Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben een beetje depri wie vrolijkt mij op

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
27-02-2003, 21:03

ben een beetje depri wie heeft er zin om mij op te vrolijken :( :(

Wal
27-02-2003, 21:06
ehm check de topic GEKTES bij verhalenrubriek best wel grappig vind ik:D

Chaimaa
27-02-2003, 21:08
hey schatje keep your head up..whatever it is after rain comes sunshine.... speciaal voor jou een gedichtje gemaakt..net ff in 5 minuutjes mijn inspiratie gepend Beppie.. a lady with style She has a beautifull smile.. and not only for a while She is born with her talent Your a gift..an angel that's sent. If you read some of her posts..you will get tears in your eye It's just to make you cry. if you wont believe it. i accept is, cause truth hurts Beppie.. a little beauty.. with many GOOD words!! en wat vind je ervan beppie? :rolleyes:

EMIEN
27-02-2003, 21:10
Kijk kijk......... :D :D :D :D :D :D<-(deshje lah doe pijn in me kakeh.....hehehehe)

TwinkleEye_19
27-02-2003, 21:28

Origineel gepost door beppie_truus ben een beetje depri wie heeft er zin om mij op te vrolijken :( :( Ewa safi.... Eerst ik in de middag, toen Saïda en nu jij :tranen: Heb ik jullie besmet ofzo :(

beppie_truus
27-02-2003, 21:33
Origineel gepost door Chaimaa hey schatje keep your head up..whatever it is after rain comes sunshine.... speciaal voor jou een gedichtje gemaakt..net ff in 5 minuutjes mijn inspiratie gepend Beppie.. a lady with style She has a beautifull smile.. and not only for a while She is born with her talent Your a gift..an angel that's sent. If you read some of her posts..you will get tears in your eye It's just to make you cry. if you wont believe it. i accept is, cause truth hurts Beppie.. a little beauty.. with many GOOD words!! en wat vind je ervan beppie? :rolleyes: choukran liefie ben er helemaal stil van :o

beppie_truus
27-02-2003, 21:35
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ewa safi.... Eerst ik in de middag, toen Saïda en nu jij :tranen: Heb ik jullie besmet ofzo :( ik weet mischien :(

Chaimaa
27-02-2003, 21:35
Origineel gepost door beppie_truus choukran liefie ben er helemaal stil van :o :hoera: altijd voor jou he zina :blauwkus:

beppie_truus
27-02-2003, 21:36
Origineel gepost door EMIEN Kijk kijk......... :D :D :D :D :D :D<-(deshje lah doe pijn in me kakeh.....hehehehe) nops nog niet :(

Masriya
27-02-2003, 21:37
beppie ik hou van je :love: ben je nu opgevrolijkt??? :rolleyes: Kuss Masriya

EMIEN
27-02-2003, 21:39
Origineel gepost door beppie_truus nops nog niet :( Ehmm........ Kee probeer het met een gedicht......:) Van Mij, Voor Jou Zal ik de zeven dagen voor je laten buigen De tijd leren om nederigheid te tonen Zodat het leven zich met liefde kan behuizen En verdriet daar wordt gelaten voor wat het is Zie de werelden die voor je splijten Met een kolk van vloeiende dromen Zon en sterren één kant op openen In het zuivere licht van je toekomst Laat de geheimen zich vertalen In meer dan geschreven letters Zodat onbeschrijvelijke gevoelens En jou naam één betekenis krijgen Kan ik het universum beperken In de handen van het vroege leven En zo oneindig bij jou begint Als de hemelpoorten van het heden In reizende regenbogen vol met tinteling Dat uit mondt in stille wateren En de boog als een poort betreden Naar de stroomversnelling van kleuren Zal ik deze zoektocht laten eindigen Zo ver van de realiteit vandaan En dan zal alles wat je bent tegengekomen Een plaatsje vinden in je hart En............en.........en.....? :):):)

beppie_truus
27-02-2003, 21:40
Origineel gepost door Chaimaa :hoera: altijd voor jou he zina :blauwkus: thanks darling:blauwkus:

beppie_truus
27-02-2003, 21:46
Origineel gepost door Masriya beppie ik hou van je :love: ben je nu opgevrolijkt??? :rolleyes: Kuss Masriya heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje :(

beppie_truus
27-02-2003, 21:47
Origineel gepost door EMIEN Ehmm........ Kee probeer het met een gedicht......:) Van Mij, Voor Jou Zal ik de zeven dagen voor je laten buigen De tijd leren om nederigheid te tonen Zodat het leven zich met liefde kan behuizen En verdriet daar wordt gelaten voor wat het is Zie de werelden die voor je splijten Met een kolk van vloeiende dromen Zon en sterren één kant op openen In het zuivere licht van je toekomst Laat de geheimen zich vertalen In meer dan geschreven letters Zodat onbeschrijvelijke gevoelens En jou naam één betekenis krijgen Kan ik het universum beperken In de handen van het vroege leven En zo oneindig bij jou begint Als de hemelpoorten van het heden In reizende regenbogen vol met tinteling Dat uit mondt in stille wateren En de boog als een poort betreden Naar de stroomversnelling van kleuren Zal ik deze zoektocht laten eindigen Zo ver van de realiteit vandaan En dan zal alles wat je bent tegengekomen Een plaatsje vinden in je hart En............en.........en.....? :):):) waar was je al die tijd :(

minous21
27-02-2003, 21:52

Ik ben en blijf yasmina.nl eeuwige dankbaar voor Jou! Thank God I Found You.... Beppie je bent me schatje.... I LOVE YOU :blauwkus: MInousje

Pagina's : [1] 2