Bekijk originele versie : mag je als vrouw het afwijzen??
heeeeeee je weet toch mensen praten veel.......... eentje zegt dit en eentje zegt dat....... net als deze gezegde hierzo: ALS EEN MAN SEX WILT DAN MAG HET VROUW HET NIET AFWIJZEN....
is dat waar?? mag je als vrouw zijnde geen NEE zeggen tegen je man?? zo ja waarom niet??????????
ik vind het onzin man.. zehma de vrouw heeft geen eigen mening.....
maar heee wat zeggen jullie hierop???
chicamaroquia
27-02-2003, 20:43
tuurlijk mag je het afwijzen! je bent zijn sexslaaf toch niet? :confused::kwaad:
Waar komt die gezegde vandaan? :confused:
Manlanda............? :D
Die gezegde stinkt, en slaat nergens op.........klaar........
Vrouw is een individu en doet wat ze wil wanneer ze wil...........:)
Behalve als wij mannen :zweep:
;)
Camilla27
27-02-2003, 20:46
mag je nee zeggen tegen je man als hij sex wil?? het antw is neeeeeeeeeeeeeeeee!!!! en trouwens waarom zou je nee moeten zeggen.....je bent toch niet getrouwd voor spek en bonen :rolleyes:
waar die gezegde vandaan komt?????????? weet ik het ! dat hoor ik tenminste! alla bledder allemaal
chicamaroquia
27-02-2003, 20:48
hoezo is het antwoord nee? gedwongen sex is nog altijd verkrachting :kwaad: sinds wanneer keurt de islam dat wel goed?
Het beste is........Tegen je man NEE,zeggen je hebt toch geen zin...Dan een paar dagen vol houden...Dan word de man zwak,want hij wil heel graag..toch zeg je nee,ewa dan word ie hopeloos,dan doet ie alles wat je wil...om dat ene te krijgen......zo zie maar weer...WIJ VROUWEN HEBBEN BEST WEL VEEL MACHT..:stout:
chicamaroquia
27-02-2003, 20:49
Origineel gepost door helleau
better not be chica :hihi: lijkt me een moeilijk leven :hihi:
:hihi: er zijn mensen die dat kinky vinden... :stout:
Origineel gepost door Camilla27
mag je nee zeggen tegen je man als hij sex wil?? het antw is neeeeeeeeeeeeeeeee!!!! en trouwens waarom zou je nee moeten zeggen.....je bent toch niet getrouwd voor spek en bonen :rolleyes:
waarom mag het niet dan??? je gaat toch met je bene wijd liggen omdat je man het perse wilt....... jij wel dan zeker :cool: sorry hoor maar bij mij echt nieT.... is toch niet lekker man als je het met tegen zin doeT :p maa jaa
Origineel gepost door sarahci
Het beste is........Tegen je man NEE,zeggen je hebt toch geen zin...Dan een paar dagen vol houden...Dan word de man zwak,want hij wil heel graag..toch zeg je nee,ewa dan word ie hopeloos,dan doet ie alles wat je wil...om dat ene te krijgen......zo zie maar weer...WIJ VROUWEN HEBBEN BEST WEL VEEL MACHT..:stout:
Het niets vergeleken met..............de zweep :D....:zweep:
:bril:
Basheera
27-02-2003, 20:51
Tss, mogen wij niet afwijzen?, en vrijwillig ""verkracht"" worden?
Pas maar op, of er komt een 2e Marokkaanse John Bobbit. Basheera style that is!
Origineel gepost door EMIEN
Het niets vergeleken met..............de zweep :D....:zweep:
:bril:
...Emien ya Emien wat voor gedachtes heb jij? :D :D
:hammer: is dit ook goed in plaats van dit :zweep:
Camilla27
27-02-2003, 20:55
Origineel gepost door chica*******a
hoezo is het antwoord nee? gedwongen sex is nog altijd verkrachting :kwaad: sinds wanneer keurt de islam dat wel goed?
sinds wanneer keurt de ISLAM het goed om je man sex te weigeren???? als je sex weigerd dan zullen de engelen de hele nacht tegen je aan spugen...en hoe zou jij je voelen als je partner jou sex zou weigeren?
Origineel gepost door sarahci
...Emien ya Emien wat voor gedachtes heb jij? :D :D
Oke sorry sorry...........:) :)
Hehehehehe............
Heb soms 2e persoonlijkheid.............nee ko dicht :kwaad: ......maar zwepen is leuk :).......ga weg..:kwaad:
Oke hijz weer weg..........:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.