Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Effe Helpen Met..............................................

_MaJesTeiT_
27-02-2003, 21:41

Hallo luitjes, Kan iemand me helpen hoe ik bijvoorbeeld een plaatje bij je ondertekening kan zetten helemaal beneden........ :( Welke lieve persoon zou de tijd nemen om deze arme wezentje te helpen voor een goed doel.......... :confused: :( :( Graag serieuze reacties......hoor het nog..... Liefs

ATLANTICA
27-02-2003, 21:44
Nou meid, ik heb het net geleerd: Je hebt dus je plaatje: rechtermuisknop: eigenschappen: adres kopieren: dan doe je gekopierde adres (wel aan elkaar!!!!!!!! bij ondertekening en dan ben je klaar!

ATLANTICA
27-02-2003, 21:46
Origineel gepost door ITHRANE Je zult het vast geleerd hebben van een heeeeeeeel slim iemand :hihi: Hahaha, wallah ben je dankbaar!! Hey saida: dat kruisje is + adres en dan

EMIEN
27-02-2003, 21:46
Je weet hoe je moet inspelen op iemand hart....................:( Pcies wat antlantica zei..........maar hou wel in de gaten dat het plaatje maximaal 450 breed mag zijn en 125 hoog....... en je moet het adres tussen dit zetten.......[img] .....[/img} <-ook...]

EMIEN
27-02-2003, 21:54

Origineel gepost door ITHRANE heb die [/img} <-- ook...] nooit erbij hoeven te zetten Je weet wel wat ik bedoel....:lekkerpuh :p (adres) :)

_MaJesTeiT_
27-02-2003, 22:49
Bedankt mensen voor jullie antwoord, maar het lukt me nog steeds niet........ :( :( Wat heb ik verkeerd gedaan, kan iemand me helpen graag, het alles gedaan wat daarboven staat......:verdriet:

Cina
27-02-2003, 22:50
Origineel gepost door Saida Bedankt mensen voor jullie antwoord, maar het lukt me nog steeds niet........ :( :( Wat heb ik verkeerd gedaan, kan iemand me helpen graag, het alles gedaan wat daarboven staat......:verdriet: Je doet het goed, maar waarschijnlijk is je plaatje beveiligd, waardoor je alleen een rood kruisje krijgt te zien...

_MaJesTeiT_
27-02-2003, 22:54
Mensen bedankt.....heb het gevonden... dank jullie allemaal voor jullie hulp......... :Iluvu: