Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..:: Iedereen hier wilt trouwen, maar ik wil eerst....::..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

EMIEN
27-02-2003, 23:54

.....Verliefd worden..........:(.......(van beiden kanten he....)..... :verdriet:..........waarom is het leven zo hard.....:(

Cina
27-02-2003, 23:56
Je bent gewoon te idealistisch...:rolleyes: :stout:

CLeOpaTrA01
27-02-2003, 23:56
Hoezo??? Is tog alleen maar fantastisch..>..wederzijdse liefde..:Iluvu:..???

EMIEN
27-02-2003, 23:58
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Hoezo??? Is tog alleen maar fantastisch..>..wederzijdse liefde..:Iluvu:..??? Fantastisch................? als in Fantasie, of als in Geweldig? :)

MuzzyAA
28-02-2003, 00:01

aLS IN FANTASIE get over it

MariamaMslma
28-02-2003, 00:02
wie wil er nou niet verliefd worden en dat beantwoord zien :Iluvu: Alles INSHA'ALLAH op z'n tijd moet je maar denken ;)

EMIEN
Origineel gepost door Cina Je bent gewoon te idealistisch...:rolleyes: :stout: Kee......:) Maar ben er zekerz van dat iemand ideaal voor me is...:verliefd: ......... Ik haat w8en.....:kwaad:

CLeOpaTrA01
Origineel gepost door EMIEN Fantastisch................? als in Fantasie, of als in Geweldig? :) ..:D..Gekkie... Fantastisch...als in geweldig....Het beste wat je maar kan overkome... :Iluvu: ... :verliefd: .. :Iluvu: ... U understand??

EMIEN
28-02-2003, 00:06
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 ..:D..Gekkie... Fantastisch...als in geweldig....Het beste wat je maar kan overkome... :Iluvu: ... :verliefd: .. :Iluvu: ... U understand?? Wil het ook......:(..... (leven is hard omdat ik niet verliefd ben enshjo ....:o.....) Maar tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk is het Geweldig.....(lijkt mij....hehehehe....als ik het wist had ik deze topic niet geopend :rolleyes: ).... :Iluvu: enshjo.....blijft uit......:(........... Schiet is op.:kwaad:

CLeOpaTrA01
28-02-2003, 00:08
Origineel gepost door EMIEN Wil het ook......:(..... (leven is hard omdat ik niet verliefd ben enshjo ....:o.....) Maar tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk is het Geweldig.....(lijkt mij....hehehehe....als ik het wist had ik deze topic niet geopend :rolleyes: ).... :Iluvu: enshjo.....blijft uit......:(........... Schiet is op.:kwaad: Voortaan iets minder eisen stelle...Misschien helpt dat je bij "het sneller verliefd worduh"..:D..?? Optie???

EMIEN
28-02-2003, 00:10
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Voortaan iets minder eisen stelle...Misschien helpt dat je bij "het sneller verliefd worduh"..:D..?? Optie??? Minder eisen...............:(? Ik heb nog niets geëist.....................:(... Nooit een kans gehad ofshjo..............:( Het ligt niet aan mij............denk ik...:)

CLeOpaTrA01
28-02-2003, 00:15
Origineel gepost door EMIEN Minder eisen...............:(? Ik heb nog niets geëist.....................:(... Nooit een kans gehad ofshjo..............:( Het ligt niet aan mij............denk ik...:) Aaaaaaaaaahh..ligt vast nie aan jou nee....;)... *Ahum* *Ahum*..:hihi:..

EMIEN
28-02-2003, 00:16
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Aaaaaaaaaahh..ligt vast nie aan jou nee....;)... *Ahum* *Ahum*..:hihi:.. Watte ik hebbe gedaan dan...................:confused:....? Live stinks....:(

CLeOpaTrA01
28-02-2003, 00:20
Origineel gepost door EMIEN Watte ik hebbe gedaan dan...................:confused:....? Live stinks....:( ..:D...I'm just kiddin'... Gewoon lekka jezelf zijn...die liefde komt vast wel...Btje geduld kan gen kwaad... Tog??

beppie_truus
28-02-2003, 00:21

Origineel gepost door EMIEN .....Verliefd worden..........:(.......(van beiden kanten he....)..... :verdriet:..........waarom is het leven zo hard.....:( zullen wij met elkaar trouwen ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5