Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Feest 2 maart in de Rai

Ismahane82
27-02-2003, 23:33

Hoii Wie gaat er 2 mrt naar de Rai? Ik weet niet welke artiesten er komen kan iemand mij dat zeggen Alvast bedankt!

salimma19
27-02-2003, 23:52
Meid i.p.v die rai party's raad ik je aan te gaan bidden of zo. Daar heb je meer aan. Vooral in deze moeilijke tijden. Mijd die feesten toch!!!!

Ismahane82
28-02-2003, 00:01
Dames en heren het schijnt een feest te zijn met marokkaanse en egyptische artiesten. Eind maart komt er ook weer een feest van secondgeneration en die schijnt heel leuk te worden want Najat Atabou schijnt ook te komen. Als ik meer weet laat ik het jullie weten. Beslama!

MuzzyAA
28-02-2003, 00:03
Origineel gepost door Ismahane82 Dames en heren het schijnt een feest te zijn met marokkaanse en egyptische artiesten. Eind maart komt er ook weer een feest van secondgeneration en die schijnt heel leuk te worden want Najat Atabou schijnt ook te komen. Als ik meer weet laat ik het jullie weten. Beslama! wweeejoi weeejoo weejooo ik sta te springen hier wanneer wanneer wanneer??? snel snel snel waar waar waar

Ismahane82
28-02-2003, 00:11

Origineel gepost door MuzzyAA wweeejoi weeejoo weejooo ik sta te springen hier wanneer wanneer wanneer??? snel snel snel waar waar waar Het is in Amsterdam Rai hoorde ik begint zeker om 15.00 en er komen egyptische artiesten, zelf kan ik niks vinden op internet. Voor info kan je kijken op secondgeneration.nl voor telefoonnummers maar zelfs daar staat er niks over de aankomende feest van zondag. Een vriedin van mij kreeg vandaag de flyer in de stad dus er is zeker een feest.

FEALTJE
28-02-2003, 00:13
even één van mijn belangrijkste vragen stellen; hoeveel kost de toegang ???

Ismahane82
28-02-2003, 00:16
Origineel gepost door FEALDAT even één van mijn belangrijkste vragen stellen; hoeveel kost de toegang ??? Ga maar uit van €30-,

beppie_truus
28-02-2003, 00:17
Origineel gepost door Ismahane82 Hoii Wie gaat er 2 mrt naar de Rai? Ik weet niet welke artiesten er komen kan iemand mij dat zeggen Alvast bedankt! weet je het zeker dat er een feest is ???????????

Ismahane82
28-02-2003, 00:21
Origineel gepost door beppie_truus weet je het zeker dat er een feest is ??????????? Ja er werden vandaag flyers uitgedeeld in de stad dat hoorde ik van een vriendin.

Miss_Banana
28-02-2003, 00:24
1) Het is geen raïfeest, maar een feest in de RAI 2) Het is niet van 2nd Generation, maar waarschijnlijk door Succes (maar dat weet ik niet zeker) 3) Ik ben moe, kga slapen

salimma19
28-02-2003, 00:27
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahahah jep nee ik heb niet tegen de mensen die naar die rai feesten gaan maar ik echt niet al die klote jongens die daar komen om meisjes lasig te vallen en zich te misdragen nee echt niets voor mij!!!! Dat is precies wat ik bedoel........maar ja....zucht.....sommige mensen vinden feesten en beesten belangrijker dan de Islam... :(