF! WOEF! Nou jij verstaat dondersgoed wat ik zeg, deze topic zat een paar pagina's verder en jij hebt em weer naar boven gehaald :goedzo: King Dingeling's macht begint zich steeds meer en meer uit te breiden! Enne, in welk dierenasiel zit jij? Het zijn er zoveel, en jou kan ik wel gebruiken als puppie-machine :hihi: Tsjibberebang!

King_Dingeling
28-02-2003, 15:43
Origineel gepost door kelly Ik denk dat je bij je zussen moet zijn.... inteelt kan bij jou blijkbaar ook :p Tsjibberebang! Ja daarom zoek ik je ook en moet je me zeggen in welk asiel je zit, jij bent mijn verloren zussie. Waar was je al die tijd? :hihi: Tsjibberebang!

King_Dingeling
28-02-2003, 16:05

Origineel gepost door kelly Het "Asiel" waar ik zit , is te hoog gegrepen voor jou!! Ik ben bang dat je niet doorgelaten wordt!! Maar aan de andere kant, als je als boksbal gebruikt wil worden..... dan ben je uiteraard welkom!! Mijn broers kunnen wel een lelijke-oude-boksbalpartner gebruiken:D Tsjibberebang! Dus jij wil liever inteelt plegen met je andere broers? Oke, you don't know what ya missen. Tsjibberebang!

King_Dingeling
28-02-2003, 16:15
Origineel gepost door kelly Hahhaaa raakt je inspiratie op........ ohh, een klein advies denk wat langer over na en dan kom je vast wel met een goeie "Line"..... :giechel: :zwaai: Tsjibberebang! Die was goed he, heb ik je met je eigen grap gedist. je doet nu wel nep alsof je het grappig vindt, maar ik heb je gewoon wreed gedist, je kan gewoon niks meer zeggen, dus dan maar nep lachen.:giechel: :zwaai: Mijn advies, ga alsjeblieft door met je postings, ik love aaaaaaandacht! Jij bent de zieligerd die zonodig met mij in 'discussie' moet gaan (ook stiekem aan het fantaseren over King Dingeling? ) :hihi: Tsjibberebang!

King_Dingeling
28-02-2003, 16:24
Origineel gepost door kelly Zoals ik al zei, je valt in herhaling..... boring!! Maar ik laat de eer aan jou over, want er valt namelijk geen eer te behalen bij zo´n loser als jou!! Greetings to you. No hard feelings, alright!! Peace.......... Tsjibberebang! Tazzzzzzz, geef je het nu al op. Het enige wat jij kan zeggen is: "Safi je valt in herhaling", over herhaling gesproken. Jij bent diegene die deze allang alweer vergeten topic zonodig weer naar boven moest halen (spijt van he? :hihi: ). Jij probeerde mij als eerste te dissen maar helaas... Jij kan mij niet aan he, dat is nu wel duidelijk geworden :D Dus b.itch, zieligerd die blijkbaar niets beters te doen heeft dan met mij te 'discussieren', bye bye, and stay gone! :zwaai: No hard feelings bimbo! :bril: Tsjibberebang!

SAMMYGIRL
28-02-2003, 16:46
Origineel gepost door King_Dingeling Tsjibberebang! wat bedoel je hiermee???? Origineel gepost door cheetah So.. wat moet een slaafje bij jou doen ? beantwoord deze vraag eens :rolleyes:

King_Dingeling
28-02-2003, 16:57
Origineel gepost door SAMMYGIRL wat bedoel je hiermee???? beantwoord deze vraag eens :rolleyes: Tsjibberebang! Meissie kijk in deze topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=54567 Daarin worden al je vraagjes beantwoord :rolleyes: Tsjibberebang!